Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Festlig nok la eg på meg 1,5 kg mens eg sov...så vekta i dag morges viste 76,5...ouch. Heilt merkelig, har spist lite og trent mye. Bortsett fra fredag, då blei det litt pils og MYE chips. Tenker med gru på det der.

 

Stønn, då har eg vanvittig mye å bli kvitt, men det skal bli deilig i alle falll. Målet mitt var og er 68...altså 8 kg til målet. (burde vel vere i ' ned under 10 kg' -tråden men wahtever)

 

Satte ny startdato og alt...Håper det skal gå fint, trenger masse støtte. Og skal GI masse støtte så klart!!!

 

Så:

 

vekt i dag: 76

mål: 68

delmål: 72 og 70

 

mulig langsiktig mål: 65

 

 

Kven er med på 1 time gange kver dag (minus dei dagane du trenar noe anna)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar

Kor er alle sammen?

Eg har karra meg ned igjen og i dag morges var eg 74, 8 kg. Målet er 70 til jul, hurra!

 

Har brukt ellipsemaskin, eller crosstrainer som eg egentlig trudde det heita (??), og det har gitt resultater etter bare litt over to veker. Tre ganger i veka, pluss litt hjemmestyrketrening, og låra har faktisk antatt ein litt mindre deigaktig konsistens. :)

 

Stressete på jobb men det går helt fint...men får aldri tid til å ta ein skikkelig matpause når eg jobber ettermiddag. Kanskje lika bra?

 

kossen går det med dåkke andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

*sukkkkkk* For en forferdelig uke det har vært...Selv om jeg skal ha eksamener fremover har jeg ikke planlagt å spise sjokolade i tiden forut, samme hvor stressende det blir! Men denne uka gikk alt skeis...Tante rød kom, sugen på sjokolade som aldri før. Og jeg klarte ikke å motstå! Tenkte hver morgen jeg stod opp: "Idag skal jeg klare å la være", men ikke søren. Før jeg visste ordet av det var jeg på butikken. Veldig slitsomt.

Jeg skal i alle fall ikke veie meg i morgen, men skal ta ny sats!

Hvordan har dere det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres slitsomt ut, men ikkje kjeft på deg sjøl. Du klarer jo fint å rette opp all 'skaden' og eg tviler på at det egentlig har skada så veldig mye. Eit tips eg fekk ein gong: et sunt 80% av tida, blås i dei resterande 20...eg trur det funker. Å gi litt f av og til meiner eg.

 

Her går det fint, var 74 i dag (fra 76 på mandag)! Heilt utruleg siden eg guffa innpå med pils og peanøtter i går. Har jobbehelg så ting har vært hektiske. Men glad for at eg har framgang i alle fall. Vil karra meg ned til 73 i neste veka. hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Flinke dere er alle sammen.. :D Stå på!! Jeg er 13 uker på vei, ca 3 mnd.. Så her er det lenge igjen. Men vekta er fremdeles stabil lagt på meg +- 1 kg, og det syntes jeg er greit.. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Trenger det nå...

Hvordan er formen din da?

 

Jeg måtte gå på vekten i går likevel - og det var ikke så dumt! Spørs om vekten forrige uke var litt høyere enn den skulle være pga. mensen, for i går veide jeg 74,4 kg! Det er ned 1 kg på 2 uker det! Men det kan jo hende at vekten bare var veldig snill med meg, og at kiloene som egentlig skulle vært der nå kommer på iløpet av noen dager. Får bare håpe ikke!

For nå er jeg kjempeflink igjen. 4 trimpoeng i går og 1700 kcal. Det er jo igrunn litt for lavt, men tror ikke det gjør noe å gå mye i underskudd den første dagen, siden jeg har ligget så høyt hele forrige uke.

 

Godtesuget er plutselig vekk igjen, og livet er hærlig! Hehe, så dramatisk opp og ned det går med meg :D

Har fri hele denne uken, ferdig med praksisen på sykehus nå, men har fått meg jobb der, så skal jobbe til helgen. Så nå koser jeg meg bare, med masse tid til meg og samboeren min, til å trene og spise sunt!

 

Begynner på skolen igjen med teoriblokk neste mandag. Det vil si to store eksamenr før jul...*grøss*

Hvordan skal jeg klare å ligge unna sjokoladen da? Hjeeelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Denne uken har det gått kjempebra - så langt...

Skal på middag i kveld, håper jeg klarer å motstå eventuelle fristelser, eller i alle fall bare ta litt...Regner med det kommer noe godt på bordet uttpå kvelden.

 

Hva med dere andre her da? Helluuu? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Gjest Lillevenn

Noen av de gamle traverne fra denne tråden som fremdeles er aktive?

 

ÅÅ, skulle gitt mye for at jeg var der jeg var på de siste mld på tråden, 69 kg hadde vært drømmen nå gitt. Kjenner jeg blir sta og tenker at dette SKAL jeg klare.. Treningsabonnementet mitt åpner igjen 1 sep, og da er det ingen kjære mor lenger..

 

13 kg frem mot sommeren 09 burde være overkommelig.

 

Men jeg sitter i igjen med verdens beste gave, det var absolutt verdt det. Lillejenta mi er verdens skjønneste:) Og jeg har jo i tillegg sluttet å røyke, så 10 kg overvekt er vel en liten pris å betale for hva jeg har fått igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Jammen lenge siden jeg har vært innpå her, skrekk og gru, jeg kikket på det første innlegget jeg hadde på denne tråden, da var jeg 82 og motivert, jeg gikk vel ned til 75 ca så begynte turbulente ting å skje i livet mitt og trøstespisingen ble utløst...så nå er jeg 82 igjen!!! Leter som en gal etter motivasjon og var litt spent på om noen av derer var på denne tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...