Gå til innhold

2 kilo før 16.12 -hjelp!!!


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Kan jeg klare det? Jeg har en kjole jeg skal inn i 16 desember, det er bare to uker til. Men, hvis jeg trener 30 min på steppen hver dag, og spiser riktig, tror jeg det er håp! Må stramme magen også...

 

... bli med på aller siste innspurt før jul!!!??? Målet er jo 4 kilo til før jul... det kan vel til nød gå!!! Aller aller siste sjanse til å se bra ut på julebildene i år er nå!!! Fjorårets er kastet! Heng dere på, dette kan vi klare !!!

 

OK ut av sofaen nå, og opp på steppen...

 

Veier i dag: 76 kilo (80 liv)

Mål 16.12 74 kilo

Mål Julaften 72 kilo

Mål 1.januar 72 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

Skjønner greia di... Er helt der selv faktisk. Skulle helst vært nede 10 kilo til 10.des, men det er vel ikke akkurat helt realistisk he, he. Skal og på julebord 16. Jeg har akkurat startet på kurs, men jeg synes det går greit. Gikk ned 1,4 på 1 uke, så det burde jo være håp om 2 til til 16??

 

Hardtrening, mye vann og riktig mat gjør susen....

 

Hilsen san

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

henger meg på! Liker realistiske mål!

 

Skal og ned to kilo til omtrent da. Veide 80 for ei veke siden, aner ikkje kva eg veier no, har ikkje vekt (liker ikkje å veie meg for ofte- blir koko av det). Håper på 2 kg på dei tre første ukene, og ein tredje kilo av fram til nyttår.

 

(jula er ofte superaktiv med ski og heile pakka så burde gå bra!)

 

hepp hepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndeligMandag

Hei jenter...

Jeg har håp om å klare 3kg før lille julaften, men det kan holde hardt.

De to siste ukene har jeg trent 6 ganger i uka og ligget på 16-1700kcalorier,

men jeg har stått på 83kg to siste ukene. Det ser ikke lovende ut...og håper de nye musklene skal begynne å forbrenne snart slik at jeg tar av de siste 3kg før jul. Noen som har noen tips om jeg spiser for lite eller?

 

Har tenkt å kjøpe meg pulsklokke slik at det er lettere å beregne inntak i forhold til hva jeg faktisk forbrenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du godt kan ete litt meir, ja. Høres veldig lite ut i forhold til vekta di. Musklane må jo ha nÂœring til å utviklast og. Men eg er ingen ekspert, kanskje du bør snakke med kurslederen din? Eller sjekke ut andre diskusjoner rundt her. Har sjøl sett mange som har erfart at vekta dropper når dei begynner å ete ordentlig.

 

For mitt tilfelle så skal eg ete mellom 18-1950 kcal kvar dag for å gå ned i vekt (fra skjema basert på vekta, har ingen ekspertuttalelse på det) og eg veier tre kilo mindre enn deg. Kva med å prøve å øke til i alle fall 1800?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at mange har realistiske syn på dette forumet. Jeg har ligget litt lavt i kalorier i helgen, litt under 1500 kcal men så har jeg ikke beveget meg mye heller. Med 6 dagers trening tror jeg godt du kan øke litt... men dette kan du jo regne litt på.

 

Uansett alle sammen, stå på!!! Dette klarer vi! Jeg skal veie meg i morgen, men er redd pommes fritten fra i går har satt sine spor... mye salt der også gitt!!! Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..før jul.

Har hatt en slapp uke nå, men lå på 86,3 forrige onsdag, og har et håp om å gå ned to kilo før jul (helst om et par uker), og helst ikke gå opp for mye i jula. Hadde vært topp å veie 85 kg den 1.januar... (eller den 2.1.07 Blir kanskje litt vel brutalt å veie meg rett etter en dag som forhåpentligvis blir full av utskeielser. Vil ikke sove meg igjennom, som ifjor..).

 

Har som mål å melde meg på nytt GR kurs som begynner i mars, og da skal jeg veie 80 kg når jeg begynner. Det burde jo være mer enn overkommelig til mars. Men først...:2 kg til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gått på GR kurs å gikk ned 5,5kilo:) men vil ned enda mere,har meldt meg på nytt kurs i januar,men har lyst til å gå ned litt nå før jul også;) 2kilo før jul hadde passet bra.Mangler litt motivasjon nå føler jeg,håper dette kan hjelpe:) Veier nå 79 og vil ned til 77 ihvertfall før 23.desember, mere enn 2kilo er bare positivt. Noen her som skal på veiing 2.januar?

 

Guess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Guess, eg skal og ned til 77, til nyttår men uansett.

 

Håper dåkke finner motivasjon her inne!

 

I dag skal eg forhåpentligvis få til å booke ein spinningtime, pluss ta styrketrening heime. I tillegg blir det jo den vanlige 50 mins gange heimefra til sentrum og tilbake igjen. Har utrolig dårlig råd så eg må nok vere tålmodig i forhold til å få veid meg. Grrr. Men gleder meg til å se korleis det har gått.

 

No skal eg komme meg avgårde mens det enno er sånn noenlunde oppholdsvÂœr (forbaska Bergen!)

 

stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad!!! Så mange som henger seg på... dette klarer vi dere! Veldig realistiske mål, så her er det bare å vise segselv at det går!!! Jeg har GR kurs i morgen, håper på nedgang der også, hjemme viste vekten i dag 75,3 og det er 700 gram siden oppstart.

 

Pust pes, i dag har jeg svettet godt i nesten 90 min på trening! ;)

 

Stå på alle sammen. Min neste morgenveiing blir torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått opp nesten en kilo i det siste pga mensen og at jeg her skeia mer ut (bevisst da, men allikevel. Blitt noe ribbe og sjokolade). Innmrai irriterende når man bare er en og en halv kilo fra et stort delmål (mine første 15 kilo).

 

Fortsetter som før, men orker nesten ikke bevege meg for tiden. Lurer på om det er nesten fullgodt å ta en gåtur i tre kvarter-en time, som det er å trene hardt i en halvtime-time. Syns det er deilig på få opp pulsen og svette litt, men nå føler jeg meg bare så elendlig at jeg ikke orker å presse meg like mye. Blir noe bedre om en ukes tid, men vil jo ha resultatene før jul da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått opp nesten en kilo i det siste pga mensen og at jeg her skeia mer ut (bevisst da' date=' men allikevel. Blitt noe ribbe og sjokolade). Innmrai irriterende når man bare er en og en halv kilo fra et stort delmål (mine første 15 kilo).

 

Fortsetter som før, men orker nesten ikke bevege meg for tiden. Lurer på om det er nesten fullgodt å ta en gåtur i tre kvarter-en time, som det er å trene hardt i en halvtime-time. Syns det er deilig på få opp pulsen og svette litt, men nå føler jeg meg bare så elendlig at jeg ikke orker å presse meg like mye. Blir noe bedre om en ukes tid, men vil jo ha resultatene før jul da ;)[/quote']

 

Uff, ikke noe artig det der. Jeg som deg sliter litt nå, i dag har jeg bakt pepperkaker med jenta mi. Skulle bare bake, men spiste deig og en kake med glassur etterpå!!! Så sint man kan bli på segselv. Jeg sitter utrolig mye stille for tiden, er vant til å trene og liker det men har hatt syke barn, on/off i snart tre uker. Det tærer på!!!

 

Men, la oss ikke gi opp! Jeg skal veie meg i morgen, og da håper jeg, håper jeg at jeg har stått stille slik at jeg kan pushe megselv til en halv kilo til innen tirsdag og en til innen fredag!!!

 

Stå på og ikke gi opp... dette klarer vi!!!! Sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Vi gir oss vel ikke nå???? Nei.

Jeg har hatt noen skikkelige utskeielser fredag, lørdag og søndag......Uff. Men det var bevisst: gløggfest med vennegjengen, bursdgsfest på lørdag med ost og kjeks og søndagsmiddag med kaker og full pakke på søndag. Jeg var på en skikkelig "straffetrening" i går 600 kcal på 1 time. Skal på GR i kveld å veie meg. Tok vekten hjemme i dag tidlig: - 700 gram, skjønner ingenting, men det er nå det gjelder.

 

Lykke til

Forresten så er det 1 uke igjen til 16.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Vi gir oss vel ikke nå???? Nei.

Jeg har hatt noen skikkelige utskeielser fredag' date=' lørdag og søndag......Uff. Men det var bevisst: gløggfest med vennegjengen, bursdgsfest på lørdag med ost og kjeks og søndagsmiddag med kaker og full pakke på søndag. Jeg var på en skikkelig "straffetrening" i går 600 kcal på 1 time. Skal på GR i kveld å veie meg. Tok vekten hjemme i dag tidlig: - 700 gram, skjønner ingenting, men det er nå det gjelder.

 

Lykke til

Forresten så er det 1 uke igjen til 16.12[/quote']

 

Jeg skal veie meg i morgen, men er redd det blir litt vanskelig å nå målet for meg, men jeg har ikke gitt opp!!!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre gått opp over en kilo forrige uke... Men - bretter opp ermene og står på videre!!

 

Og jeg har gått opp 400 gram siste døgnet... hjelpe meg!!! Men vi fortsetter, for vi kan jo ikke gi opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men gruer meg fælt til å dra på veiing imorgen, etter at jeg har skeia veeldig ut i helga. Masse alkohol og endel mat. Men ,men. Er nesten aldri ute heller da. Har ikke drukket på flere måneder. Men er litt irriterende å se at de andre på kurset som drikker hver helg, har gått ned minst like mye som meg, som driver med veldig lite festing for tiden. Vet man bare skal måle sin egen fremgang, men er ikke fritt for at man følger de andres litt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...