Gå til innhold

tisdagslink for 5 kilo før jul


Gjest lotta
 Share

Anbefalte innlegg

Veiedag idag, dessverre, og vekta viste +0,8 og + 2cm i midje.

Ikke så rart efter 3 dagers trøstespising og gomling.

Jeg hade ju en pangstart førige uke, så jeg får bare stå på og ta meg i kragen igen.

Litt ille att se vektkurvan stige oppover isteden før nedover!!!

 

 

startvekt 67,5

vekt nå 66,3

målvekt 62

startmidje 79

midje 77

 

Håper dere har bedre resultater att skrive ned!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta: Det er bare å ta seg selv i nakkskinnet og komme seg inn i den rette modusen igjen så vil det nok gå nedover igjen! Kom deg ut på en gåtur, drikk masse vann og grønn te (det er flott for forbrenninga, funker i hvertfall på meg...innbiller jeg meg :))og dersom du må ha noe å knaske på, knask på gulrøtter/kålrot/agurk... Ikke helt det samme som sjokolade&snop, men du får i hvertfall bedre samvittighet! Dette klarer du!! Neste uke så står det nedgang på vekta igjen!

 

Selv har jeg en sånn mellomperiode akkurat nå... Litt daff når det gjelder treninga, tror det kommer av været. Det er skikkelig høstvær her for tiden. Det har plaska ned utenfor i nesten to dager nå. Er oppholds akkurat nå, og håper det vil holde seg litt. Tenkte jeg skulle utnytte det til å gå en tur...

 

Ha en flott & sunn tirsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, det går opp og ned for oss alle. Etter å ha stått i ro i to-tre uker, viste vekta nå - 1 kilo. Jeg er kjempefornøyd! Har alrdi brukt vektkurve før jeg begynte å bruke Vektklubben, men dette har virkelig gjort utslaget på min kurve. Ser at målet er et sted der framme, sannsynligvis i god tid før jul.

Har trimmet bra i helgen, gått turer og tatt noen ekstra økter med ministepperen. Lørdag spiste jeg likevel 3 tortillalefser med biffkjøtt, grønnsaker og rømmedressing til kvelds, pluss 1 1/2 glass rødvin. Helgene er det lov å kose seg, så tenker jeg heller litt mer over hva jeg putter i munnen resten av uka.

 

Ministepperen er forresten et supert lite apparat dersom du bruker fantasien. Den lager en litt irriterende gnisselyd, så jeg bare MÅ ha mp3 spilleren på når jeg trimmer. Da hører jeg ingenting annet enn akkurat den musikken jeg vil ha. Jeg velger typisk "aerobic-musikk", med masser av trøkk. Kan f.eks. foreslå Crazy Frog, den vil garantert få pulsen opp på deg om du følger hastigheten. Bruker du armene på samme måten som på en aerobictime også (når du har balansen inne...), så vil du få mye god trening ut av 1/2 -1 time. Og det aller beste med den, den tar liten plass og den er så lett at du kan ha den med deg overalt.

 

Startvekt: 67 kg

Resultat nå: 65,6 kg, midjemål 82 cm

Høyde: 165 cm

Alder: 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått ned noe denne uken men står stille. Med mine utskeielser søndag er jeg fonøyd med at jeg ikke har lagt på meg. Får ta meg sammen til helgen igjen, det er greit i ukene, men vanskelig å styre seg i helgen.

 

Men har jo gått inn 2 cm rundt livet og det skyldes vel all treningen.

 

Her er mine resultater:

 

Startvekt: 64,5

Ned totalt: 0,5 kg, vekt nå 64 kg

Denne uke ned: 0 kg

Midje start: 84

Midje totalt: -4 cm

Reduksjon: - 2 cm, nå 80

Ønsket vekt: 59,5kg (før jul)

Trivselsvekt: 57,5

trimpoeng denne uken: 10

gjennomsnitt kaloriinntak pr dag: ca 1300-1400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Ja, da var det veiedag da..

Jeg er fornøyd. Ned 0,6. Da ser det sånn ut:

Startvekt: 67,8

Ned denne uke: 0,6

Vekt i dag: 65,9

Total nedgang: 1,9

 

Har trimmet en del, men har også hatt en veldig deilig kose helg, bare mer moderat i forhold til tidligere. Godt å se at en vaffelplate og litt snop ødelegger alt..

Jeg synes dere er veldig flinke jenter, og til dere som ikke er helt fornøyd; det viktigste er å ikke begynne å ta helt av med utskeielsene selv om vekta ikke er så motiverende. Fortsett opplegget, og det kommer til å komme. Jeg er så fornøyd med at jeg til tross for en litt dårlig dag klarer å være sunn og flink dagen etter. Det er ikke det normale for meg for å si det sånn.. Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde viedag idag, ikke så oppløftende!! har bare gått den 0,7 kg totalt på to uker..:) det er sånne ting som gjør det lett å gi opp, skeia litt ut idag, følte for å gi opp, men nå angrer jeg på den utskeielsen, må nesten bare stå på videre!! så får jeg håpe resultatene kommer etter hvert.. har vært ganske flink med trening og mat.. Så jeg håper på noen gram til til neste veiing!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde viedag idag' date=' ikke så oppløftende!! har bare gått den 0,7 kg totalt på to uker..:) det er sånne ting som gjør det lett å gi opp, skeia litt ut idag, følte for å gi opp, men nå angrer jeg på den utskeielsen, må nesten bare stå på videre!! så får jeg håpe resultatene kommer etter hvert.. har vært ganske flink med trening og mat.. Så jeg håper på noen gram til til neste veiing!![/quote']

Vet du at et margarinbeger veier 400 gram?

Du har slanket bort nesten 2 sånne beger på bare 2 uker - du har vært kjempeflink! Er det ikke deilig å tenke på?

Jeg tenker smørbegere på hvert eneste gram som har blitt borte, og jeg går ikke ned særlig mer en 300 gram per uke (- bortsett fra denne uka som er et unntak!)

Og noen av oss har en forbrenning som superfort justerer seg etter matinntaket! Derfor er det vanskelig å lure kroppen til å gå ned....

Når vi likevel klarer det må vi være stolte - så opp med hodet, Eileen- jeg synes du er flink, jeg! Og opp med humøret til alle oss som er så flinke at vi ikke gir opp selv om vi ikke får resultater! Det går sakte, men det hjelper til slutt! Har stått stille selv i 2 uker uten et gram i nedgang, men så kom det 3oo gram forrige uke - og jeg ble glad igjen.

Denne uka er jeg overlykkelig for resultatet ble kjempebra (forventer stopp neste uke igjen - men pytt!) Sånn ble det i går:

 

Vektreduksjon: 0,6 (haleluja!)

midjereduksjon: 1 cm

trimpoeng: 10,6

kalori i snitt: 1301

totalt av 5 kilo: 0,9

 

Superfornøyd!!!!

 

 

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at et margarinbeger veier 400 gram?

Du har slanket bort nesten 2 sånne beger på bare 2 uker - du har vært kjempeflink! Er det ikke deilig å tenke på?

Jeg tenker smørbegere på hvert eneste gram som har blitt borte, og jeg går ikke ned særlig mer en 300 gram per uke (- bortsett fra denne uka som er et unntak!)

Og noen av oss har en forbrenning som superfort justerer seg etter matinntaket! Derfor er det vanskelig å lure kroppen til å gå ned....

Når vi likevel klarer det må vi være stolte - så opp med hodet, Eileen- jeg synes du er flink, jeg! Og opp med humøret til alle oss som er så flinke at vi ikke gir opp selv om vi ikke får resultater! Det går sakte, men det hjelper til slutt! Har stått stille selv i 2 uker uten et gram i nedgang, men så kom det 3oo gram forrige uke - og jeg ble glad igjen.

Denne uka er jeg overlykkelig for resultatet ble kjempebra (forventer stopp neste uke igjen - men pytt!) Sånn ble det i går:

 

Vektreduksjon: 0,6 (haleluja!)

midjereduksjon: 1 cm

trimpoeng: 10,6

kalori i snitt: 1301

totalt av 5 kilo: 0,9

 

Superfornøyd!!!!

 

Tusen takk Ellen, veldig god motivasjon..:) Skal ikke gi opp enno.. Skal regne alt i smørpakker framover.det var veldig oppløftende!! :) Kjempe bra med 0,6 denne uka da, er jo over en halv kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kjepeflinke!! 600 gram ned er på langt vei i rett retning for ei uke! jeg gikk bare ned 200 gram i går, og ofte før har jeg ikke vært fornøyd med det, men etter dette forumet kom på plass, så er jeg fornøyd og kjempemotivert til å fortsette videre. Gleder meg allerede (kanskje litt skrudd...) til neste veiing, og håper jeg tenker det samme mandags morgen, når mor har vært sørpå hele helgen, med vin, god mat og hygge og greier. Håper bare jeg får elipse maskinen i løpet av uken, så kan hun få litt underholdning, og jeg noen trimpoeng.

Stå på, vi er faktisk veldig flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...