Gå til innhold

Veie resultat uke 49 (?)


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Ja, nå nærmer julen seg, og jeg har ihvertfall litt ting og tang å gjøre i tillegg til å passe mat og trene.

Derfor tar jeg juleferie fra å legge inn veie tråder, og det kan være like greit for meg, for denne uken har jeg gått opp en hel kilo, til tross for at jeg nå har vært flink med trening og mat. *sukk* kanskje det er for mye førjulsstress i kroppen nå, det kan jo være vanskelig å bli kvitt kilo når man er stresset...

 

Men jeg skal likevel gjøre mitt beste for å passe på hva jeg putter i meg frem til jul, i julen skal jeg slappe litt mer av, men jeg skal ikke slippe alle hemninger, må passe på litt.

 

Lykke til alle sammen. Pass på å kos dere litt med julen, selv om dere er på "slankeren", det finnes magre alternativer å kose seg med innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Coco!

 

Samme resultat her gitt. Opp 1,1 kilo. Jeg skylder på eksamen da, men selv om jeg hadde eksamen klarte jeg å være forsiktig, så jeg er litt grinete over det der akkurat nå. Jeg kan ikke forstå at to Troika på tre dager skal spille så stor rolle! Men det er vel helheten av det som har gjort det. Jeg skrev ikke inn dagsrapport og tok ting på feelingen. Men nå er det juleferie, og da har jeg bedre tid til å tenke på meg selv og hva jeg putter i munnen. Får bare håpe det ikke blir alt for mye fester nå da! :)

 

Kos deg med juleplanlegggingen! Du må ikke gi opp selv om du har gått opp en kilo! Jeg kunne gjerne tenkt meg å fortsette å rapportere gjennom desember. Jeg føler at den måneden er nesten viktigst av alle!

 

Håper å se deg her neste uke ;)

 

Klem, Flea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne uken gikk jeg ned igjen, hele 1,5 kg. ned. Litt glad er jeg jo, men det er lissom den samme kiloen som går opp og ned da...Så hvis neste uke også er ned, da vil jeg nok føle mer at det går rett vei igjen ;)

 

Ha en flott lucia dag i dag alle sammen!

(jeg har brukt kosemerker på en lucekatt i dag, regnet ca. det samme som en bolle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...