Gå til innhold

Ny slanker


Anbefalte innlegg

Jeg begynte på kurs onsdag 25.10. Skal ned fra 90.7 til 70 kilo.

Er topp motivert og fast bestemt på å klare dette.

I dag har jeg bladd i Grete Roedes nye kokebok, og lagd handleliste til kveldens middag; svin indrefilet innbakt i spekeskinke.

 

Håper jeg er halvveis til målet ved juletider, men det er muligens å ta litt hardt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!Med masse stå på mot,ny kunnskap fra G.R og selvdisiplin klare du dette.Også er det jo sånn her inne at alle er så flinke til å dele sin viten og så komme med med trøstende ord på de vanskelige dagene.

Hilsen Tuxie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er det ikke deilig å være i gang? Det å begynne på kurs er noe av det lureste jeg har gjort, for jeg trenger noen som følger meg opp. Jeg er av typen som lett kan lure megselv skjønner du ;)

 

Åhhh mye godt i kokebøkene, syns du ikke? Deilig med litt nye oppskrifter også, og så er det jo super viktig at du ikke går matlei nå, så her er det bare å kombinere.

 

Teoretisk sett er det en bitte liten mulighet for å klare ti kilo før jul, men jeg tror det er mer realistisk med 6-8 så er du flink over jul, stiller til nytt GR kurs i januar 8-10 kilo lettere. Til Påske har du nådd målet ditt, og rundt 17 mai har du stabilisert deg der... og kan finne fram fin stasen og sjampisen!

 

Det er klar du klarer dette!!! Stå på, og du, jeg mottar gjerne erfaringer, tips og råd.

 

Klem fra Flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...