Gå til innhold

Hvordan går det?


Gjest Perfeksjonisten

Anbefalte innlegg

Gjest Perfeksjonisten

Hei!

 

Hvordan går det med slankingen og bryllupsplanene?

 

Jeg har gått ned noen kilo til, og kjøpt brudekjole. Skal ned ca 20kg til, tror jeg klarer å gå ned mye av det til bryllupet 23 juni. Går egentlig ganske bra med slankingen, men har ikke kommet helt i gang med planleggingen.

Det første vi må gjøre er vel å se på gjestelisten og sende ut invitasjonene. Og finne tema for dagen, og se på blomster...

Hvor langt har folk kommet i bryllupsplanleggingen?

 

Klem Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forsvinner kiloene sakte men sikkert, og jeg er ganske så fornøyd med det. :D

 

Vi har kommet et stykke på vei med bryllupsplanleggingen, men det er fortsatt mye som gjenstår. Kirke og lokale er bestilt, vi har ordnet forlovere og toastmaster, middagen er avtalt med et cateringfirma og gjesteliste/bordplan er satt opp. Jeg kjøpte meg brudekjole i sommer, og jeg håper den må sys inn før bryllupet. ;)

 

Det neste på lista er å bestille fotograf og frisørtime, og å skaffe bartender. Invitasjonene skal vi lage og sende ut over nyttår. Skal også lage bordkort og hefte med meny, bordplan og slikt i. Når sambo har fått uniformen sin skal vi bestemme blomster og borddekorasjoner.

 

Foreldrene mine har handlet inn drikke til baren, men det mangler fortsatt en del der. Må også bestemme oss for hvilke viner vi skal ha til maten. Og så må vi bestemme oss for hvilken bryllupskake vi skal ha, og hvilke andre kaker som skal ordnes.

 

Ønskelista har vi så vidt begynt å tenke på.

 

Jeg har laget hjemmeside med diverse informasjon om bryllupet, og oppdaterer den etter hvert som vi kommer videre i planene. Adressen skal vi skrive på invitasjonene, slik at de som er interesserte i å følge med på planleggingen kan gjøre det. :)

 

Det er MYE som må ordnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...