Gå til innhold

Heia, Kim!!! Firkløverdamene 26.10


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent på dine vegne, for du er liksom slik som meg da vet du. Virker det på deg, så kan det jo gi gode utslag for meg også.

 

Har vært hjemme fra jobb i dag med sjukt barn, og har derfor vært innom MANGE GANGER, for være parat til å gi deg skryt.

 

Så jeg får heller starte med: 120 sit-ups!!!! Supert!! Du kommer til å miste buksa snart!!!

 

Jeg kan fortelle at jeg nå har fått idrettsskade. Blåmerker på innsiden, øverst på lårene, av ergometersykkelen. "KJØR HARDT KJØR STIL!" (Man skal lide for skjønnheten)

 

Blir trim tur i kveld tenker jeg, og sit-ups!!!! Du er god til å utøve press, synest jeg, så jeg får bite sammen tennene og gjøre jobben min jeg og.

 

Lykke til, fra acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gikk jo ikke helt som forventa.. takk for hilsen, og "parathet" gjennom dagen. nettopp hjemme fra veiing, og det var *opp*! ganske mye også, syns jeg. jeg skjønner det ikke helt, men fikk litt tips/veiledning.. hmm.. nedtur for motivasjonen siden jeg har følt meg ganske fresh denne uka. hoppa på vekta med godt mot, så vekta og putta henda direkte i lommene for å tømme det som måtte ligge der :) men der var det jo tomt.. hehe..

 

on the bright side: oppgangen i vekt har lagt seg et sted jeg ikke måler! nedgang rundt livet, lår, arm, rumpe. lurer på hvor jeg har lagt på meg.. kanskje hjernen har blitt tyngre..?

 

jeg fortsetter med godt mot. treninga funker nå på flere nivåer i det minste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nok var grunnen til at jeg ikke gikk ned mere enn jeg gjorde forrige uke. Fikk mensen i dag, og pleier å gå opp en del i uka før, og så slipper det taket når "svineriet" løsner.

 

Men du trener ganske mye da, Kim, og muskler vil arte seg annerledes på kroppen. Strammere og tyngre enn det andre "disse-dasset", som ligger rundt om på kroppen. Jeg er sikker på at du gjør det riktig. Pass på å ete nok og riktig, og fortsett å tren.

 

Kroppen må jo venne seg på alt dette nye og! Fytte rakkern.... plutselig så skal en bøye seg mitt på. Ikke bare en gang, men over hundre ganger!!!! Det er hardt å være kropp i disse tider. Kanskje den forsøker å legge inn protest???

 

Det kan den iallefall slutte med, for vi gir oss ikke!!

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.men jeg har trena 3 ganger i uka i et år. nå har jeg kanskje økt til 4.. pluss to kvelder med mage.. tror vel kanskje ikke helt på at muskelmengden er så forandra siste uka.. :)

 

ikke skal jeg ha mensen heller.. har eggløsning - kanskje det kan være en grunn? men ikke *så* mye opp.. urk..

 

uansett - kroppen min får ikke medhold i klager før de er skriftlige. og det blir det jo ikke noe av så lenge hjernen får være med og bestemme.. så jeg står på - gir ikke opp så lett.

 

nå skal jeg flate ut på gulvet og lage magemuskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...