Gå til innhold

Ny her..


Gjest hopefull

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Jeg er ei jente på 33 år. Målet mitt er å gå ned 20 kg, tilbake til trivselsvekt. Dette vil nok ta lang tid, for jeg har lett for å falle for fristelser.. Kan vel hende det blir litt enklere nå som jeg har en vektklubb å forholde meg til. For 5 måneder siden fikk jeg en sønn, så jeg fullammer fortsatt. Noen flere av dere?

 

Nå håper jeg at jeg etter snart 6 år, kan komme tilbake til normal størrelse. Det er tungt å være tung..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er ei jente på 33 år. Målet mitt er å gå ned 20 kg' date=' tilbake til trivselsvekt. Dette vil nok ta lang tid, for jeg har lett for å falle for fristelser.. Kan vel hende det blir litt enklere nå som jeg har en vektklubb å forholde meg til. For 5 måneder siden fikk jeg en sønn, så jeg fullammer fortsatt. Noen flere av dere?

 

Nå håper jeg at jeg etter snart 6 år, kan komme tilbake til normal størrelse. Det er tungt å være tung..[/quote']

 

 

Hei og velkommen...

Er ei jente som også er 33 år. Tredje og siste barn er 9 mnd, så nå er det slutt. På tide å stusse i meg sjølv.. Eg har komt godt i gang... - 9 kilo:) Skal ned iallefall 5 kilo til. Har gått kjempebra, har vore flink til å trimme. Kjekt å kome seg ut, og vesla nyt frisklufta. Deilig å kjenne at garderoben er begynt å bli for stor.

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen...

Er ei jente som også er 33 år. Tredje og siste barn er 9 mnd' date=' så nå er det slutt. På tide å stusse i meg sjølv.. Eg har komt godt i gang... - 9 kilo:) Skal ned iallefall 5 kilo til. Har gått kjempebra, har vore flink til å trimme. Kjekt å kome seg ut, og vesla nyt frisklufta. Deilig å kjenne at garderoben er begynt å bli for stor.

Lykke til...[/quote']

 

Tusen hjertelig takk for hyggelig velkomst..

Jeg har også begynt, og har gått ned ca 4 kg allerede!! Er fornøyd med det. Nå skal det trimmes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...