Gå til innhold

onsdagens link for 5 kilo før jul!


Ellen
 Share

Anbefalte innlegg

God formiddag til alle sammen! I dag er det vel mange som har veiedag? Spent på resultatene! Noen har kommet et godt stykke på vei til 5 kilo før jul - selv har jeg totalt 0,9 kg. Om dette fortsetter - så blir det kanskje 5 kilo til slutt? Blir spennende å se!

Ha en god onsdag folkens!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så var det onsdag igjen,har veiedag idag.. hadde ikke store forhåpninger etter denne helgen. med fest lørdag....og fått det måndelige inatt..

Så jeg har da ikke gått ned ett eneste gram.. men satstser på en bedre uke/helg..vist ikke så gir jeg opp snart.vekta har stått stille i flere uker.

Men jeg har jo 14 trimpoeng og det er vel bra..

 

Vekt:72,2 (-000)

Midje:70 (-1cm)

Trivselvekt:65

Trimpoeng:16

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade veiedag igår med blandade følelser.

Veide mig idag og, og till min førvåning viste den -0,8 kilo och midjen -2 cm.

Kan noen førklare hur dette kan vare muligt!!!!

Jo, jeg var flink igår, men ikke så flink att jeg kunde gå ner nesten 1 kilo.

 

Spiste vitkål og eppler, så magen var litt i ulag haha.......

Lykke till idag. Er spent på at se hur det gått før alle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart,men vekten kan faktisk variere veldig fra dag til dag.. Har jo holdt det gående en stund med slanking og har også lagt merke til at fra en dag til en annen så kan det variere på kiloen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempe lyst til å være med i en ned 5kg før jul gruppe...!

Er dere langt igang eller er det mulig å hoppe på?

hadde vært supert å ha noen man kan bli motivert av, og hjelpe å motivere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ju gått in i midjan og har trimmat till tusen!!!!

Ønsker jeg var så flink att trimme .......

Får ikke ihop så mange poæng, men skall på spinning ikvæll og ta bort en og annan kalori. Gleder mig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være, Kat. Om vi er langt igang? Her går det opp og ned. Jeg hadde veiedag idag. Fra forrige uke er jeg

 

+ 1,4 kg

+ 0,5 cm i midjen.

 

Dermer er totalt resultat bare:

 

- 0,4 kg

- 3 cm

 

Da er det bare å begynne på ny frisk. Helga var hard, siden vi var bortreist på storby-weekend. Igår var jeg på kurs, med kjempegod lunsj og wienerbrød. Jeg er så glad i mat, så jeg har problemer med å la være å forsyne meg grovt.

 

Det er enda noen uker til jul.

 

Hilsen Purity

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade veiedag igår med blandade følelser.

Veide mig idag og' date=' og till min førvåning viste den -0,8 kilo och midjen -2 cm.

Kan noen førklare hur dette kan vare muligt!!!!

Jo, jeg var flink igår, men ikke så flink att jeg kunde gå ner nesten 1 kilo.

 

Spiste vitkål og eppler, så magen var litt i ulag haha.......

Lykke till idag. Er spent på at se hur det gått før alle dere.[/quote']

Det kan jo være at vekta trenger nye batterier - eller at den sto på et litt skjevt underlag da du veide deg i går... Plages litt med egen vekt, men nå har jeg den på nøyaktig samme plass hver gang jeg veier meg - den vareierer nemlig med et halvt kilo om jeg stiller den ett annet sted på badet. Veier meg også 3 ganger med få minutters mellomrom for å være helt sikker på at jeg får riktig resultat!

Har til og med byttet batterier for å være helt trygg....

mvh

Ellen

PS! Velkommen til Kat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade veiedag igår med blandade følelser.

Veide mig idag og' date=' og till min førvåning viste den -0,8 kilo och midjen -2 cm.

Kan noen førklare hur dette kan vare muligt!!!!

Jo, jeg var flink igår, men ikke så flink att jeg kunde gå ner nesten 1 kilo.

 

Spiste vitkål og eppler, så magen var litt i ulag haha.......

Lykke till idag. Er spent på at se hur det gått før alle dere.[/quote']

 

Det er som du selv sier som er skylden i det, mage som er i ulag og doturer gjør utslag på vekta. Ofte jeg veier meg før og etter en dotur og det varierer fra 0,5 til 1 kg. Uansett så er det morro å se at det går nedover. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går og har stått stille denne uka. Er syk, og skeiet ut igjen igår... Skulle ikke gjort det, men synes jo litt synd på meg selv når jeg er syk, og er litt av den oppfatning at man må få spise det man har lyst på da- siden det er dårlig med matlyst. Finner alltid en unnskyldning for å skeie ut, men nå er det stopp. Ønsker jo å gå ned litt i vekt til neste tirsdag.

 

Hvordan det blir med trimpoeng vet jeg ikke denne uka, vært hjemme med feber i 2 dager nå, og orker ikke trene før jeg føler meg helt frisk. Er visst ikke så positiv om dagen, kan vel bare skylde på mine egne dumheter. Føler litt at jeg har kastet bort ei uke, fordi jeg ikke har gått ned og fordi jeg har skeiet ut. Har ikke så veldig lyst på flere slike uker framover- ønsker å nå målet mitt med 5 kg til jul, og fremdeles har jeg 4,5 kg igjen til målet. Men har i løpet av 2 uker gått inn 4 cm i livet- og det er jeg stolt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synst de er flinke!Det har gått litt tregt dei to siste vekene for meg, berre 0,3 ned, men då er det viktig å ikkje gi opp!!stå på, så kjem resultata.TTT- ting tar tid, men eg har tru på at vi skal klare dette.

 

Det er normalt å variera i vekt frå dag til dag. Eg veg meg på samme dag, til ca samme tidspunkt og ser aldri på vekta elles. veit og at varmekablar på golvet kan påverke vekta om du har elektronisk vekt, eg vart anbefalt å flytte den til eit rom utan varmekablar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veiedag igjen.. her er resultatet:

 

Start vekt 12.10.05 : 68,3

Vekt 19.10.05 : 68,3

 

Vekt 21.10.05: 66,9

nedgang denne uken: - 1,6

 

Mål før jul 63 kg

 

Midjemål start 84

denne uken 81,5

 

nedgang midje - 2,5

 

Trimpoeng totalt 15

 

Er strålende fornøyd, jeg har virkelig fått resultat selv om det sto stille i forige uke. Hadde da PMS så det har sin forklaring.

Nå skal jeg på step aerobic ... deilig trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvor man skal måle når man måler midjen. Jeg måler der jeg er tynnest før hoftene kommer. Det er ca. 8-9 cm. over navelen. Noen som vet om dette er feil?? Denne uka var jeg gått inn 3 cm i midjen, men selve magen synes ikke å bli noe mindre. Ikke føler jeg meg mindre heller.. Vanskelig med motivasjon da. Håper det er noen som har et svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag hadde jeg gått ned 1,4, skulle kontrollveie i dag for å endre veiing til onsdag, men glemte det i morges da jeg var litt seint ute.

 

Hadde klubb i går, serverte sunn mat + gulrotkake (som IKKE er sunt). Det ble noen kalorier av det! Så kanskje like greit at jeg ikke fikk veid meg i dag...

 

Dere er flinke! Ille når man ikke går ned, mest for motivasjonens del. Håper det snur seg for dere som har stått stille denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvor man skal måle når man måler midjen. Jeg måler der jeg er tynnest før hoftene kommer. Det er ca. 8-9 cm. over navelen. Noen som vet om dette er feil?? Denne uka var jeg gått inn 3 cm i midjen' date=' men selve magen synes ikke å bli noe mindre. Ikke føler jeg meg mindre heller.. Vanskelig med motivasjon da. Håper det er noen som har et svar:)[/quote']

I kursboka står det at man skal måle ved navlen på oversiden. Da har jeg latt nedkanten av målebåndet akkurat komme på navlekanten. Da er jeg sikker på at jeg klarer å måle på samme plass hver gang. Men må nå innrømme at det er under navlen jeg har vært tykkest og har gått ned mest! På et tidligere kurs skulle man måle under navlen også, men det har de gått bort fra nå...

mvh Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...