Gå til innhold

firkløverdamene tirsdag 25.10


kim
 Share

Anbefalte innlegg

en kollega sa i ettermiddag at jeg blir slankere og slankere - og blidere og blidere :) -takker og bukker til ham som inspirator! ingen veit at jeg slanker meg bevisst. orker ikke være altfor opptatt av det, og orker ikke at alle andre skal snakke om vekta mi. hyggelige meldinger av denne typen gjør meg jo *enda* blidere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør godt å få slike kommentarer!

Og så har det kanskje noe med at vi gliser litt mere når vi kjenner og veit at en har blitt lettere.

Og da er det jo klart at en blir lagt merke til. Vanskellig å se "usynlige" damer som gjemmer seg bort....

 

Det er iallefall motiverende å finne innlegg fra deg!

Er innom her flere ganger om dagen og ser etter "Firkløverdamene" (som er blitt to standhaftige damer!), alle de andre innleggene er ikke av interesse. har nok med med meg selv, og oss. Bra vi ikke ble en slik lang rekke av medlemmer, vanskelig å holde tråden, og "forpliktelsene" til den en skal samarbeide sammen med.

 

Dette hjelper meg veldig!! Så ikke tenk på å forsvinne fra Vektklubben, men bli gjerne mindre, bare ikke kom bort helt....

 

acinom

 

PS. selv om jeg har hatt gym sammen med elevene mine i dag, så skal jeg opp på ergometersykkelen i kveld også, se en film samtidig. Og selvsagt så skal jeg ta 100 sit-ups. (fikk ikke regna hvor mange det vart i dag, men de for bare bli en bonus)

Er alene hjemme med 3 unger noen dager nå, og da blir det vanskelig å få ut å gått i skog og mark. Så sykkelen får gjøre nytta. Får bare så innmari vondt på "private steder". Skulle hatt ett mere polstra sete. Eller mere muskler i rumpa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i at det er fint at vi ikke er 25 stykker.. føler vi er litt på bølgelengde ift interesse for forumet (?) jeg har ikke tenkt å svikte, for dette er en motivasjon og hjelp. syns det var kjempekult å bli utfordra i går. sliter med å trene mage, så jeg trengte noe sånt for å ta tak. jeg syns også at det er bra og til stor hjelp å finne innlegg fra deg, så da har vi en "plan" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.også mot 35. har bare kommet til 30, men står på fortsatt. du er flink og leder, men hvor lenge...? (nesten som en krimroman, dette..) hehe..

 

har nettopp tatt mine 120 (!) situps. litt øknig fra i går. jeg kjeder meg så fort - kjeder meg når jeg tar situps.. 120 tar ulidelig laaaang tid!! hehe. bortskjemt, ja.

 

nå skal jeg byssanlalle jeg også. sov godt. gleder meg til i morra. tror kanskje det har gått bedre denne uka enn de to siste.. du hører fra meg i morra kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...