Gå til innhold

Vri åtter 2


Gjest pAnnik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei sann da er vi i gang da . Jeg har også målt og veid meg i dag .Er 75,6 kg og 96cm rundt midjen.Målet er å gå ned til 65kg, noe som jeg ikke forventer å klare til jul , men ønsker og SKAL ned på godt under 70 før jul. Jeg kommer til å legge meg på 1600 kalorier pr dag, utregenet blir det det mest riktige for meg. Jeg har som mål og trene aerobic 2 ggr i uka (1time) , og sykle på ergometer ca 45min 3 ggr i uka. Dette fungerte veldig bra for meg i vår og jeg gikk ned 12 kg fra februar til mai. 4 av disse kiloene har desverre kommet på igjen , men jeg skal ta opp kampen å ta de siste sjøl.BANNA BEIN:-) Har desverre hatt en prolaps i ryggen, operert for 3 mnd siden. Ble da liggende/sittende altformye i ro. Men nå er den helt grei og jeg er dødsmotivert.

Har en sønn på 1,5 år og en på 12 år,skulle tro det var enkelt men det er likevel en utfordring å finne rom for disse treningsøktene.Ergometersykkelen i stua blir nok redningen der:-)

Vi snakkes senere og lykke til alle vri åttere. alle andre flinkiser også selfølgelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...