Gå til innhold

Da er jeg igang!!


Gjest unn

Anbefalte innlegg

God morgen jenter!

Da er jeg offisielt veid inn. 103.2 kg på startdag 4.1.07.

Det er mye å ta fatt på, men det er jo godt å tenke på at det er siste dagen jeg skal være så stor!

Satser på mye aktivitet her inne da det er godt å folk som forstår en når det butter imot.

Ha en flott dag jenter!

Dette er første dag i resten av mitt liv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også akkurat sendt min første ukerapport... 106,0 kilo, trodde faktisk jeg hadde gått en del ut i jula, men neida det hadde gått andre veien.. Ikke verst..

 

Men tror ikke jeg skal ta all gleden på forskudd, ble syk 01/01, og har knapt spist noe siden da, så det har vel sine årsaker. Jeg ser det vel på neste veiing tenker jeg.. men men pytt pytt....

 

Nå skal jeg ha min første gr frokost og det skal bli spennende. Har ikke noe matlyst enda så skal bli spennde å se om jeg klarer å spise hele menyen, jeg følger meny 2.

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at det skjer ting her og at du ligger bedre ann enn du trodde, det er jo kjempe bra!! jeg forsøker også å følge meny 2, rundt 1500 kcal til dagen. må bli flink til å spise oftere, men det skal nok gå bra nå som vi er igang!

var på butikken med jobb tidligere og jeg kjøpte knaskerøtter og ikke sjokolade hehe...nybegynner og veldig ivrig eller no...men kjekt å ha kontroll om det bare er første dag og en butikktur...

gleder meg til å høre mer fra deg, du virker som ei positiv og motivert jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...