Gå til innhold

Ny veie uke. (u. 46)


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

God morgen (håper jeg).

 

På vei til jobben i dag begynte det å snø her i Oslo, bare bitte litt, så jeg er spent på om det kommer mer snø i løpet av dagen...

Men etter en (for kort) helg, er det igjen hverdagen som kaller, og med den kommer det gjerne noen veie dager også.

Selv har jeg litt blanede føleser for hvordan jeg tror det går denne uken, men jeg krysser fingre for det beste, og er forberedt på det verste ;)

 

Lykke til med rapporteringen alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig at jeg ikke har noen rapp dag lenger jeg, siden jeg bare har cm å måle, og ikke går ned der heller... litt rart kanskje...;)

Ha en fin dag, og håper alle vender riktige veien denne uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel KL06, det er vel bedere å stå stille enn å gå opp :/

 

Leste forøvrig at når det kom til trening, så trente jenter/kvinner for mye kodisjon når de ville ned i vekt, man mente at mer styrke trening var det som skulle til. artikelen sto i siste nr. av iForm. Kondisjonstrening skulle vi jenter trene max 2 ganger pr. uke i max 60 min. pr. gang.

Har ikke rukket å lese artikelen så nøye enda, men det kan jo være et tips til andre som også opplever å stå stille på vekten, ta en titt på artikelen og se om det er noe fornuftig der som hjelper...

 

Selv er jeg syk igjen. Så det går dårlig med treningen. Skal til legen i dag å få sjekket om det er noe å gjøre med dette helseproblemet mitt. Prøver ihvertfall å passe på hva jeg spiser, så jeg håper det gir litt uttelling da ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det ikke mange som hadde vært med rapport, selv har jeg ligget par dager, men holder på å karre meg opp igjen nå. Og vketen, vel den var 400 gr. opp. Og egentlig er jeg litt fornøyd, for det er mindre opp enn jeg pleier å gå, så da er jeg spent på hvordan det går neste uke, om jeg går ned igjen, og om det blir litt mer *krysser fingre*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...