Gjest Tone32 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kjempeartig at det er sånn aktivitet på tråden! endeligmamma - nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for å ha "pressa" deg ut på handletur, hehe... Men det ser ut som du er veldig fornøyd, så da er det vel greit. Er det ikke deilig å føle seg litt ok, da? Slappfisken - artig å høre at det går så bra for deg, det er inspirerende. Når det gjelder hofteben, så synes jeg å minnes at jeg også har hatt noe sånt en gang, hehe... Helene og klumpen63 - det er bare å henge seg på! Jo flere, jo bedre. Dessuten må man vel forvente at noen faller av over tid, men siden vi er så mange så er det god sjanse for at vi blir en gjeng som holder ut helt til sommeren! Jeg synes helga er litt tung, jeg. I forbindelse med prøver mm til en konsert har det vært kakeservering hver eneste dag de siste tre dagene. Jeg holdt meg fullstendig unna to av dem, mens fredag tenkte jeg at jeg skulle smake en liten bit siden det faktisk var fredag. Dumt... Når jeg først spiser sukker, så blir jeg heeelt rar... Kanskje jeg er sukkeroholiker, og ikke bare ren sjokoholiker? I alle fall - når jeg først begynner MÅ jeg ha mer, og så forsvinner all viljestyrke til et mørkt og hemmelig sted og dukker ikke opp igjen før blodsukkeret daler noen timer senere. Vel, det tok ikke helt av, men jeg merker SÅ godt det der kravet etter MER! Så jeg er nok av typen som bør bli fullstendig avholds, men samtidig synes jeg jo det er veldig dumt. For på lang sikt (og det er jo det vi må sikte etter) er det jo mye bedre å lære seg måtehold. Vel, vel... Jeg får ta det litt etterhvert. God helt til alle sammen! :-) Tone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngridM Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 vil være med jeg også! er 79 kg, og vil helst ned 15 da. og jeg håper det går bra. gifter meg i juli og vil helst se smekker og lekker ut skal kjøpe meg en ellipsemaskin, om noen har erfaring så del gjerne. ellers går jeg tur hver dag, og prøver å gjøre litt pilates hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Swissie Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jaja. Så kom første utskeielse. Et glass vin til middagen i kveld, noen julekaker som bare MÅTTE spises opp, og siden jeg var så godt i gang, slengte jeg på med et par småsjokolader til slutt. Men pyttpytt. Vi prøver igjen fra i morgen. Ellers har jeg hatt en herlig tur i dag. Nesten to timer i snø og strålende sol. Temmelig anstrengende i bratte bakker i 1700 meters høyde. Men det var deilig og varmt, 13 grader! Helt vidunderlig å kunne gå i T-skjorte så høyt oppe i Alpene i midten av januar. Regner med at det ligger igjen noen gram av vekten min der oppe. God helg til alle sammen! Swissie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne på landet Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 .......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest drontet Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg veier nå 68 kilo, og er 167 høy. Til nå har jeg gått ned fire kilo, og skulle gjerne kommet ned til det glade femtitall! Tretten kilo ned, og tilbake til det jeg veide før jeg brakk kneet, det ville være skikkelig ideelt! Håper jeg også kan være med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Amathea Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Benbrudd ja. Kjenner meg igjen der. Brakk ankelen i mars og ble sittende i to måneder. Ikke så veldig inspirerende det nei. Og når man sitter stille hele dagen, så er det i hvertfall ikke så mye annet å gjøre, enn å spise. Men, men, det viktigste er nå at vi kommer oss på beina;) igjen og tar tak i problemet. Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar