Gå til innhold

Tips!


Gjest FrkSenja

Anbefalte innlegg

Hei! Er ny bruker her og lurer på om det er noen som har noen tips slik at jeg kan gå ned ca 10 kg til Jul? Iallefall komme meg en bit på vei! Jeg har ikke så god greie på slanking, så jeg veit ikke helt hvor jeg skal starte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør små livstilsendringer, bytt ut kaloririke produkter med magrere varianter, beveg deg mer, gå turer, legg inn mest mulig hverdagsaktivitet. Og bruk eventuelt sidene her, med kaloriregistrering og utregning av menyer, hvis du vil gå mer formalistisk til verks.

 

Ikke ha for dårlig tid, klarer du å gå ned en halv kilo i uka er det bra, selv om det bare blir 3,5 kilo før jul. Du gjør jo dette for at resultatet skal bli varig, og da har du tid til å bruke noen måneder på det også.

 

Lykke til - vi er mange med samme målsetting her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at du vil ta tak i din egen vekt!

men ikke prøv å gå ned 10kg før jul. Da går du garantert opp igjen. Sats på 300-500g i uka. Det er nok!! jeg satser selv på et snitt på 300g. Da vil jeg være i mål til vinterferien. Det føles forferdelig lenge til, men da tror jeg at jeg vil klare å bli der!

Jeg spiser ca hver 3.time, det blir 5 måltider hver dag.3 av dem er gode måltider, de andre 2 litt lette. (Jeg skal spise 1600kcal pr dag)

Drikk 1 1/2-2 liter VANN pr dag. Det er vanskelig. Sett 4 halvlitere med vann i kjøleskapet, så ser du hvor mye du drikker. Jeg ble overrasket over at jeg ikke drakk mer enn jeg gjorde.

Du klarer dette, men ta det med ro ;):):)

godtidklem fra Kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...