Gå til innhold

-5 kg til jul..2 uker igjen!


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at jeg hadde gått ned 5 kg på en uke..hehe..tror ikke det var tilfeldig at det var akkurat denne natten, natt til fredag, at jeg drømte det..Idag har jeg nemlig SÅ lyst til å fortelle om noen gode resultater her..

 

Men neida...:) på mandag veide jeg 68 kg (dvs ned 800 gram fra forrige fredag), men idag viste vekten 69 kg IGJEN..har lyst til å skrive masse stygge ord her, men da blir jeg vel kastet ut av forumet...;)

Det er såååå utrolig irriterende ettersom jeg synes jeg er kjempeflink for tiden, og står virkelig på for å klare julemålet mitt. Men ettersom vekten gikk såpass ned i helgen,og at jeg da spiste mer enn på hverdagene, så kan det jo hende at jeg spiser for lite i ukedagene. Skal prøve å øke litt i ukedagene, og se om det hjelper..

 

Håper dere kan rapportere noen bedre resultater idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei!

 

Så synd da, Jente23!!! Jeg har jo sett rapportene dine og har sett at du er skikkelig flink for tiden! Vi kan jo forsøke å se på årsaker til at du ikke har gått ned i vekt:

- Vann i kroppen (min favorittunnskyldning!!!) ;)

- Stress fører til vektøkning

- Kroppen er på et vektnivå

- For mye salt i maten

- Osv...

 

Men jeg skjønner at det er vanskelig å fortsette på planene om "tidenes slankeste desember" når vekten ikke går nedover. Det at vekten viste 68kg på mandag, tyder nok på at du har hatt litt nedgang (men kanskje gått opp pga uforutsette ting; vann osv)...?! Jeg har også mange slankedrømmer natt til fredag og i drømmene er det ikke måte hvor mange kilo man kan gå ned!!! Et tips til deg: Ikke depp over dette! Se fremover!!! :) Du er kjempeflink, så stå på i samme driv som tidligere!!!

 

Vel, det er lite å rapportere herfra. Er så og si stabil (altså bitteliten nedgang), men jeg er faktisk fornøyd med det. Målene mine blir hele tiden endret, men jeg skal iallefall bort med 800 gram de siste to ukene. Samtidig er ikke motivasjonen helt tilstede siden jeg føler jeg har levd en askettilværelse de siste månedene og siden desember er en kosemåned. Nei, jeg SKAL klare dette! Jeg får klamre meg til motivasjonstråden din, jente23, og få til en nedgang de neste to ukene!!!

 

Neste fredag skal det nok være nedgang hos oss begge!!!

 

Lykke til!

 

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring, Stressine! Hva skulle jeg vel gjort uten deg?! ;)

Vi får satse på at både er stress og vann i kroppen som er årsaken..Trente jo styrke på onsdag (og da hadde jeg ikke trent siden fredag) så det er en mulighet at det er derfor.. og stress har det ihvertfall vært mye av denne uken.

Nei, jeg skal søren meg ikke gi opp denne gangen!!! Det har jeg tidligere gjort når vekten ikke ville under 69 kg, og det førte til at jeg gikk opp til 72 kg og så var det å komme seg nedover på vekten igjen..og igjen..og igjen..

 

Godt å høre at vekten din ikke har gått oppover til tross for utskeielser da, Stressine! Dette klarer du!! :) Det er ikke mange ukene til jula begynner for fullt, og da SKAL vi være litt slankere begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere klarer dette, jenter! ;) Kjipt når vekta går opp etter at den har gått ned. Ikke mye nytt herfra. Jeg har faktisk ikke gått ned noe i løpet av de ukene vi har holdt på. Litt ned og opp, altså. Leste om en ny diett i går, som jeg skal prøve i helga. Den går ut på å spise 200 kalorier annenhver time for å få en kickstart på forbrenningen. Maten skal selvfølgelig være sunn. Jeg prøvde dette i går, og følte at forbrenningen gikk på høygir. Veide faktisk 300 gram mindre klokka 17 enn jeg gjorde på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei Marielle!

Oj, det er ganske heftig når vekten er lavere på ettermiddagen enn på kvelden. Jeg har veldig stor tro på det å spise mange små måltider og der har jeg "skulket" litt i det siste. Til tross for lite nedgang får vi bare stå på videre! Jeg er nok her fortsatt etter jul, så vi kan jo alltids fortsette slankingen da. Jeg regner med jeg har ca 4 kg igjen før jeg er "ferdigslanket". Da har jeg totalt tatt av 27 kilo (men over lang tid).

 

Og til deg, Jente23! Godt å høre at oppmuntringen hjelper! Jeg setter også stor pris på dine innspill og sammen er vi alle sterke!!! Vi får bare fortsette å motivere hverandre og så skal vi sørge for at du EN GANG FOR ALLE kommer under 69 kilo!

 

;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det hørtes bra ut, Marielle. Sikkert smart å spise 200 kalorier annenhver time, for å få forbrenningen skikkelig i gang. Men hva gjør du med middag da? Spiser du middag på bare 200 kalorier? Vil gjerne høre hvordan det funker for deg, hørtes jo veldig lovende ut når du veide mindre på kvelden enn på morgenen. :)

 

Istad var jeg på vei bort til posen med småsjokoladene ettersom jeg fikk så dårlig resultat idag.. men klarte heldigvis å ta meg i nakken!! Istedet for å drukne mine sorger i sjokolade, gjemte jeg likegodt bort hele posen helt bakerst i rote-skapet mitt..og der ligger den veeldig godt gjemt..skal være rimelig desperat for å gidde å ta frem alt rotet for å finne sjokoladeposten helt bakerst! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg spiser 400 kalorier til middag. Det blir jo likevel 7 måltider per dag hvis man skal ha 1600 kalorier. Tenkte å prøve meg på din idé med polarbrød pizza. ;) Rapportering kommer på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... derfor tror jeg at jeg kommer til å takke av her etterhvert...Jeg vil bare si at dere har vært kjempeviktig for meg og min motivasjon, alle sammen, jeg hadde ikke klart dette uten en slik kanal som dette'!

 

I morges stod vekta på 61,7, og da er jeg der jeg har tenkt å være, faktisk. De siste ukene har det vært magert med trening, så der ligger mitt nye mål, å komme enda bedre form, sånn at jeg kan forbli den størrelsen jeg er nå!

Jeg har et mål til, det er å spare så mye penger at jeg kan ta bukplastikk på mageskinnet mitt- høyt opp- langt frem!

 

Å vippe rundt 62 kilo er det jeg vil, det er rart å være her, har aldri kommet så langt at jeg kunne si nå er jeg ferdigslanket før! Jeg kom i mål før jul, 5,5 kilo er borte, nå er det å holde seg der som blir utfordringen. Synes ikke jeg spiser lite nå, men ser jeg på kaloriene er det plass til å kose litt ekstra innimellom, bare ikke altfor ofte...

 

Lykke til dere som jobber videre, kommer nok til å kikke inn av og til på hvordan det går med dere, jeg er sikker på at det kommer til å forsvinne mange kilo i månedene som kommer!!!

 

MEIRET, takker og bukker og ønsker GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse som ferdigsslanket, Meiret!! :) Det må være utrolig deilig..jeg har heller aldri sett på meg selv som ferdisslanket før, så gleder meg til det blir min tur og!

Det har vært veldig hyggelig å blitt kjent med deg her på forumet.

Ønsker det en god jul, og lykke til med din, nye flotte kropp! Nå kan du være stolt av deg selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen. Vært et par utrolig stressende uker på jobb, og blir sånn helt frem til jul. Merket at jeg har vært slurvete med måltider, og vekten har stått stille lenge (1 måneds tid eller mer) ENDELIG forrige uke til i dag har jeg gått ned 500 gram, og vektnålen pekte i dag på 68,1! JIPPI! Målet er 65, og da er det jo bare usle 3 kilo igjen, og det skal jeg klare. Tenkte litt etter da jeg leste Meiret sitt innlegg: du er jo FERDIGSLANKET, den følelsen vil jeg også ha!! Synes jeg har slanket meg i årevis! :-) Uansett, synes vi er flinke jeg. Det bugner jo av pepperkaker, marsipan, juleavslutninger, julebord etc., og ennå går vi NED i vekt. Vi skal være STOLTE av oss selv!!

 

Stå på videre alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...