Gå til innhold

Resultater for uke 47


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Da regner det igjen her i Oslo. Det minner ikke om vinter i det hele tatt! Likevel nærmer adventsitden og julen seg med stormskritt. Noen som har lagt en bra plan for hvordan man skal håntere alle fristeler som kommer? Kan anbefale å lese artikelen om julemat i det siste i form. Der foreslås de tradisjonele jule ingrediensene i en litt sunnere drakt, vi kan jo slev bidra til å skpae noen nye traisjoner, kanskje ikke på selve julekvelden, men mye mat skal fortæres før og etter, og da kan det være godt med litt lettere varianter tror jeg.

 

Men det er jo ikke bare jul som skal planlegges, vi må jo også jobbe litt med ukas resultater. Som vanlig håper jeg på bedre resultat en forrige uke ;).

Og denne uka skal de komme fordi jeg begynner å bli bedre, og dermed kan ta opp igjen trening, og nå MÅ jeg ikke falle av. Skal lese om motivasjon denne uken, og forhåpentligvis lære noe som jeg kan bruke selv :D.

 

Lykke til med denne ukas resultater alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med 1' date='1 kg, Coco. Det er jo kjempebra!

 

Jeg hadde veiedag på mandag, og hadde gått ned 0,5 kg. ;)[/quote']

 

Alt ned er bra! Jeg pleier bare å gå ned 4-600 gr. så jeg er stor fornøyd, og veldig spent på hvor lenge denne trenden varer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...