Gå til innhold

700 pluss over jul... noen flere?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Pådratt meg 700 gram i julen, nå skal jeg ned 1 kg på en uke, slik at jeg starter kurset med helt blanke ark neste tirsdag!!

 

Nå skrives alt ned igjen, og jeg skal bevisst bevege meg mere. Alt hjelper. Vann skal jeg også huske, ikke øl, vin eller toddy, men vann!!!

 

Noen flere med litt ekstra i julen?

 

Klem flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flua og til dere andre..

 

litt ekstra ja, "heldig" du.. Har nok lagt på meg litt mer, men om det kun er i jula vet jeg ikke men tror ikke det.. Har ikke spist mye mat eller godt i jula faktisk.. glad for det, men ikke vært på vekta på lenge men tok turen oppå den i dag tidlig og det var et tragisk syn å se de tallene.. den stoppet på 77,6 men skal ned til 65 kg i første rekke så kanskje et par kg etter det hvis jeg klarer.. alt under 65 er bonus.. er 1,73 høy

Da blir veiedag for meg på tirsdager..

 

Leste her i stad og det var en som hadde skrevet "rykk tilbake til start"..

 

Det var jo bare så bra skrevet.. det er akkurat der jeg er.. tilbake til start + litt til.

Begynte på kurs for snart et år siden og da veide jeg 75 kg. gikk veldig bra, skulle klare meg alene- gikk dritt, begynte på nytt kurs- gikk bra, skulle klare meg alene- gikk dritt og begynte på det 3.kurset og det gikk greit men skulket de siste gangene og siden har det gått dritt.. Der har dere mitt liv ang mat/vekt det siste året..

Føler egentlig ikke at det er kastet bort pga jeg har lært så utrolig mye på kurs så nå har jeg ingen unnskyldning til og ikke gå ned. Jeg vet nøyaktig hva som må til, mengde mat, treningsabn har jeg + div for nå vet jeg at det virker..

 

Må bare klare å holde meg der når jeg slutter på kurs..

som du skrev, jeg også må skrive ned alt, det hjelper meg..

 

Da er det tid for å begynne på middagen..

Håper det blir trafikk her på tråden og lykke til så lenge alle mann..

 

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trangeklr

Ca 1,2 kilo!!!! Åh det er så irriterende ekkelt!! Alt for mye vin, øl, øl, øl, kaker og sjokolade! Om å gjøre å ikke klare å begrense seg! Da var det bare til å sette igang! Begynner heldigvis på nytt kurs på tirsdag! Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at vi er flere, men sammen skal vi klare å ta av ALT og mere til!!!

 

Jeg starter også kurs igjen om en uke. Det blir deilig! Så har jeg fått lov til å fortsette å blogge, og det er klart det er motiverende... :)

 

I dag veide jeg enda mer enn i går, hjelpe meg. Var det dagsvekten som skulle fortelle hvordan status var etter jul, ja så hadde jeg gått opp 1,2 og ikke 700 gram!!! Må være den ekstra guleroten jeg spiste i går!! ???

 

Lykke til med slankere, vi snakkes... jeg har hengt meg på sunnisene for å ha en tråd å følge igjennom min bli mindre av meg prosess.

 

Hilsen Flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...