Gå til innhold

Begynner på kurs 8 januar...noen fler?


Gjest mia26

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Da er jeg i gang med svømming igjen (etter en altfor lang pause). Svømte 1000 meter på onsdag og 1250 i dag. Tidligere svømte jeg 2000 meter på en time - målet er å være der igjen om en mnd eller to.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Da har jeg målt og veid denne uken og.

 

Vekt fra 85,1 kg til 83,6 kg (ned 1,5 kg denne uke, totalt 3,3 kg)

Midjemål Fra 100 cm til 97 cm( ned 3 cm denne uke, totalt 7 cm)

 

 

Wohoo. Gått ned bra denne uken og. Jeg er veldig glad for det.

Kanskje jeg kan klare trimpoeng i uken som kommer.

 

Lykke til alle sammen.

 

Og ha en god slankeuke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle har vært!!

 

Her er mine resultater fra andre veiing:

 

Vekt: 78,0 kg ( ned 1,4 kg denne uka )

Forrige vekt: 79,4 kg

Startvekt: 79,9 kg

Totalt vekttap : 1,9 kg

 

Minus 12,4 cm på målene tilsammen.

 

Er veldig fornøyd jeg. Glad for at det ble betalt for innsatsen med ekstra trimming og kontroll over mattinntaket. Spiste tilogmed kake og litt godteri i helga :-)

 

I går hadde jeg en fatastisk tur i det kalde, men nyyydelige været. I 14 minus, men med strålende sol gikk jeg tur i to timer med staver. HERIG!! Og best av alt 5 trimpoeng!!

 

Nå er jeg supermotivedrt for denne uka: Håper å gå ned en kg til til neste veiing...Da er jeg i fin rute til å nå målet...

 

Ha en fin-fin treningsuke, og kos dere med masse deilig og sunn mat!

 

Hilsen Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne veiinga i morra, det blir drit.

Har hatt det tungt. Fikk mensen, og da melder det seg et sjokoladebehov av en annen verden. Så det klarte jeg ikke stå i mot.

Samtidig med det så har kroppen min gått i sparemodus. Fryser og fryser. Jeg har måttet øke rasjonene mine litt.

Regner med at jeg kanskje går opp denne gangen.

 

For et sytete innlegg. Måtte bare skrive det ned.

 

Hva gjør dere for å stå i mot sjokoladebehov? Nå høres det ut som jeg er avhengig av sjokolade, men det er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på!

Alle kan vel falle for fristelser i blandt. Ikke tenk på at alt er ødelagt!

 

Fortsett i samme fine stilen som du gjorde før "sjokolade-katastofen"

Om veiinga i morgen skulle gå til h... bare tenk på at det kan skje den beste.

 

Idag er en ny dag, ny uke starter i morgen, og nye muligheter.

Håper det går bra med deg.

 

Her støtter vi hverandre uansett...en annengang kan det være meg eller en av de andre.

 

Spannende å høre hvordan det har gått med deg i morgen...Det er sikkert ikke så ille som du tror.

 

Oppmuntrende klem fra Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Dette ble jo ikke galt i det hele tatt. Jeg hadde bare en dårlig følelse.

 

Her er ukens resultater:

 

Vekt fra 83,6 kg til 82,1kg (ned 1,5 kg tilsammen 4,8kg)

Midjemål fra 97 cm til 96 cm (ned 1 cm tilsammen 8cm)

 

Litt usikker på midjemål. Tror egentlig jeg måler for langt ned, men men. Kan følge vekt og følelse.

 

Håper det går bra for dere andre:

Ha en god dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jegviljegkan

Jeg går ikke på kurs, men jeg har boka og vektklubben og svigermor! Er kjempemotivert(særlig etter et badedraktbilde jeg så her en dag...) Har gått ned 2.5 og noen cm. Skal ned minst 10 til-til sommeren håper jeg. Gidder ikke enda en sommer som går med til å skjule magen. Hater det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vær med du og. Det er kjempefint med motivasjon.

Veldig greit å kunne skrive inn resultater hver uke her. Føler en form for "meldeplikt". Hjelper på min motivasjon.

 

Stå på du, vi er her for hverandre

 

VELKOMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jegviljegkan

Jeg er her, jeg, og har akkurat vært på dolly dimples med mann og barn, ikke lett det da.....vet ikke hvor mye kalorier, men skulle ønske de hadde oppgitt det i menyen. Ikke får jeg trent heller. Sa opp elixia før jul da jeg var så sliten, men angrer nå. Men er flink ellers. Fråtser ikke godteri og prøver å holde blodsukkeret jevnt( det er min felle). heidå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har ikke hatt tid til å være innom her hele uka. Hadde en rar veiing på forrige kurskveld. Hadde gått opp igjen de 1,4 kg jeg gikk ned forrige gang. Så n, Ylva, er det jeg som trenger litt oppbacking...Hehehe.

 

Jaja, skal ikke miste motet, for jeg hadde vært flink. Trimma masse, og vært ganske flink med maten og. Hadde mista cm heldigvis, og det er jo tross alt det viktigste.

 

Denne uka har jeg vært flink, men har ikke ført dagbok. Syns det tar ganske mye tid egentlig. Blir litt lei. Men prøver å være veldig bevisst på hva jeg spiser, og på å få i meg riktig mengde mat og måltider.

 

Trimmer nesten hver dag. Svømming, turer og sykling er favoritter om dagen...pluss litt styrke en gang i uka.

 

Har kooosa meg med hjemmelaget blåbærpai med vaniljekesam i kveld og middelhavsinspirert tapas med et lite glass rødvin...nam nam...må unne seg litt godt. Så da var alle kosemerkene brukt opp for denne uka.

 

Blir lang søndagstur i morgen. så får vi se om vekta er litt greiere på mandag.

 

Håper det går bra med dere andre!!

 

Klem fra Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mia26.

Du skal ikke være lei om du har gått opp litt. Det er mange faktorer som spiller inn på vekta.

Du sier du trener styrke, muskler veier mer enn fett. Hvis du har spist salt så binder det væske i kroppen. Da vil du veie mer.

Det viktigste er at DU VET at du gjør alt rett.

 

Jeg gidder ikke veie alt hver dag, men kontrollveier innimellom for å sjekke meg selv.

 

Synes du er kjempeflink. Du trener og passer på kostholdet. Hva mer kan man forlange.

 

Stå på videre, dette klarer du.

Lykke til i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare syte litt jeg også. Tror ikke vekta har rørt seg noe denne uka. Har vært flink både med mat og trim. Har klart å øke matintaket litt også. Tror jeg fikk i meg litt for lite. Min utskeielsedag ( har en i uken ) lå jeg på 1600 kcal. Synes ikke det er så ille da jeg har meny 1 +. Kan bare skylde på økt trimming fra omtrent 0 til så langt denne uka 10,5. blir vel et par trimpoeng i dag også. Føler bare på at selv om det står ganske stille så er det bare ikke å gi opp nå. Sliter litt i motvind akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All motvind snur!!!

Det er helt sikkert. Du gjør jo alt rett.

Hvis du har fått i deg for lite kan det jo hende at forbrenninga har gått litt ned. Det vil jo ta seg opp igjen.

Dette klarer du.

 

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi kan hjelpe hverandre i tider der det ikke går rette veien med vekta. Er positiv igjen nå, men må innrømme at jeg ble skikkelig skuffa over forrige ukes veiing. Men har målt cm, og der går det heldigvis bedre.

 

Forrige uke var rett før mensen også, så jeg håper og tror at det kan ha hatt litt og si også. Nå er jeg iallfall spent på mandagens veiing. Har trimma javnt hele uka, og ligger på 10 -11 poeng pr uke de siste ukene. ( syns det var lettere å samle poeng uten pulsklokke. Men det blir vel riktigere nå, og det er jo det viktigste. Moro og inspirerende også :-) Kan anbefales!

 

Spent på morgendagen!

Håper alle blir fornøyd med resultatene sine!

 

Hilsen Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er o9.35,og jeg planlegger en aldri så liten sykkeltur på spinningsykkelen. Tenkte å sykle i ca 30-40 minutter og å trene styrke med Kari Jaquessons treningsvideo med strikker etterpå. Skal jobbe seint i dag, og så dra rett på GR-kurs, så jeg må få trimma nå på morgenen.

 

Flink? ;-)

 

Blir spennende å få vite vekta i kveld. Har akkurat tatt målene, og de viser iallfall et bra resultat.

 

Ha en fin trimdag. Gleder med til å få høre fra dere andre hvordan det har gått!

 

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ny måling og veiing.

Det har gått litt trått den uka her.

 

Vekt fra 82,1kg til 81,4 kg (ned 0,7kg tilsammen ned 5,5kg)

Midjemål 96cm til 94,5cm (ned 1,5cm tilsammen ned 9,5cm)

 

Det er jo ikke så mye som de andre ukene. Men det er jo innenfor det som er normalt på Grete Roede. Jeg er fornøyd iallafall.

Det går jo rette veien, og det er bra.

 

Lykke til alle dere andre.

 

Mia26, du er utrolig flink med trening, STÅ PÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...