Gå til innhold

Firkløverdamene torsdag 27.10


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

Støl i magen!!!

 

Vart ikke trimtur på meg i går.... Det var jo to episoder av LOST!

Men sit-ups tok jeg!! 120 stk. Jobba hardt, og kjenner det godt i dag...

 

Har tenkt på di lille "opptur" på onsdag.

Ikke mist motivasjonen da! Det kan jo bare hende at kroppen din rett og slett ikke henger med i svingene, og det kommer til å skje store ting neste onsdag, om du fortsetter det gode arbeidet.

 

Jeg har kjøpt ny bukse i dag! En str mindre!!! JIPPI!!!

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye klær i mindre størrelser er alltid en super motivator! :) ordentlig flink har du vært!

 

jeg skal ikke miste motivasjonen. jeg er jo veldig nysgjerrig på hva som skjedde denne uka, så jeg må jo fortsette nå for å "avsløre" mysteriet. blir spennende rundt eggløsning neste uke..

 

tok 120 i går jeg også. trena i dag morges. skal på yoga i kveld. det er liksom ikke trening - det er jo bare så deilig :)

 

i helga skal jeg på hotellferie.. to middager og to lunsjer på hotell.. en prøvelse jeg aldri har hatt før. det vanskeligste blir vel kanskje å få på plass mellommåltida!? får man lov å smøre niste fra frokosten, tro? har du erfaring med dette, og noen gode tips til hva jeg kan gjøre med mellommåltider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er buffe, så er det jo bare å velge det som er sundt.

Ikke alltid enkelt.....

Det er nå ikke disse 4 måltidene som gjør at du har den vekten du har, så nyt dagene, men vær flink fram mot helga.

 

Hotellgulv er supre for sit-ups da!!!

 

Skal på samme opplegg jeg også om 14 dager.

 

Det skal gå bra skal du se....

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er skikkelig deilig med yoga! vi slapp unna mageøvelsene i dag (fikk ikke tid :)), så da må jeg til pers på gulvet hjemme igjen. trodde jeg skulle få "skulke" litt i kveld siden vi pleier å ha en heftig omgang på magen mot slutten av yogatimen.. men akk - here i go..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...