Gå til innhold

Påan igjen


Gjest egget

Anbefalte innlegg

Da var det på an igjen. Skal ned ca 35 kg, og regner med det tar ca 2 år.

Jeg vet jeg går utrolig sent ned i vekt, selv med trening hver dag og flink med maten. Men ned skal jeg. Får bare bite tennene sammen og gjøre så riktig jeg kan. Har gått på GR en gang før (2000), og gikk ned 11 kg på 16 uker. De kg har kommet på igjen + 4 kg. Det viktigste for meg er å huske å spise hver 3 time ellers går det galt. Så nå skal jeg ha påminnelse på mobtlf. sklik at jeg husker det. Jeg har fibromyalgi og har store smerter, noe som gjør at jeg ikke klarer å trene slik jeg ønsker. Jeg vet heldigvis hva jeg kan klare uten å møte veggen.

Jeg liker styrketrening og dansematta. Ellers er det å gå en utmerket form for trim for mitt vedkommende. Dette ble veldig langt å kjedelig...uff...

 

Er det noen i samme båt som meg, trenger litt oppbacking av og til...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også sakte ned fordi jeg har flere ulike sykdommer, blant andre lavt stoffskifte og bipolar lidelse. Bruker endel meds som gjør meg sløv i perioder. I august døde mamma, og jeg har ikke klart å slanke meg siden det. Har lagt på meg fordi jeg ikke trener noe og bare spiser usunn mat -godis. Men nå har jeg bestemt meg for å ta skjea i den andre handa og har meldt meg på kurs. Ser jo at dette ikke går lenger.

 

Til deg vil jeg si at du har lagt opp en fornuftig plan. 2 år er egentlig ikke så lang tid når man skal ned i vekt og har såpass mye å gå på som oss. Kanskje jeg kan lære litt av deg? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja nå skrev jeg en hel haug, men jeg a søren hvor det havnet henne. Det var i hvert fall ikk her. Skrev et langt innlegg til Sandia..

Jeg får skrive litt mer neste gang. Har gått ned 1 kg denne uken, og så mye er det lenge siden jeg har gått ned. Ikke har jeg trenet heller. Rygg, skuldrene og nakken er ikke på min side for tiden. Må nok ta det med ro en liten tid framover.

Hvis jeg kan være til noen hjelp så stiller jeg gjerne opp.

Klem fra egget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg skriver litt om hvordan det går her. Har nå bestemt meg for å trene 3-4 ganger i uken fram til sommeren. Jeg har som mål å gå ned10 kg dette året.

Håper å kunne klare det dette året. Forrige året gikk mye galt, eller jeg har trent altfor lite. Kommer til å skrive litt hver uke om hvordan jeg klarer meg. Jeg har veiedag på torsdager. Jeg veide meg på torsdag 96.6 kg og er bare 1.58 så du verden å lekker jeg er....hehe. Hvis det er noen flere som vil støtte meg så setter jeg veldig pris på det.. Er innom forumet å leser andre innlegg ca 1 gang til dagen, men skriver nok ikke hver dag på denne linken.

Dette skal bli et mye lettere år for meg, og sikkert for alle dere andre også.

Sammen skal vi klare dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du setter deg mål og jobber for å nå dem... Hvis du vil kan du jo bli med i "klubben" vi har her inne.. (første tråd er for uke 1 og heter 2007, uke 1) Der vil flere av oss skrive hvordan det går uke for uke.. Vi følge ukene på kalenderen og ikke hver enkelt startuke.. derfor er det det samme når du startet...Hadde vært morro å høre fra deg også der inne..

 

I alle fall lykke til videre.. kommer nok til å følge litt med deg ja... :)

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...