Gå til innhold

Ny mulighet for veierapport (u. 48)


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Håper helgen var bra :).

Selv fikk jeg unna en del julegaver, og har begynt å forberede en kosleig advent tid med masse lys og trening. I går var vi faktisk å trente, og det var ikke så dumt det, på en søndag ettermiddag. Fikk i hvertfall ut litt frustrasjon pgs. vikarjobben jeg har p.t. Må bare ikke la frustrajsonen vedr. jobb gå ut over den sunne livsstil, kjenner jeg er på nippet til å trøste spise, og da hjelper det litt å ha noe å strikke på, slik at hendene er opptatt.

 

Vel, jeg satser på litt gode resultater denne uken, håper det er flere som kommer innom og forteller hvordan det går...

Lykke til alle sammen, med ny veie uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg ser at det er ikke så mange som rapporterer på trådene dine, så jeg tenkte kanskje jeg kunne henge meg på! Jeg har veiedag på torsdag, men jeg tok en snikveiing i morres, bare for å se hvor ille helga slo ut på vekta, og det var ille... Forrige torsdag hadde jeg gått ned 800 gram. Nå er jeg opp igjen 900!! Jeg må virkelig stå på frem til torsdag hvis jeg skal holde på de 800 grammene og kanskje gå ned enda mer.

 

Neste helg skal jeg i 30-årsdag til en kollega av forloveden min, så dette blir ikke lett!! Når skal du gifte deg coco? Kommet langt med planene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig variablet hvor mange som er med på veietrådene. Og det er flere som har falt av de siste ukene...håper bare det går bra med dem.

 

Når? Ja jeg er nok den med best tid her inne, vi har lurt litt på våren 2008, men har ikke helt besemt oss enda. Jeg har fått en liten betingelse skjønner du, jeg må trives med meg selv først, uansett hvor mye eller lite jeg veier...Så det er fokus nr. 1 en stund fremover.... :)

 

Og i morgen har jeg veie dag, så jeg er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et spennende mål! For meg virker det som et uoppnåelig mål, for da må jeg tilbake til fjortisalderen tror jeg... Får håpe du klarer det innen et års tid da!

 

Jeg skjønte i morges at jeg må slutte med den snikveiinga. Det kan hende den kan motivere, men jeg snikveide meg igjen i dag, og var plutselig ned 700 gram igjen. Jeg tror kanskje jeg skal slutte å telle daglige gram, også klare å konsentrere meg om de dagene jeg virkelig skal veies! Jeg har veiedag på torsdag, så jeg har ennå en dag til jeg kan stå på litt ekstra med trening!

 

Lykke til i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da var det min tur! Jeg endte på 83,9 som er 200 gram opp i forhold til forrige uke. Men jeg hadde gått inn 3 cm!! :) Og det er jo en kjmpebonus synes jeg! Godt at all treningen siste to ukene har lønt seg. Kanksje julekjolen sitter litt finere nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Godt du er fornøyd med 3 cm inn :)

Det kommer godt med nå før "pynte" sesongen. Jeg har kjøpt et kjempe fint "jule" skjørt, men jeg håper å komme meg ned litt til, slik at jeg kan ha en fin topp som sitter litt etter, uten at magen buler for mye.

Vi får stå på de siste ukene av året, så blir det en lettere start på neste år...

 

Og i morgen kan vi åpne 1. luke i kalenderen. Eller dvs. her hos oss har vi flax/yess kalender, da slipper vi søte fristelser, og kan vinne noen kroner i julestria :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her inne, jobber døgnet rundt føler jeg, får så vidt lagt inn maten:)

Har ikke gått inn så mye i cm i det siste, så jeg står nok stille på vekta mi. Men gikk inn et par cm over rompa denne uka som var. Blir desverre lite trening også...

 

Går det bra med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...