Gå til innhold

Gifte meg i juni


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ny inne på denne siden her. Vi skal gifte oss i juni, bestemte oss for 2 uker siden. Har vært forlovet i over 5 år, så det var vel på tide. Ingen som ble så veldig overrasket, men veldig glade når de hørte nyheten.

Denne uken har alt gått rett vest :) Ikke trent, var på fest i går...... En veldig trøtt uke. Har ikke hatt energi i det hele tatt.

Men uken som kommer må jeg ta meg i nakken, jeg har funnet drømmekjolen min ( bare sett bilde på nettet) men jeg skal inn i den. Og det begynner jo å haste, for jeg regnetr med at den at den må justeres. Og det kjedeligste av alt er at den mest sannsynlig må justeres ut. Men håper bare den er så fin som jeg håper på og at jeg kommer i den.

 

Ønsker dere alle en flott uke.

 

Ny uke med nye muligheter:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å prøvde kjole i dag. Det var ganske så spennede,og gøy. Kjolene var ikke så liten og trang som jeg hadde trodd og det var en posetiv overraskelse. Skal i en annen butikk og se på kjole på mandag. Kan nesten ikke vente. Gleder meg til jeg er komt ned litt mer ned i vekt og kjolen er helt tilpasset. Hadde ikke lyst å ta den av i dag.

 

Ha en fin uke allesammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...