Gå til innhold

firkløverdamene fredag 28.10


kim
 Share

Anbefalte innlegg

siste melding før fjelltur.. sitter på lesesalen og er flink student. har fri fra jobb i dag. trena fra 7-8 i dag tidlig. jeg imponeres! gleder meg nå til ei helg uten trening og med god mat. skal kose meg med rødvin til og med.

 

muuuuulig jeg tar fri fra mageøvelser også i helga.. får se an motivasjonen utpå kveldene :)

 

ha ei god helg, acinom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva du får tid til. Men nå ser jeg at du er student og jobber ved siden av?. Kanskje ikke unger?

Og da vet du, da åpner det seg en hel sekk med tid.!!!!!!!

 

For er det noe jeg mangler, så er det tid. Til til trim og trening. Finner jeg tid, så må far i huset være hjemme, for å se etter 3 unger ( iallefall den minste. Alderen på barna er 3, 10 og 12)

Full jobb oppå alt, gjør at det går slag i slag..

 

Og så bor jeg på "landet", og her er ikke mulighetene for organisert trening på helsestudio noen mulighet.

 

Men mange stier og skogsveier og halv times kjøring til svømmehall.

 

Men skal greie det alikevell.

 

Skulle gjerne ha vært på hotell i helga jeg også, er så sliten i dag. Bra det er fredag. I dag er en sånn dag hvor en lett kan sprekke.

 

Jo, og så har vi pub i bygda, på lørdager. Kanskje jeg skal dit å legge grunnlaget for neste veiing??

 

Hei og hopp, og skål!!

 

acinom

 

PS: som du ser, så legger jeg opp til at jeg tenger masse støtte etter veiing på mandag, så du må være på plass etter helga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...