Gå til innhold

En motivasjonspartner


Gjest tumla

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er et 33-årig hunkjønn som bor i Bærum. Jeg må ned fra næremere 100 til nærmere 60 kg. Hjelp! Den veien blir TUNG vet jeg. Trenger du en motivasjonspartner på nett, så trenger jeg en også ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er et 33-årig hunkjønn som bor i Bærum. Jeg må ned fra næremere 100 til nærmere 60 kg. Hjelp! Den veien blir TUNG vet jeg. Trenger du en motivasjonspartner på nett' date=' så trenger jeg en også ;))[/quote']

 

 

Heisan Tumla

 

Da er vi i hvert fall to som har en lang vei å gå. Jeg er 47 år og bor på sørlandet og har vekt på 95 og har som mål 60-65. Jeg regner med av for min del vil jeg nok trenge 2-3 år på denne store oppgaven. I mål skal jeg, og etter jul er det full skjerpings. Målet før sommeren er under 90 kg. Jeg går veldig sent ned i vekt siden jeg har problemer med å få trent nok p.g.a. fibromyalgi...men, men.. klare det skal vi. Jeg støtter deg gjerne og trenger støtte selv også.

Foreløpig får vi komme oss gjennom jula uten å gå opp i vekt. Det er mitt mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Tumla

 

Skriver litt her også. Har ikke helt skjønt forskjell på svar til og sitat. Har på følelsen at det forsvinner i intet. Som jeg skrev i sitatet til deg, vil jeg gjerne støtte deg. Trenger støtte selv også. Jeg har like lang vei som deg å gå, og i mål skal vi begge to. Nå skal vi klare oss gjennom jula uten å gå opp i vekt, deretter er det nedover. Trene litt hver dag og vi vil helt sikkert se framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...