Gå til innhold

Ny og gifteplaner


cali84

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg er 22 år og skal gifte med i sommer, 30 juni. Jeg er 160cm og veier 70kg, før bryllupet vil jeg ned 15kg. Dette klarer jeg ikke alene og trenger noen til å støtte og motivere, er det noen her som trenger en slankevenninne.

 

Håper det er noen her i samme båt som meg:)

 

Hilsen gifte og slankeklar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Heisann! Velkommen som slankende brud. Her inne er et par stykker ja.

Jeg går på GR kurs, og skal gifte meg i august. Så hovedmålet er å komme inn i en nydelig kjole da..... som jeg ikke har funnet enno. Er du kommet langt med planene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke komme så veldig langt ennå, har bare vert forlovet i to uker;)

men har funne kirke, lokale og fotograf, men har jo en god del igjen ennå...Hvordan er det å gå på kurset? Tør ikke helt å melde meg på uten en venninne, eller går det helt greit?

 

Hvordan ligger du an i planene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cali84, jeg vil si, sats på å start uten veninne, selv om det er fin støtte, men hvis di gjør det med ei venninne, så sørg for å være innstillt på å dra selv om din venninne ikke drar. Går greit å gå uten vennionne også!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei cali84!

 

Ser vi har ganske like planer når det gjelder vektnedgang før vi gifter oss. :)

Jeg har nå gått ned 6 kg, og har 14 kg igjen. Om jeg klarer å nå målet mitt innen bryllupet i juli vet jeg ikke, men jeg jobber i alle fall hardt for å prøve å nå det.

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meline:)

 

Det har gått greit til nå, iallefall hvis jeg ser vbort fra denne helgen. Har hatt besøk hele helgen, og da er det så vanskelig syntes jeg. Skal jeg tvinge de andre til å spise det jeg spiser, eller skal vi lage to middager eller skal jeg føye meg for dem? Det endte med det siste, å dermed ble det usunn mat, uregelmessig og dessert:( Heldigvis er det ikke veie dag før på onsdag så jeg får bare gjøre så godt jeg kan disse siste dagene nå.

 

Ellers har jeg gått ned 1,6kg og mistet ca.4cm rundt livet, så det går iallefall rett vei:) men har jo ca.15kg igjen, vil ned til rundt 52-53kg, er jo ikke så høy...

 

Hvordan går det med deg da? og har du noen tips til helgene?

 

Hilsen cali84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har gått ned! Da går det i alle fall riktig vei, og det er jo det som er det viktigste.;) Jeg synes det er fryktelig kjedelig når det går seint, men så lenge vekta ikke går opp igjen er jeg fornøyd. Denne uka har jeg gått ned enda en halv kilo, og er fornøyd med det. Bare 3,5 kg til jeg er halvveis.

 

Dette med helgene synes jeg også er vanskelig. Prøver å spise regelmessig, men det er ikke alltid like lett. Kjøper gjerne inn yoghurt og masse frukt før helga, så har jeg noe som er godt og enkelt å ordne til lett tilgjengelig. Til middag spiser jeg det samme som de andre. Utfordringen for meg er da å begrense mengden. Denne helga laget jeg pizza til sambo og meg. Jeg spiste ett pizzastykke med mye salat med litt lett-dressing på, litt kesam, tacosaus og 8 tortillachips til. Det ble 450 kalorier. I tillegg unner jeg meg litt godteri på lørdag, men mens sambo sitter med en pose potetgull i fanget, spiser jeg heller grønnsaker med dipp laget av yoghurt.

 

Det blir spennende å se om du har gått ned enda mer når du veier deg på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:)

 

Det gikk ikke så bra denne uken nei, men litt nedovr 100g...jippi:( Jeg vet jeg skal være glad, å det er jeg, men skulle ønske det gikk litt fortere...får prøve å ikke skeie ut sånn denne helgen her. skal prøve å begrense matinntaket...

 

men du...når det står 150g karbonadedeig på meny en, stemmer det? vi spiste taco idag å jeg syntes det var fryktelig mye, klarte ikke å spise det opp...har jeg missforstått noe?

 

Ellers, hvordan har det gått med deg denne uken, og når er din veie dag forresten? Er spent på hvordan det går med deg...Og hvordan går det i planleggingen av bryllupet?

 

Cali84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du skulle ønske det gikk fortere. Jeg tenker akkurat det samme selv. Vil jo helst gå ned mellom 0,5 og 1 kg i uka, men så lenge vekta ikke går opp igjen er det jo bra. Da få man tenke over hva man kan ha gjort feil, og

prøve å rette opp og gjøre det bedre til neste gang man skal opp på vekta. ;)

 

I 150 gram karbonadedeig er det ca. 186 kalorier (enda mer når det er tacokrydder på). Siden middagen på meny en skal være 400 kalorier, synes jeg det høres ganske riktig ut. Hva hadde du til, da? Hvis det man har til, f.eks. tacoskjell/tortillalefse, ost, tacosaus og kesam, blir mer enn ca. 200 kalorier til sammen, ville jeg brukt mindre karbonadedeig, slik at måltidet ble ca. 400 kalorier til sammen.

 

Jeg har veiedag mandager. Litt dumt med tanke på at det er rett etter helga, men da har jeg samtidig litt press på meg når det er helg, så spiser jeg ikke så mye snop som jeg kanskje hadde funnet på å gjøre hvis jeg f.eks. hadde hatt veiedag på fredag. Da jeg veide meg på mandag hadde jeg gått ned ca. 500 gram. Litt vanskelig å si nøyaktig siden jeg ikke har digital vekt.

 

Har skrevet litt om hvordan det går med bryllupsplanleggingen i denne tråden:

https://www.vektklubben.no/forum/showthread.php?t=5724

Hvordan går det meg deg og planleggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg skal også gifte meg 30. juni, og håper å gå ned 10 kilo lenge før den dagen. Men jeg synes det er så vanskelig å motivere seg, ihvertfall til langvarig kostendring. Jeg er veldig glad i god mat og god vin, og den største lasten er dessverre godteri. Utrolig vanskelig å holde fingrene unna. Jeg kan bestemme meg en dag for å være flink, men neste dag er det på'n igjen. Jeg har prøvd å lure meg selv med å si at bare jeg mosjonerer nok, så får jeg spise som jeg vil.

 

Hjelp - jeg trenger hjelp til å gå ned i vekt og å spise sunne måltider (som ikke tar mye tid i hverdagen - latskap og tidsklemma...)

 

Har gått på Grete Roede tidligere og har maks klart å gå ned fem kilo som raskt kom tilbake på plass med nye venner...

 

Veier i dag 72 kilo og er 170 høy.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

 

Jeg skal også gifte meg 30juni, og har planer om å gå ned 10kg før den tid, har klart tre til nå, men har enda 10 igjen:/

 

Jeg vet hva du mener med godtesyk, i helga har vi hat besøk, og jeg har bist både snop, masse usunn mat og vin hele helga. Jeg klarer aldri å ta bare en bit, tar jeg først en spiser jeg like godt hele skåla:( men det virker som at om bare jeg er flink i ukedagene så går jeg ned,men prøver selvsagt også i helgene, men det gå ikke alltid like bra...så prøv å kutt ut i ukedagene, men gi deg litt lov i helgene, så tror jeg du vil merke nedgang på vekta:)

 

Ukerapport:

-0,9kg: er nå 63,3

-0,5cm: er nå 91

 

Dette har gått bedre enn forventet etter helgas store utskeielser...

Hvordan står det til med dere andre da?

Cali84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Kan jeg hive meg på denne tråden her?

Jeg skal gifte meg 9.juni og vil så gjerne ned i vekt innen den tid!

Jeg har gått GR før og gått ned 12 kg, men nå er 5 av de kommet på igjen..

Går ikke Gr kurs nå, men prøver å følge opplegget på egen hånd ved å skrive inn mat og drikke i vektklubben. Men det går tregt og jeg sprekker hver helg.. Sukk.

 

Vekta i dag er 82,1. Jeg er 1.79, så det er jo ikke helt på trynet - men litt i meste laget likevel..Jeg vil ned til under 75!!

 

Målet mitt er å komme under 80 innen julaften, for så å klare å holde meg stabil i romjula, før jeg skal fortsette å slanke meg i januar.

 

Problemet mitt er at jeg har så stor apetitt, jeg spiser minst like mye som samboeren min - og jeg blir fort sulten. Kveldene er def. verst for meg - da har jeg alltid lyst på noe usunt. Og jeg er fæl til å trøste meg med mat, hvis ting ikke går min vei - det er mye nærhet og omtanke i en pose chips..

 

Men i går prøvde jeg brudekjole for første gang - helt nydelig kjole, men den ville def. sett bedre ut med en slankere meg inni.. Så nå er det full skjerpings!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Snokrystall

Jeg blir gjerne med her! Jeg gifter meg i juli! Må ned 10kg. Er omtrent like høy som deg, 158cm. Trivselvekta mi ligger på rundt 50, så jeg håper å komme ned i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på an igjen for min del. Har ikke vert så flink som jeg håpte på, men har ikk gått helt av skafte heller. Frykter sterkt at jeg har gått opp noe, men jeg kan ikke gjøre annet enn å vente å se i morgen...

 

Hvordan har det gått med alle dere andre da? Håper dere har hatt bedre selvdisiplin enn meg:/

 

Nå er det lenge til neste avbrytelse, helt til påske, og da skal vi være kommet langt jenter:)

 

Her er det bare å hive seg på. Kjekt med nye!

 

Cali84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også! Skal gifte oss i begynnelsen av juli, og skal ned minst 10 kg innen den tid. Håper å komme meg ned ganske fort, vil ikke kjøpe kjole før jeg har kommet meg ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 16/6 og har det meste under kontroll. Kjolen bestemte jege meg for før jul, flaks, for det var 6 mnd leveringstid på den kjolen. Bare lekker.... Håper å gå ned ca 10 kg( det var før jul, blitt litt mer i løpet av de siste 2 ukene)

Jeg begynner på nytt kurs i uke 3 og ser frem til det. Det skal bli godt å få et spark bak etter alt dette julefjaset....:)

Ellers ønsker jeg deg lykke til med planene dine fremover.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg 30. juni. Forlovet meg 7. januar i fjor så jeg har da hatt god tid på å gå ned... men nei.... har dog blitt flinkere å trene og har kommet i bedre form, gått inn 10 cm også, men kiloene, de vil ikke av. Kanskje pga av for mye god mat og vin...

Så nå er det intensivering av opplegget. Trente veldig hardt i vår, men har ramla av litt i høst pga mye sykdom. Men nå er det på'n igjen. Skal opp i 15-20 trimpoeng i uka. Og dersom jeg da passer maten så får jeg vel forhåpentligvis resultater til slutt.

Jeg er nå i overkant av 83 kilo med mine 174 cm. Håpet er å komme ned til 75 til bryllupet. På sikt vil jeg gjerne under 70.

Innveiing i går på 83,7. Så får vi se neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest ElisabethV

Jeg er 28 år, og skal gifte meg 29 juni i år ( JA, det er en fredag :-) )

Vekt på første innveiing var 90,7 , og jeg er 170 cm.

Skal bli spennande å se kor det går fremover... Synst det er veldig vanskelig å komme i gang.. Må nok til å trene litt meir om jeg skal komme ned på målet mitt, som er 75 kg. Hvor mange trimpoeng har dere andre i løpet av en uke ?

Har veie dag på onsdag, så da blir det en ny rapport !

( Skal på "julebord" i kveld.... huff huff !!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...