Gå til innhold

Skal vi starte "klubb"


Gjest Vivax

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som skriver her inne, og alle dere som leser og sikkert har lyst til å skrive noen ord...

 

Hva sier dere til at vi starter en liten klubb her inne, Nyttårs-slankerne, 2007-klubben eller noe sånt... :D Der kan vi alle legge ut hva våre mål er, hva vi trenger litt ekstra motivering til for å klare osv... .... Hadde i alle fall hjulpet meg en del... En tråd for hver uke... Vi trenger ikke alle å ha samme startdag, vi følger jo ukene i kalenderåret så... Hva sier dere.. :)

 

Denne ukens tråd ville f.eks. få navnet 2007-klubben, uke 1. Den første som legger inn noe starter tråden.. Så hva sier dere... Skriv inn deres mening og "hiv" dere på.. :) Sammen skal vi ta 2007 med storm, og kanskje også bikini til sommeren.. :)

 

Gi et hint så kan vi starte en tråd i morgen... må jo starte en før uke 1 er over, eller hva ?

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! En glimrende ide av Vivax om en klubb for oss store for gjensidig oppmuntring og støtte. 2007 skal stå i helsens tegn nå vil jeg ha fokus på kosthold og mosjon. Fikk skritt-teller til jul og den er til enorm inspirasjon. Visste virkelig ikke hvor inaktiv jeg var før jeg fikk den. Skikkelig motiverende og se den teller skritt for skritt.... kan virkelig anbefales til dere alle.

Veier i dag 102,5 kg og ønsker å redusere vekten til 70. Spørs om det blir noen bikini på meg til sommeren, men badedrakt skal jeg nå vise meg i....

 

 

Lykke til!

 

Hilkall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som er innom.. Klubben for året 2007 er startet... Du finner tråden for uke 1 under 2007, uke 1.... På mandag som blir uke 2 vil den første som starter å skrive i klubben merke den med 2007, uke 2... osv... osv....

 

Så heng dere på og bli med... kjempegreier for meg å skrive der i alle fall... Holder min motivasjon oppe.. :)

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Jeg melder meg på jeg også!Skal ned mellom 30 og 40 kg, huff.....

Det virker umulig...

Har begynt med meny 2.

Har tenkt å veie meg på fredager.

Sen lørdagshilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg vil gjerne bli med i klubben hvis jeg kan. Jeg blir 37 og veier 116,3. Så nå er målet mitt å gå ned til 70. Hjelp dette skal bli hardt, men det blir jo letter når man er fler og da er det jo godt at vi kan bli med i en klubb.

 

Jeg startet for 10 gang nå på fredag, men nå er jeg fast bestemt på å klare dette.

 

Hilsen mai bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som er innom.. Klubben for året 2007 er startet... Du finner tråden for uke 1 under 2007' date=' uke 1.... På mandag som blir uke 2 vil den første som starter å skrive i klubben merke den med 2007, uke 2... osv... osv....

 

Så heng dere på og bli med... kjempegreier for meg å skrive der i alle fall... Holder min motivasjon oppe.. :)

 

Linda[/quote']

 

Jeg skal begynne på mitt tredje kurs neste uke. Vil ned 35 kg. fra nå. Har gått ned fra 110 kg til 99 kg som jeg veier nå. Det har jeg brukt veeeeldig lang tid på. Har så vanskelig med å følge opplegget når det er ferie. Mangler viljestyrke. men

nå vil jeg prøve igjen på nytt kurs. Har lagt på meg 4 kg i julen. Blir så deppa.....

Kommer tilbake etter torsdagens kurs. Takk for at du har tatt dette initiativet!

Fint å kunne støtte hverandre. Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildemossa

jeg begynner på nytt kurs på torsdag 11.tok av 8,4kg på kurs før jul,å skal iallfall

ned 25 kg til.jeg kommer tilbake når jeg kommer fra kurset torsdag...med vekt osv...gleder meg til å komme skikkelig igang.VI SNAKKES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...