Gå til innhold

peppes pizza


Gjest Pinnedyr

Anbefalte innlegg

1 stykke peppes pizza er ca 400 kalorier! (100 gram er da omtrent halvparten av et stykke) Huff, huff..masse kalorier! Tenk hvor mye av annen god middag man får i seg for 400 kalorier?! Men Peppes er jo knallgodt da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sinnsykt mye kalorier.. jeg skal på peppes til lørdagen.. trur jeg nesten skal kutte ut de andre måltiden jeg, uansett om ikke det er sunt.. for jeg vil ha 3 stykker pizza. Blir vel sikkert 4 også, om jeg kutter ut flere av de andre måltida.

Hilsen stabeistet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, og jeg som akkurat kommer fra peppes og spiste en halv medium pizza.. Jaja, hadde en dårlig dag fra før med dårlig resultat på vekta i morres.. På den annen side.. den kaloriregninga er det på en stor pizza?? De stykkene er jo litt større enn på en medium? er de ikke (lov å håpe ihvertfall)

 

Hilsen Sans1 som har noe trening å ta seg av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt færre kalorier i den pizzaen du snakket om, Padda, siden det ikke er kjøtt på den pizzaen, men bare grønnsaker.

Men her er kalorioversikt over noen av pizzaene peppes har:

 

Pepper Steak pizza Peppes 369 kcal pr stykke

Heavy Heaven pizza Peppes 393 kcal

Thai Chicken pizza Peppes 348 kcal

Parma Tony pizza Peppes 377 kcal

Fawlty Towers pizza Peppes 363 kcal

Stars or Stripes pizza Peppes 390 kcal

 

Og Marijenta: Som du vet, er det ikke så smart å sulte seg på dagen, når du skal på Peppes på kvelden. Da ender det sikkert med at du spiser ENDA mer enn du hadde tenkt, det skjer ihvertfall med meg! Legg heller inn en ekstra hard treningsøkt på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Jeg fant denne linken på en annen tråd:

http://www.peppes.no/bestill/naringsinnhold.jsp

Der står det at pizzaene har rundt 250 kcal, og de viser innholdet i noen ulike pizzaer. Det varierer mellom 230 og 260.

 

Det er jo litt mindre enn 3-400 gram som er foreslått her på tråden. Det jeg lurer på om det er pr 100 g eller pr pizzastykke? Til sammenligning er det ca 214 kcal pr 100 g i Grandiosa tror jeg, så da er det rimelig å tro at det er pr 100 g som er ment i denne oversikten?

 

Noen som vet?

(Mannen min vil så gjerne bestille peppes pizza i kveld, men jeg er litt skeptisk..hvis det er pr stykke så kan jeg bare spise to stykker, og da blir jeg ikke mett, tror jeg. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...