Gå til innhold

stroppeløs til tykke damer


B79

Anbefalte innlegg

Gjest eliasmamma

Heisann. Vanskelig spørsmål det der ja. Var å prøvde kjole for en liten stund siden. Har alltid tenkt at jeg må ha litt brede stropper, evt halv armer. Har store pupper og flagg armer.....

Men ble overtalt til å prøve en halterneck kjole, som var overraskende bra!

Er jo veldig individuelt hva en kler og ikkke minst føler seg vel i. Ta med en ærlig hjelper og vær åpen for å prøve kjoler du ikke trodde du ville kle. Er mitt råd. Lykke til og la oss høre hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt fælt på det der, for jeg liker ikke armene mine, og tenkt på dette med sånne trompet armer. Men ei venninne av meg veide over 110 da hun gifta seg, og hun hadde en stopp på ca 5 cm, og den var kjempefin!;) Men så har hun tynnere arnmer enn meg. Har fått så mye strekk merker.. Liker ikke gå i kort arma tshorte en gang pga arma.

Så jeg skjønner at du lurer fælt.

Skal ta meg en tur før jul å titte på kjole, men er ganske spendt...

Livredd for å ikke finne noe jeg liker som passer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Hvis du har lyst på stroppløs kjole, men er "redd" for å vise armene dine, kan du jo ha en bolero, eller et slags sjal. Jeg har sett flere overvektige damer i stroppløs kjole, og mange av de ser flotte ut. Men det er jo så individuelt hva man kler (kjenner et par normalvektige jenter som ikke ser så bra ut i stroppløs...)!!

Hvis du syns det er vanskelig å se selv hva som kler deg og ikke, kan digitalt fotokamera være smart. Få noen til å ta bilde av deg med ulike kjoler på, så kan du se på bildene etterpå hva du liker best. Jeg syns hvertfall at bilder er bedre enn speil.

Håper du finner drømmekjolen din!!!

 

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere!

 

Jeg har allerede funnet drømmekjolen jeg:)

Det er nemmelig derfor jeg spør, for den er stroppeløs. Og så har jeg begynt å lure litt.. Håper at armene blir litt mindre til bryllupet, men jeg har alltid hatt blubbete armer, selv da jeg veide mindre enn nå.

 

Både jeg og samboeren min synes det er mest elegant med stroppeløs, men det er jo ikke særlig elegant med to tømmerstokker hengende langs siden heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint med stroppeløs kjole hvis den som har kjolen på synes hun er fin i kjolen uansett armer eller vekt. Ellers synes jeg at langermete kjoler er nydelige - jeg hadde en med veldig tettsittende ermer - ufattelig elegant om en kan si noe slikt om egen brudekjole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kommande bruder!

Eg høyrer ikkje til i dette forumet, men kikkar innom i ny og ne då eg og min kjære nettopp har forlova oss :)

 

Vi har ikkje tenkt på noko dato endå, anna enn at det jalfal ikkje blir før om to år. So då er det vel litt tidleg å bli med i forumet her..

Ingen fastsett bryllaupsdato hindrar meg likevel ikkje i å kikke litt rundt om kring på nettet etter brudekjolar. Eg har som mange av dokke andre beskrive, henge armar, vinke flesk, klubber, you name it! Fine armar har eg jalfal ikkje, og eg trenar dei eit par gongar i veka for å prøve å stramme opp litt. Problemet mitt er at den gongen eg var tynn, var armane noko av dei eg også då var minst fornøgd med!!

 

Derfor har eg tenkt at kjole med armar må vere tingen for meg. Såg ein heilt nyyydeleg kjole på internett!! Det som bekymra meg litt med kjole med lange armar, er at det kan bli for voldsomt! Å sjå ut som eit vandrande telt har eg jo ikkje lyst til! Eg har endå ikkje prøvd kjole, so det er mogleg at det finns ein kjole der ute som kanskje får meg til å sjå ut som den prinsessa eg gjerne vil vere på vår store dag :)

 

Eg prøvar å henge i med trening og kosthald no, sånn at eg er godt i gang når vi fastset datoen for den store dagen!

 

Lykke til alle saman!

 

Trur våre kjære syns vi er nydelege uansett kva vi går med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dette er som å lese om meg når jeg giftet meg. Jeg hadde stroppløs kjole og armer som ikke var helt trent for å si det sånn. Men jeg så grusom ut med kjole med lange armer. Jeg gikk tik innkjøp av en oppstrammende krem som jeg brukte hver dag frem til bryllupet, og trente armene med løse vekter/ eventuelt halvlitersflasker fylt med vann, Og på seks månder så syntes jeg armene mine så bedere ut. Det er verdt et forsøk.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...