Gå til innhold

Bynnte GR internettkurs idag,og har et par spørsmål...


Gjest hilde26

Anbefalte innlegg

Lurer på om man skal skrive opp hva man tar av vitaminer' date='evt proteinpulver,krom,slike ting,når jeg beregner kcal?evt hvor skal det skrives opp?[/quote']

 

Hei- jeg skriver det ikke opp, men du kan jo føre det under frokost på diverse. Syns det blir litt feil å føre det på frukt- eller andre steder jeg da. Proteinpulver hadde jeg nok skrevet opp under det måltidet pulveret inntas. I 20g proteinpulver er det ca 80 kcal (det blir jo som et egg). En pille med krom derimot tipper jeg inneholder 0,5-5 kcal alt ettersom det er en ren krompille eller en med andre mineraler og vitaminer.

 

Lykke til!

 

Hilsen flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om man skal skrive opp hva man tar av vitaminer' date='evt proteinpulver,krom,slike ting,når jeg beregner kcal?evt hvor skal det skrives opp?[/quote']

 

Jeg ville ikke ha skrevet opp verken krom eller vitaminer, for vitaminer får du i deg uansett i alle matvarer du spiser, om du tar noen xtra skulle ikke det ha noen betydning for oss som teller kcal. ;) proteinpulver derimot ville jeg ha ført der jeg hadde tatt det istedefor eks: lunsj...etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...