Gå til innhold

Ny her!!!!!!


Gjest Vralte

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!!!!!!!

Jeg er da ny her og har et stort ønske om å miste en haug med kiloer som tydeligvis ikke vil av etter 2 barnefødsler!!!!!! Den eldste er nå 6 år og den yngste er 7 mnd. Har gått opp 9 kg på de 7 mnd siden fødselen. Synes det er utrolig vanskelig å finne trivselsvekta si igjen med å spise fornuftig. Jeg har prøvd slankepulver, men det funker IKKE!!!!!!! Jeg er ikke en idrettsnarkoman, men jeg har 5 hunder jeg trener 2-3 ganger i uka med og så går jeg jo en del turer. Håper å kunne blitt kjent med folk her slik at man kanskje kan få litt støtte og hjelp!!!!!! Jeg trenger det virkelig nå!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dette klarer vi....

Jeg går mitt første kurs som er ferdig om 2 uker.. Har hittil gått ned 5,5 kg og 30 cm...... Syntes det er hærlig å gå ned, og så mye energi jeg har fått.... Men veien er lang til mitt mål som er rundt 40 kg.. det får ta den tiden det trenger..... Jeg er veldig motivert iallefall....

STÅ PÅ OG LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at jeg har vært her inne før, men da datt jeg helt ut etter bare et par uker, pga mye jobb som førte til senebetennelse, som igjen førte til forbud mot pc-bruk...

 

Og da ble jeg selvsagt sykemeldt, og har da sittet hjemme og fått lagt til enda noen kilo jeg absolutt ikke vil ha!

 

Men nå skal vi klare dette her sammen! Jeg har nå begynt hos fysioterapeut, der jeg får veldig god hjelp til å sette sammen et treningsprogram som hjelper meg i gang med trening, og som i lengden skal hjelpe meg å rette opp mine kroppslige skavanker, som for lite muskler på enkelte steder som gjør at jeg bruker kroppen feil...

 

I tillegg skal jeg gå/sykle for å varme opp før hver gang jeg gjør øvelser, som jeg helst skal gjøre hver dag... Jeg har begynt med å gå raskt en god halvtime hver dag, før jeg gjør øvelsene mine som i dag tok ca 25 min.

 

I tillegg har jeg innsett at et sted må man begynne, men for min del er det ikke lurt å starte for hardt, det har jeg lært av erfaring!

 

Derfor har jeg nå bestemt meg for å først komme i gang med trening ved hjelp av fysioterapeuten, for å komme meg raskest mulig tilbake i jobb. Etter hvert skal jeg også ta tak i spisingen min, men tenkte faktisk å vente med det til etter nyttår. På denne måten håper jeg å kunne etablere gode treningsvaner før jeg begynner å endre andre ting i livsstilen min!

 

Så får vi bare støtte hverandre, for dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...