Gå til innhold

-10kg i 06


Gjest ingerjorun

Anbefalte innlegg

Gjest ingerjorun

takk for svar fra 2 stk. jeg glemte å skrive min høyde som er 168cm.Min vekt i dag er 80kg.Jeg håper å komme på 73-75kg i 07.mitt kalori intak har vært 1300 fra jan-juni.Ned 7kg.Juli-sept spiste jeg 1600 :bare -3kg denne tiden.nå er det stillestand.Hvor i denne kalorijungelen passer best for meg .Jeg har hard fysisk jobb.Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på ca. 71 (er 171) og har stillesittende jobb, er eldre enn deg og hadde sirca 1-2 (mest rundt 1) trimpoeng per dag og gikk ned til ca. 65 først med å spise 1600 kcal per dag og de siste kiloene forsvant med 1400 kcal per dag.

 

Jeg spiste hver 3. time, spiste veldig sunn mat med masse salater, frukt, bær og fisk og grovt brød/kornblandinger, ikke lettprodukter (med unntak av jarlsberg lettost som inneholder mange kalorier). Jeg har alltod spist slik mat og ikke snop, men det jeg gjorde feil var å spise for sjelden og forbrenningen var lav - var aldri sulten. Nå veier jeg 60-62 (har stabilisert vekten siden februar 2006), spiser ca. 2200 kcal per dag og trimmer mer (2-3 trimpoeng per dag).

 

Jeg tror at du garantert spiser for lite, kanskje også for sjelden og kanskje ikke rett sammensatt kost. Lurt å fylle opp med volumrik og næringsrik mat og sløyfe næringsfattig mat så mye som mulig i slankeperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...