Gå til innhold

Fredagslink for 5 kg før jul


Gjest lone
 Share

Anbefalte innlegg

Huff! Kan ikke engang skylde på "at når alkoholen renner inn, så går vettet ut", for jeg skeia ut før jeg kom så langt... Hadde en skikkelig kjip dag, gidda ikke å lage den (kalorifattige) grønnsakssuppa jeg hadde planlagt, så jeg dro på butikken... og kjøpte pizza... saltstenger....ben&jerry's cookie dough(is)....*grøss* Drakk vanvittig mye i løpet av kvelden og endte opp på _1000_ kcal OVER dagsbehov... Trente litt i går og dansa vel i hvertfall to timer... men likevel!

 

Jaja! Ny dag i dag og tenker nok at det blir en _helt_ annen tone! Får se hvor mye hard trening kroppen klarer, føler meg en smule sliten, men matmessig blir det suntsuntsunt! Og helga blir og supersunn så da skal jeg nok klare nedgang på mandag likevel...håper jeg i hvertfall!

 

Håper dere andre hadde en flott dag i hvertfall, og ikke gikk på en smell som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,da er det helg igjen.. om du skeiet skikkelig ut igår og du klarer og komme deg inn igjen idag,går det helt sikkeret bra.. alle har vel en sånn dag innimellom,jeg bakte skolebrød til de andre hjemme her igår,jeg skulle jo ikke ha... men,hvem var det som ikke klarte holde fingrene fra fatet.....:-(meg selvfølgelig..

Så går inn i en stram og sunn helg..

Vi får prøve og muntre hverandre opp i helgen,de som har mulighet til det.

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

En smell kan vi alle gå på, viktigste er at du kommer deg opp igjen i dag! Det hørtes iallefall ut som om du koste deg...

Jeg har besøk hele helga av familie, da er det ut å spise hver dag.. Sitter og pønsker på hvordan det skal gå. Noen som har forslag til noen restauranter i Oslo, gjerne sentrum, som har litt slanke alternativ???

 

Jeg var på core puls i går. Wow, det var skikkelig moro og så god trening da gitt. Er helt mørbanka i rompa i dag, men det er jo bare deilig.

 

God helg alle flinke jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke er gått, og på en måte var det godt å se at det var andre som ahdde en tøff dag i går.... Seminar med smørbrød ( men heldigvis litt frukt også ) men så forening i går kveld med fårikål, nam,nam og nydelig kake etterpå.

 

Men dagen i dag starter bra med 1 times jazzercise, så nå er det dusj og en handletur. Får finne på noe godt, men sundt i dag, for i morgen er det ut på middag og så er det komle på søndag, huff og huff. Får vel ta en ekstra treningsøkt i helga ( hadde iallefall gått ned 0,5 kg sist uke ) Lite, men OK.

 

Ha en fortreffelig helg alle sammen og lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lone: Ny dag - nye muligheter!!

Spist er spist og drukkit er drukkit, ikke gå med dålig samvittighet før det.

Alle har vi en sån dag innimellom, och ær det bare innimellom så er det ju gott.

Prøv att se framåt isteden før..

 

Jeg bytta batterier i vekta og blev veldigt glad nær den viste samme vekt.

Så takk til dere, ni er en stor inspiration, og uten dere hade jeg IKKE klart det.

Det er deiligt med vart gram som førsvinner fra kroppen.

Jeg kommer fra spinning nå, så jeg har i alle fall begynt helgen med friskt mod.

Får håpe det fortsetter i samme stilen.

 

Takk till Anneloy og Ellen før tips om Røyke-boka. Setter stort pris på det og skall gå till anskaffning av den i helgen.

 

Jeg sitter alene i helgen så det kan nok bli ett glas rødvin eller två.....eller fler.....

..men skall prøve att spise sunt før att kompensera haha

 

Ha nu en fin helg allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en bra dag i går for engangs skyld- denne uka har ikke vært så bra- men nå begynner formen og motet å komme tilbake.

 

Er invitert i middagsselskap på lørdag, og det er elgstek på menyen og det liker jeg absolutt ikke. Så jeg tenker på å spise litt før jeg skal dit så jeg ikke faller i alle mulige andre fristelser.

 

Samboeren min skal reise bort neste uke og skal være borte ei uke- blir spennende å se åssen det går i matveien da- er jo ikke spesielt koselig å spise middag alene hver eneste dag. Spørs om jeg må invitere noen... Dessuten er det Lost på onsdag- og det er så skummelt at det tør jeg ikke se alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De er flinke som klarra å ta dykk saman etter at det har skeia ut, det er viktig, og då vil det ikkje påverke vekta så veldig!

Eg har stått i ro i 3 veker no, begynnar å bli ganske lei...følgjer opplegget til punkt og prikke, trenar 4 ganger i veka og går 30 min tur dei andre dagane. Et det som kursleiaren anbefalar meg, men likevel står det stille.et ikkje snop eller usunn mat i det heile tatt. Nokon som har opplevd det same?erfaringar?Kva kan eg gjera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De er flinke som klarra å ta dykk saman etter at det har skeia ut' date=' det er viktig, og då vil det ikkje påverke vekta så veldig!

Eg har stått i ro i 3 veker no, begynnar å bli ganske lei...følgjer opplegget til punkt og prikke, trenar 4 ganger i veka og går 30 min tur dei andre dagane. Et det som kursleiaren anbefalar meg, men likevel står det stille.et ikkje snop eller usunn mat i det heile tatt. Nokon som har opplevd det same?erfaringar?Kva kan eg gjera?[/quote']

Kanskje kroppen din har vent seg til nytt spisemønster og trimmønster? Tror jeg ville prøvd å endre på en ting i to uker (spise mer eller mindre evt kutte 2 treningsøkter eller øke med 2) Bare for å fått sparket kroppen i gang igjen! Er i 9. slankeuke selv, og opplevde stillstand i 14 dager. Økte treningen i en uke - og vips var kroppen i gang igjen. Vet jo ikke om det hjelper deg - men ville i hvert fall prøvd å endre på ett eller annet bare for å se om det funker...

Lykke til!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lone; Jeg syns du er flink! Fordi du klarer å huske skikkelig hva du har skeiet ut med. HAr jeg sånne dager som du beskriver (ja, det hender jo det, med de villeste godterier og mengder av mat jeg IKKE skal spise), har jeg en lei tendens til å helt "glemme" alt jeg har putta i meg. Vil liksom ikke vite av det. Og da tror jeg - for meg i allefall - det er lettere å gjøre samme feilen en gang til, og enda en, og enda en........

håper helga har vært god for deg - og dere andre - uten de ille utskeielsene, slik av vi klarer å komme oss innpå den rette, gode linja igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lone; Jeg syns du er flink! Fordi du klarer å huske skikkelig hva du har skeiet ut med. HAr jeg sånne dager som du beskriver (ja' date=' det hender jo det, med de villeste godterier og mengder av mat jeg IKKE skal spise), har jeg en lei tendens til å helt "glemme" alt jeg har putta i meg. Vil liksom ikke vite av det. Og da tror jeg - for meg i allefall - det er lettere å gjøre samme feilen en gang til, og enda en, og enda en........

håper helga har vært god for deg - og dere andre - uten de ille utskeielsene, slik av vi klarer å komme oss innpå den rette, gode linja igjen![/quote']

 

Takk for det! :) Man vil vel alltid ha dager hvor ikke inntaket er saa bra som det burde, men saa lenge man ikke fortsetter med det samme drittinntaket i dagesvis saa gjoer det forhaapentligvis ikke saa mye paa vekta!

 

Haaper helga di har vaert flott selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som har hatt en uke uten sidestykke! Fire dager med ukontrollert kcal-inntak. Trodde ikke det var mulig å falle så til de grader tilbake til gamle synder etter å ha jobbet med spisemønsteret mitt i snart ett år. Blir nok ingen vektnedgang i morgen (som er min veiedag). Det betyr fortsatt 5 kg igjen før jul. Tror dere det er mulig å nå det målet? Begynner å tvile selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...