Gå til innhold

Nytt år


Gjest Emilia24

Anbefalte innlegg

Gjest Emilia24

Hei!

 

Så var det på'an igjen... Det er ett nytt år og uante nye muligheter ;) Har ett sterkt ønske om å bli kvitt ca 30 kg.. Men har en tendens til å falle av lasset etter end stund... Kunne trengt en motiveringspartner, støttepartner og en som kan slite meg i øra.. Og vil gjerne være det for noen andre :) Noen interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ta en titt rundt på forumet her, så tror jeg at du vil finne mange flotte mennesker som er flinke til å motivere når du trenger det! Det har i alle fall jeg funnet ;) Gikk i høst ned nesten 13 kg, og nå er det på'n igjen. Gleder meg til nytt kurs, er klar for å sende kiloene på dør!

 

Skal du følge noe kurs?

 

Lykke til, blir spennende å se hvordan det går med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være en som motiverer deg litt... drar deg øra som du sier, og regner med at du sikkert vil være det samme som meg..

 

Jeg ble en dag forsinket på mitt kurs, starter torsdag, og vil derfra skrive litt nesten hver dag her inne på forumet.. det tror jeg vil hjelpe meg å være motivert, og kanskje kan jeg motivere noen andre i samme slengen.. ;)

 

Så vi kan gjerne motivere hverandre her inne... det hadde bare vært knall...

 

 

Hilsen Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kaster meg med i denne tråden jeg! ;) Har gått GR-kurs (2 stk.) før jul, begynte i slutten av august, og gikk ned nesten 19 kg. Skulle prøve å være flink i jula, bare ha noen skeie-ut-dager, men de varte visst fra lille-julaften og til og med igår..... Vet ikke om hvor mye jeg har lagt på meg da, begynner ikke nytt kurs før neste mandag, og har ikke vekt hjemme, men noen kg er det nok... Men nå er det på han igjen, ny start I DAG! Så til alle sammen, nå hiver vi oss til, og så blir vi så slanke og flotte til sommeren!! :)

Har nok ca 30 kg igjen og ta av, målet har vært minus 30 totalt fra start og til 1. juni, det har jeg fortsatt, så får vi sette nye mål etter det.

Lykke til alle! :)

PS. har satt meg nyttårs-forsetter også; -trene mer og mindre salt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

hiver meg med i gjengen jeg også. Skal hjelpe til å motivere dere andre, og håpe at noen hjelper meg når det begynner å butte. Skal ned30-40 kg, men tar 10 og 10 i gange. Ellers blir målet for langt unna.

Nytt år, nye muligheter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Kjempeflott at vi er flere sammen om dette, jo flere sammen jo bedre!

 

Hvilken plan har dere for å gå ned i vekt?

 

Jeg skal legge om livstilen og sakte men sikkert bli kvitt min usunne fiende potetgull og godis. Det er grunnen til at jeg ikke tar av noen kg. Nå spiser jeg hver eneste dag, så har tenkt å prøve å kutte ned til 3 dager per uke feks.. For om jeg kutter helt ut eller har bare godis på lørdag så kommer jeg til å sprekke. Det har jeg forsøkt før i alle fall. Ellers litt mer sunnere middag, grandiosa og pomfrites er fyfy en stund. Drikke masse vann, minst 1 liter per dag. Trene 2-3 ganger i uka (har meldt meg på treningssenter). Også spise mer grønnsaker og frukt. Men det viktigste, jeg må få kjøpt en vekt som er riktig.. hehe

 

Jeg er rundt 112 kg og 180 høy.. I første omgang vil målet være å komme under 100, så 90 kg.. Men dere jenter, skal vi holde sammen på en tråd eller noe?

 

Vivax: Du får sikkert nok jobb med å holde meg i øra, så du blir snart slank & lekker :)

 

Mimmi: Du er så flink!! Nei, jeg har aldri gått kurs før, vil greie meg uten foreløpig :D

 

Nancy: Heihei! koselig at du blir med, jeg setter meg også små mål nå i begynnelsen :)

 

Titti: Åi så flink du er! Hva gjorde/gjør du for å miste så mange kg? Vi skal bli lekre til sommeren!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott at vi er flere sammen om dette' date=' jo flere sammen jo bedre!

 

Hvilken plan har dere for å gå ned i vekt?

 

Jeg skal legge om livstilen og sakte men sikkert bli kvitt min usunne fiende potetgull og godis. Det er grunnen til at jeg ikke tar av noen kg. Nå spiser jeg hver eneste dag, så har tenkt å prøve å kutte ned til 3 dager per uke feks.. For om jeg kutter helt ut eller har bare godis på lørdag så kommer jeg til å sprekke. Det har jeg forsøkt før i alle fall. Ellers litt mer sunnere middag, grandiosa og pomfrites er fyfy en stund. Drikke masse vann, minst 1 liter per dag. Trene 2-3 ganger i uka (har meldt meg på treningssenter). Også spise mer grønnsaker og frukt. Men det viktigste, jeg må få kjøpt en vekt som er riktig.. hehe

 

Jeg er rundt 112 kg og 180 høy.. I første omgang vil målet være å komme under 100, så 90 kg.. Men dere jenter, skal vi holde sammen på en tråd eller noe?

 

Vivax: Du får sikkert nok jobb med å holde meg i øra, så du blir snart slank & lekker :)

 

Mimmi: Du er så flink!! Nei, jeg har aldri gått kurs før, vil greie meg uten foreløpig :D

 

Nancy: Heihei! koselig at du blir med, jeg setter meg også små mål nå i begynnelsen :)

 

Titti: Åi så flink du er! Hva gjorde/gjør du for å miste så mange kg? Vi skal bli lekre til sommeren!!! hehe[/quote']

 

 

Hei :)

 

Vill bare bryte inn her for å ønske deg lykke til med den bestemmelsen du har tatt om å legge om livsstilen, for det er en livsstilsendring som må til, det igjen fører nå til at vekten går nedover. Det er om å gjort å finne en måte som du kan leve med også, ikke bare en kur so virker nå og ikke senere, håper du skjønne hva jeg mener..........

 

Hørest nå ut som om du har en grei plan for dette, så det tror jeg at du klarer, dette tror jeg komer til å gå kjempe bra. Du virker nå kjempe motivert.

 

Jeg kan nå gjerne være med å være litt dra hjelp, jeg skriver nå blogg her en annen plass på vektklubben, hadde vært morro om du kunne tatt en titt innimelomm for å fortelle hvordan det går med deg, så kunne jeg trådd litt støttende til også.

 

Ønsker deg i alle fall lykke til og jeg tror det er lurt som du sier å sette deg små dele mål-

 

Håper du vill titte innom bloggen min og legg gjerne igjen en liten hilsen.

 

H. slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kaster meg med i denne tråden jeg! :) Har gått GR-kurs (2 stk.) før jul' date=' begynte i slutten av august, og gikk ned nesten 19 kg. Skulle prøve å være flink i jula, bare ha noen skeie-ut-dager, men de varte visst fra lille-julaften og til og med igår..... Vet ikke om hvor mye jeg har lagt på meg da, begynner ikke nytt kurs før neste mandag, og har ikke vekt hjemme, men noen kg er det nok... Men nå er det på han igjen, ny start I DAG! Så til alle sammen, nå hiver vi oss til, og så blir vi så slanke og flotte til sommeren!! :D

Har nok ca 30 kg igjen og ta av, målet har vært minus 30 totalt fra start og til 1. juni, det har jeg fortsatt, så får vi sette nye mål etter det.

Lykke til alle! :)

PS. har satt meg nyttårs-forsetter også; -trene mer og mindre salt! :)[/quote']

 

Hei på deg

 

Først av alt : Gratulerer med kjempe flott innsats, 19 kg fra august og frem til jul er nå kjempe bra. Hurra for deg. Merkes vell godt både på klær og andre ting det tenker jeg.

 

Ja nå er det bare å stå på videre, glem julen og det du spsite da, som jeg bruker å skrive i bloggen min av og til: gjort er gjort og spist er spist. Nå er det nye dager med nye muligheter, stå på nå dette klarer du.

 

Hadde vært gøy om du kunne tatt en titt innom bloggen min her en annen plass på siden, legg gjerne igjen en hilsen til meg, er så koselig å få lov til å motivere og hjelpe andre viss jeg kan det.

 

Lykke til.

 

H. slanke blogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...