Gå til innhold

Hei ny i vektklubb


Gjest wella

Anbefalte innlegg

Hei er ny i vektklubb og har ikke helt klart og finne helt ut hvordan det virker helt ennå, men det kommer vel.Kunne godt tenkt meg og hengt på noen som vil ha en ekstra med.

 

Jeg er 37 år ennå ikke bursdag før om tre uker.

 

Jeg har lyst og ta av 10 kg + litt til er nå 79 kg ved start mandag 30.10.06

 

Hilsen ei på vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ny i vektklubb og har ikke helt klart og finne helt ut hvordan det virker helt ennå' date=' men det kommer vel.Kunne godt tenkt meg og hengt på noen som vil ha en ekstra med.

 

Jeg er 37 år ennå ikke bursdag før om tre uker.

 

Jeg har lyst og ta av 10 kg + litt til er nå 79 kg ved start mandag 30.10.06

 

Hilsen ei på vestlandet.[/quote']

 

Hei og velkommen!!!

 

Jo fler jo bedre, og heng deg gjerne på søndags veiingen vår : Veiedag Søndag 15.10 - 19.11 har du skritt teller finner du loggen vår her inne også... ;)

 

Lykke til og stå på- du er flink allerede, som har kommet deg inn hit mener jeg !!!

 

Hilsen flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar , tenkte også og henge meg på søndags veiinga og har bestilt skritt teller på jobb som kommer en av dagene nå,jeg føler meg også motivert trenger støttespillere hele veien så jeg gleder meg til dette, så vi snakkes underveis håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ' date=' tenkte også og henge meg på søndags veiinga og har bestilt skritt teller på jobb som kommer en av dagene nå,jeg føler meg også motivert trenger støttespillere hele veien så jeg gleder meg til dette, så vi snakkes underveis håper jeg[/quote']

 

Så bra! Da "sees" vi søndag da!!! Og du kan jo begynne å skritte allerede... bare øve deg litt, være bevisst på å gå. 10000 skritt om dagen er mye og jeg slet med å komme meg opp dit. Wops nå har jeg dalt ned igjen pga sykdom, så nå må nok jeg strammes litt opp igjen til uken... ;)

 

Uansett, velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen

 

vel jeg er ny her. jeg har registrert meg på denne siden, for flere uker tilbake, men har ikke vært noe flink til å registrere alt, og har heller ikke vært flink til å holde meg i form. jeg trenger virkelig å gå ned.

jeg veier 78,7 og høyden min er 174, jeg vil ihvertfall gå end 10 kg eller mer.

 

håper noen hjelper meg underveis, trenger nok noen råd innimellom hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...