Gå til innhold

Ned i vekt etter graviditet


Gjest nile
 Share

Anbefalte innlegg

Har en datter på 8 måneder som jeg fødte ved keisersnitt. La på meg ganske mye under graviditeten, hele 20 kilo, og har kun gått ned 8 kilo siden fødselen, da regner jeg med barn og det hele. Begynner å bli ganske desperat og håper på gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i omtrent samme situasjonen selv. Har en sønn på 9 mnd, fødte på vanig måte, og ammer en god del enda. Men La på meg 26 kg under svangerskapet, som jo er mye mer enn deg. Nå har jeg 7 kg igjen, og de sitter som støpt, dessverre...Men nå vil jeg gjøre noe med det...og valgte å melde meg inn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en sønn på snart 7 mnd som ble født på vanlig måte, jeg la på meg 32 kg med datra mi (3år) og 17 med minsten. Gått ned 15 kg fra siteman, men har 12 igjen etter den første. ammer en gang om dagen enda (men regner med å slutte helt snart) og nå er jeg lei av de 14 ekstra kiloene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt jeg også, går på mor&barn kurset til GR - kan anbefales på det sterkeste dersom det finnes der dere bor! Har igjen ca 2kg til det jeg veide da jeg ble gravid med sistemann (4mnd) og 6 kg til da jeg ble gravid med førstemann + at jeg bør nok ned ca15kg tilsammen for å være innenfor "normalvekt". Får ha de tallene som delmål.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...