Gå til innhold

Noen nye som meg??

Gjest Kissi

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har også lyst å ha noen og slanke med sammen med. Jeg gikk GR kurs i begynnelsen av året, og gikk ned fra 87 kg til 78 kg, så nesten 10 kg....nå har forøvrig noen kommet på igjen, så veier 80 kg nå...og liker ikke veien dette går.

Nå vil jeg sette i gang med dette igjen...og målet er iallefall 77 kg til jul...(3 kg må jeg jo klare) - og så videre etter nyttår...jeg vil ned i ca 70 kg, pluss/ minus....!!!

Noen som vil slå seg sammen med meg???

Hilsen en motivert Kissi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ned til ca 70 kg, så jeg vil gjerne bli med. Veier litt mer da (ca 86), men har som mål å gå ned et par-tre kilo til jul, og ikke minst holde meg der i romjula, og ikke veie mer enn 84-85 1.januar.

3 kilo før jul burde jo være mulig da. Er bare så innmari mange situasjoner med mye mat og godteri før jul (som om det ikke var vanskelig nok å holde seg unna, ellers på året).

Jeg er 1, 73 høy. Hva med deg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal også ned noen kilo. Tenker meg ned på 75 kilo i første omgang, så kanskje nedover mot 70-tallet etter hvert. Veide 75 kilo etter å ha tatt av meg 15 kilo i fjor sommer, og var veldig fornøyd med kroppen min da :)

Har nå gått ned noen få kilo og står på 78 kg i dag.

Jeg er 23 år og er ca 173 høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne henge meg på dere. Jeg har forøvrig ikke tenkt til å gå nytt kurs, da økonomien foreløpig er litt for skrall til det. Men jeg har tidligere gått på internettkurs, der klarte jeg å gå ned fra 81 kg til nå 75,7 kg. Jeg begynte 8-ukers kurs i august, og det gikk veldig fint. Men nå skal jeg skjerpe inn litt på inntaket og vil ned til 70 kg. Jeg vet at disse kiloene er de verste å få av, så jeg vil gjerne henge meg på hvis jeg får lov?

Jeg er 169 cm høy og vil ned ned ned...

Håper dere får en fin uke og jeg ønsker lykke til til oss alle!

Hilsen CNiV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult at vi er flere som gjerne vil ned på ca 70 kg. Skal personlig være veldig fornøyd om jeg kommer ned på 73. Eller kommer inn i den gamle buksa mi da (33 tommer). Det er jo egentlig målet.

Går på mitt andre kurs nå, men når det slutter om et par ukers tid, så må jeg nok klare meg alene. Det er mulig at jeg prøver å skrape sammen nok penger til å begynne på et kurs i mars. Har som plan å veie 80 kg den 1.mars. Og ned til 70-73 kg innen juni. Hadde bare vært så fantastisk å se det 70 tallet igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...