Gå til innhold

Bare litt til!

Gjest Kikkelione

Anbefalte innlegg

Gjest Kikkelione

Nei søren heller, folkens, her må vi bare brette opp ermene! Nå har jeg tenkt en hel time siden jeg var innom tråden sist! :D

Jeg er ganske sikker på hvor hunden er begravet for min egen del. Jeg bruker slump altfor ofte. Jeg driter (unnskyld uttrykket, men det trengs!) ofte i om jeg går over min tilmålte kvote kalorier.

Det er vanskelig for meg å veie maten hver dag. Ofte er det lunsjbord jeg ikke kommer meg unna. Joda, jeg velger salat, en skive, fisk og mye grønt. Men hvor i huleste kom karamellpuddingen OG ostekaka inn i bildet?? Og når ble det akseptabelt å spise wienerbrød i pausen i tillegg? (Og så wienerbrød; det ligner ikke en gang på å være godt!) Jeg gikk på GR-kurs for mange år siden, og gikk ned 13-14 kilo eller så. Det var null problem. Så har jeg vært stabil lenge, men vil ned litt til. Der sliter jeg.

Erkjennelse: Jeg følger ikke GR-opplegget. I helga veide jeg maten, syntes det var bra at jeg holdt meg rett under 1600 kcal, og DERFOR syntes jeg at jeg kunne kose meg med flere store never med potetgull I TILLEGG!

Da jeg gikk på kurs tillot jeg meg ikke å skeie sånn ut. Da sparte jeg på kosemerkene eller knep litt inn i løpet av dagen hvis jeg skulle kose meg med noe kaloririkt. Jeg VILLE ned, og jeg ville IKKE måtte se kursleder og de andre kursdeltakerne i øynene med at jeg hadde kjørt sololøp.

Okei, så kan vi av og til følge opplegget til punkt og prikke og likevel oppleve nedturer. Men over tid skal det gå. Hvis jeg skal gå ned bare litt til, så kan jeg ikke kutte ut GR-opplegget når det passer meg. Om jeg ikke kan veie maten, så får jeg bruke vettet. Så enkelt er det. Og så vanskelig.

Jeg skal gi meg tida til 2. mars. Jeg vil ikke klare opplegget hver dag, men nesten. With a little help from my friends! Dere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Digger deg! Åh så godt å få en slik preken.

Må komme med en tilståelse jeg også, jeg har jukset masse i det siste. Spist lite om dagen og "fylt" kvoten med sjokolade og popcorn om kvelden :D Føler meg litt dum nå, men har på en måte trent så mye at jeg mente jeg var unnskyldt. Men hvem lurer jeg?? Har jo opprettholdt søtsuget så det holder....

Jeg har nettopp vært på 90 minutter sykkeltime. Har spist en del idag, da jeg har brukt mye energi også! :)

Jeg skal komme meg ned igjen... vi har jo litt tæl da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at du bryr deg, Kikkelione.

Og vel, jeg må innrømme det, min hund ligger nok begravet på samme sted som din. Ja, jeg overskrider min tilmålte kalorikvote. (Men den er jo så liten i utgangspunktet... Lupi, skjerp deg! Skjerp deg!) Ja, karamellpudding og ostekake kan veldig gjerne følge en sunn lunsj. Ja, jeg regner masse på slump. Og nei, wienerbrød er ikke godt! Men jo, jeg spiser det.

Konklusjon: Alt for mange ja-er, ett nei for mye, og en jo som jeg ikke skjønner hvorfor er der. Følger ikke opplegget, jeg heller. Tillater meg alt for mye.

Nå er det tid for å være streng. Vi vet at det hjelper. Vi får være her for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettet er nede hjemme, så jeg kaster bare inn dagens resultater før jeg løper i dagens første møte. Dette er en hektisk tid. Har blitt lite tid til trim, men også lite tid til mat. Måtte faktisk legge på litt ekstra på tallerkenen i helga for ikke å gå helt i bakken. Men det gir jo resultater. Om enn ikke så sundt.

Ser andre har hatt andre problemer. Stå på folkens. Det snur seg. Viljen er jo der. Jeg hadde det sånn i oktober-november. Nå er jeg der jeg har vært stabil de siste 4-5 åra. Men vil gjerne ned 1,5 til. Da vet jeg jeg er på det flotteste.

2.1.2007: 58,9 kg, 74,5 cm

9.1.2007: 58,2 kg, 72,5 cm, 15 trimpoeng

16.1.2007: 57,4 kg, 72,5 cm, 13 trimpoeng

(Det er nok nedenfor midjen at cm'erne har forsvunnet. Buksene er gode å ha på seg igjen.)

Fler oppmuntrene ord hjemmefra når jeg er på nett igjen.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer katten, så flink du er!

Godt å se at det er noen som allerede har kommet godt igang! Det gir håp for meg som gjerne vil ved 2-3 kg til.

Det er litt vrient å komme inn i folden igjen! I går gjorde jeg 2 dårlige trekk: 1. Julegodter på halv pris bare spratt oppi handlevognen helt av seg selv. 2. Laget ikke ordentlig middag. Selv om jeg ikke spiste noe av julegodtene er det jo en del igjen som er i huset og jeg kunne jo latt være å lage meg en slik ekstra belastning, det er ikke godter som jeg fyser så veldig på , men likevel. Jeg spiste ihvertfall for mye i går, 1900 kcal , kompenserte riktignok med 3,5 trimpoeng, men likevel. For en mandag, får håpe resten av uka blir greiere å håndtere!!!

Så godt det er å ha dere alle sammen til å støtte seg i en tøff januar. Jeg får også mange komplimenter om dagen fordi andre oppdager at jeg har gått ned i vekt og det er jo motiverende.

Jeg skal prøve å være snill mot meg selv og legge tilrette med god planlegging resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godte sugen

Hallo!

Nå måtte jeg bare en tur innom her. Satt og vurderte om jeg skulle hente meg en kopp kakao (ikke Option) og litt småkaker i kantina, men må prøve å holde meg unna. Det er jo bare 1 time til jeg skal hjem.

Jeg føler virkelig med deg Lupi, det er noe ordentlig "herk" og gå opp. Jeg er litt spendt på vekta imorgen, for det ble for mye godt i helgen i tillegg til at jeg skal ha mensen.

Veldig mye bra i det du skriver Kikkelione, jeg tror mange av oss kjenner seg igjen.

SUPERT Katten, Gratulerer!

Nå må jeg vel jobbe videre, vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på nett igjen hjemme. Det var faktisk bare en løs kabel - og jeg som har forbannet et visst selskap i et par dager.......

Har tatt med meg jobben hjem for å få jobbe i ro og fred. Må levere noe i morgen, og som sjef er det alltid noen som bare måååå ha to ord med deg.

Er skikkelig sliten i hodet, og da fyser ihvertfall jeg på noe stadig vekk.

Var akkurat og skannet kjøkkenskapet, men klarte å la være. Kjøpte en pose rooibush-te på vei hjem. Den er skikkelig god med sukketter i. Så nå har jeg laget meg en stor kopp, og da er jeg klar igjen til å jobbe videre.

Ellers er et delikat fruktfat, gjerne med noen cherrytomat, reddiker eller gulrøtter, en fin fristelse å ha stående framme både hjemme og på jobb. Da gjør det ikke så mye om man forskyner seg uten å tenke.

Ukens mål er å få med meg alle måltidene. Da har både kropp og hode det best.

Til dere som har hatt en liten sprekk. Dette klarer dere. Jeg ser jo at dere vet hvor skoen trykker.

Et lite tips Lupi. Hotellmat kan være en farlig fristelse, men tenk på all den luksuriøse maten de disker opp med, som iallefall jeg sjelden kjøper eller lager selv. Ta for deg av det! (F.eks blåkveite, kamskjell, div. fisk- og skalldyrretter,roastbiff, gode salater.........) Søtsaker får man jo til en billig penge på hvert hjørne! Hvis jeg skal skeie ut med noe, lener jeg meg tilbake og tar et lite glass rødvin til dessert. Det er faktisk mindre kalorier enn i et lite kakestykke. Og de fleste kjøper den prioriteringen, så man slipper maset om å bare smake litt. Men det går fint med en kopp kaffe eller te også.

Nyt reisen din, og fokuser heller på de andre opplevelsene du vil få, ikke bare de som går via munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

God aften!

Her var det mye å lese; både erkjennelser og gode råd, kjempebra! Mjau-mjau katten, fin nedgang!

Utrolig så klart det ble i hodet mitt etter at jeg erkjente hvor skoen trykker. Hos meg er det ikke snakk om sprekk, men systematisk unnaluring. Det blir ikke veiing av mat hver dag, det viktigste nå er å bruke hodet. Jeg er kommet skeivt ut denne uka, men resultatene kommer etter hvert. Denne jenta skal faktisk snart komme i mål! :D

Er tilbake med ukeresultat på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare skryte litt. Klarte å holde meg på 1600 kcal i går og har 21, 3 trimpoeng siden fredag. Styrer fortsatt unna julegodtene, men det er skikkelig slitsomt. Snart bør denne trangen til søtt slippe taket, ellers må jeg vurdere å ta ut fullstendig skillsmisse fra sjokolade også ved spesiellt anledninger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg vært borte fra forumet her i lengre tider, og jeg har dessverre heller ikke viet noe av nettstedet en bitteliten tanke. de siste dagene (ukene, tenk på jula!) har vært et eneste stort etegilde for min del.. for å gi dere en liten smakebit: tirsdag: i tillegg til maten resten av dagen, 100 g rosiner, langt over 100 g sjokolade (telte ikke, spiste bare litt her og litt der, litt crispo, litt daimsjokolade, litt dronning kokesjokolade), potetgull. og alt i en svimlende fart før jeg la meg med skikkelig magevondt. igår var ikke noe bedre, når kvelden kom gikk nesten en 300grams potetgullpose ned på høykant, i tillegg til at jeg spiste en lacryleske, og noe småsjokolade som samboeren min hadde kjøpt på ikea (ja, jeg har nettopp blitt samboer, mest derfor jeg ikke har rapportert, har brukt den siste uka på å flytte :D ) jeg klarer meg SÅ fint hele dagen, helt til kvelden kommer. og det er bulimiske tilstander som foregår på kjøkkenet etter klokka 2200, med unntak av å få maten ut på noen måte etterpå... hjeeeelp, hva skal jerg gjøre??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tilværelsen :) Bare en liten advarsel... Jeg gikk opp ganske mange kg og tilsvarende ned, da jeg flyttet sammen med og fra min samboer for flere år siden. Det er vesentlig vanskeligere å ha kontrollen med mat når man bor sammen med noen.

Hva med å få med samboeren din på prosjektet ditt? Uansett snakk med din samboer om ditt behov for, feks ikke ha smågodt i skapet osv osv...

Lykke til, du kan klare det, hvis du virkelig vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

ned 0.5 kilo. 27,3 trimpoeng. Ca 1600 kalorier pr dag ( 2 dager med overskridelser).

Da er jeg der jeg var 2 . juledag! Tusen takk for hjelpen alle sammen!!!

Nå fortsetter jeg med litt til, fortsatt sliter jeg med søtsug, men sier til meg selv at jeg velger å ikke spise slikkerier og sålangt denne uken har jeg løst det ved å spise mer litt- eller ja- mat ( derved kommet over planlagt rasjon)

Hvordan går det med dere andre??

Til deg som ønsker seg hjelp: vær aktiv her inne, sørg for å ha nok sunn mat som du liker. Ta føringen på oppfylling av kjøleskapet og ta initiativ til lek og moro! -og en ting til: jenter skal jo liksom ikke spise mat , det er merkelig. Jeg ser det på besøkende tenåringer spesielt, det er liksom ikke stuerent å være sulten når man er jente, men kose seg med en godtepose, det er helt akseptert......

Vis at du ønsker å leve sunt og at du har lyst til å få kroppen til å fungere og du har faktisk kunnskap om ernæring! Det er urettferdig at disse gutta kan skuffe i seg kalorier som ikke setter seg fast noe sted, men kanskje de ikke spiser så mye snop som oss i forhold til sin forbrenning.

Ha en kjempefin helg og lykke til med neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut som om motivasjonen er tilbake. Flott innsats!

Men jeg må si jeg er imponert over trimpoengene noen av dere har. Jeg trodde jeg var ganske ivrig, men jeg føler meg som en sofagris i sammenligning. Hva er det dere gjør?????

Selv trener jeg 4-5 ganger i uka, men kommer sjelden over 15-20 trimpoeng.

En dag i uka er jeg på intervalltrening, da løper vi rolig 20-30 minuttet, kjører intervaller på tilsammen ca. 25 min, og løper oss ned etterpå. Har gjerne en gjennomsnittspuls på hele treninga på 150-160 og maxpuls på intervallene på 182. Det gir 3,5 poeng i følge pulsklokka mi.

I går var jeg på en ganske svett spinningtime, det ble 2,5 poeng inkl. litt mageøvelser etterpå. 30 min på stepmaskin og 30 min mage/rygg-time på SATS gir 2 poeng. En times løpetur (puls 160) gir 2,5.

Med 5 økter a 2,5 poeng blir det bare 12,5? Jeg burde kanskje gjøre noe annet enn å løpe eller spinne!?

Ha en sprek og fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte resultater... Grattis!

Til deg katten. Bruker du pulsklokke?? Anbefales. Noe av det som gjør at jeg kommer høyt er at jeg kjører mye kondisjonstrening. Altså løper og sykler. I tillegg gir jeg maks. Da kommer jeg fort opp på 26-27 trimpoeng.

Kan illustrere med å beskrive en treningsuke.

mandag: langkjøring 90 min med sykkel + går til og fra jobb i raskt tempo 1 time

tirsdag: salsakurs - "moderat dans" på GR sin liste- 1 time + går en time til og fra jobb

onsdag: brystsvømming 1 time + gå til og fra jobb

torsdag: step/styrketime SATS + gå til og fra jobb

fredag: sykkeltime og en halv time styrke + gå til og fra jobb

søndag: noen ganger trener løper jeg også en tur på søndag (særlig hvis jeg er veldig støl og trenger å mykne opp).

Skal man få mange trimpoeng må man trene ofte og hardt! Man må jo selv finne ut hva som passer hver og en, for meg nytter det ikke å trene litt. Klarer ikke å holde på motivasjonen. Ved å trene hver dag blir det en del av livet og noe man gjør litt mer på automatikk. Det hjelper meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Men jeg må si jeg er imponert over trimpoengene noen av dere har. Jeg trodde jeg var ganske ivrig' date=' men jeg føler meg som en sofagris i sammenligning.

Selv trener jeg 4-5 ganger i uka, men kommer sjelden over 15-20 trimpoeng.

.[/quote']

Sofagris? Du?! Ne-hei! Jeg har knapt vært over 20 trimpoeng noen gang. Grete Roede anbefaler at man har minst et trimpoeng om dagen eller syv i uken. Det er klart at mer trim kan gi bedre nedgang, men du har ikke noe å "skjems" over.

Selv har jeg nå lagt meg på et konstant mål om 10 trimpoeng, etter større innsats i høst. 10 er et minimum. For første (?) gang når jeg ikke målet denne uka, men det var nesten. Jeg kom fra jobb i morges etter frokost, så det blir veiing i morgen. Har ikke store forhåpninger om resultat, ettersom jeg kom skeivt ut de fire første etter sist. Men jeg har det bra nå etter at jeg fant ut hvordan jeg skal klare meg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,Moving, jeg bruker pulsklokke (inspirerende!), og trener nesten bare kondisjon. Her er en vanlig uke for meg:

mandag: 1/2t stepmaskin eller 1 time på tredemølle 10-11km + mage/rygg time

tirsdag: intervalltrening (løp) totalt 1,5 time

onsdag: 55 min spinning eller 1/2time stepmaskin + styrke i helsestudio (lett)

Torsdag: fri, hvis jeg ikke tok fri onsdag i stedet

fredag: 1 time tredemølle + litt styrke/mageøvelser

lørdag eller søndag: løpetur, spinning, tredemølle, skogstur el.l. 1-1,5 time

(Men det er nok uker hvor tida ikke strekker til. Men viljen og lysten er alltid der. Trening er deilig for både kropp og sjel. Jeg er vel nærmest avhengig.)

Dette blir ca. 15 trimpoeng i henhold til min klokke. Men du gir sikkert mer enn meg.

Jeg skriver ikke opp det jeg går hver dag, hvis jeg ikke går en skikkelig tur. Men tror ikke det gjør så stort utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

18.12: 59,6 cm, 67,5 cm i midjen

29.12: 60,2 kg, 68 cm i midjen

05.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

08.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

12.01: 60,1 kg, 68 cm i midjen

20.01: 60,4 kg, 68 cm i midjen

Hva kan jeg si? At jeg holder meg stabilt? Ja. De der grammene på lista mi i år er verken opp eller ned, og jeg depper ikke.

Jeg er så lei av matvekta at jeg kun skal bruke vettet en stund nå. Det har ført meg heldig ut av flere situasjoner. (Marsipankake i banken, vil du ha, nei takk, hvorfor i all verden skal jeg takke ja til det?) Det vises ikke på vekta, men jeg har troen i behold.

Jeg skal fortsette å skrive opp trimpoengene mine sånn at jeg vet jeg får minst 10 i uka. Men her i tråden er det plass til alle, enten du har 2 eller 22 poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Jeg skriver ikke opp det jeg går hver dag' date=' hvis jeg ikke går en skikkelig tur. Men tror ikke det gjør så stort utslag.[/quote']

Nå vet jeg ikke hva du regner som en skikkelig tur. En halvtimes rask gange for meg, "ett kvarter ut og ett hjem igjen" gir 0.8 poeng. Gjør jeg det hver dag gir det 5.6 poeng på ei uke. Jeg vet om de som har slanket seg med rask gange som hoved-trimaktivitet. Så folkens, skriv opp, bli motivert av at alle monner drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har et høyt tempo jeg katten!

Når det gjelder trimpoengene fører jeg opp en time hver dag (5 dager i uken) med 6 km/t. og det er nok der forskjellen ligger mellom oss i trimpoeng. Det er faktisk en del trimpoeng i den raske turen til og fra jobb ( 30 min hver vei).

Synes det er motiverende å føre det opp! Hadde det vært 10-15 min en vei vet jeg ikke om jeg hadde giddet å føre det opp, men 30 min *2 er litt mer :)

Stå på Klikkelione. Vet du er lei av matvekta, men vi må bare gjennom januar folkens!

Jeg sliter veldig. Har trent veldig denne uken, til tross for vond hals og rennende nese. Men vekta er dum og tror faktisk at jeg har gått opp i vekt på mandag. Har PMS og kroppen er veldig rar for tiden... Føler meg rett og slett veldig oppblåst, og pløsete.

Gleder meg til det går over og jeg blir frisk! Da vet jeg mer om hva ståa er og hvor mye jeg faktisk har lagt på meg (i fett) og som må bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva du regner som en skikkelig tur. En halvtimes rask gange for meg' date=' "ett kvarter ut og ett hjem igjen" gir 0.8 poeng. Gjør jeg det hver dag gir det 5.6 poeng på ei uke. Jeg vet om de som har slanket seg med rask gange som hoved-trimaktivitet. Så folkens, skriv opp, bli motivert![/quote']

Kan ikke være mer enig. Å gå er noe av det fineste som finnes. Både jeg og kjæresten har fått litt fornærmede tilbakemeldinger når folk har kommet og spurt oss hvilke råd vi vil gi med hensyn på trening. Siden vi begge trener mye, venter de å få et utfordrende treningsopplegg til svar. Dersom folk ikke allerede er i form, eller vant til å trene svarer vi alltid:" Ta på deg gode sko og gå. " Sjansene for belastningsskader er små. Kroppen vår er skapt for å gå, ikke alt det andre rare vi finner på for å komme i form, eller gå ned i vekt;-)

Grunnen til at jeg ikke skriver det opp er at det er 5 min her og 10 min der. Jeg regner det inn i normalforbruket.

Søndagsturtips: Sleng dere på en buss eller t-bane til et sted dere ikke pleier å besøke, og gå hjem igjen. Det er en hobby vi har, og oppdager stadig nye ting i byen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
jeg klarer meg SÅ fint hele dagen' date=' helt til kvelden kommer. og det er bulimiske tilstander som foregår på kjøkkenet etter klokka 2200, med unntak av å få maten ut på noen måte etterpå... hjeeeelp, hva skal jerg gjøre??????[/quote']

Hei igjen! Fint at du stikker innom i blant, selv om du har det travelt!

Kan det være at du klarer deg for FOR fint på dagen? Hva med å prøve å få i deg noen flere kalorier til måltidene før det blir kveld? Da er du antakelig mindre sulten så seint. Og et annet tips kan være at du rett og slett går og legger deg tidlig! Nå har du jo fått samboer, så dere bør hoppe i køya av glede og for den gode saks skyld! Haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kikkelione kine85. Nå som du har fått noen å kose med, så burde du velge "kose(trim)poeng" i stedet for kosemerker. Vi var ute en tur i går, men ble så guffent vær at vi heller tuslet hjem og krabbet under dyna. Og det midt på dagen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

Nå har jeg vært heldig og fått kjøre slalom i helgen 5 timer hver dag i bakken, det ble masse trimpoeng, men jeg er helt mos i beina!

Jeg føler at det er trimpoengene som virkelig gjør at jeg går ned, selv om jeg forstår at det er kombinasjonen med passe , sunn mat og trim som tilsammen virker. Før jeg gikk på i nettkurs høst har jeg de siste 5 årene prøvet 3 vanlige GR kurs , som ikke vriket og det tror jeg kom av at jeg "spiste opp" trimpoengene mine. Hvis jeg fører regnskap over kalorier brukt og kalorier spist burde jeg egentlig gått ned mer, men vi er jo forskjellige.

Jeg ser at jeg trenger mellom 20 og 30 poeng i uka for å gå ned når jeg spiser 1600 kcal pr dag. Poengene får jeg ved å skrive inn aktivitet og tid/ distanse i dagboka på nettet. Bruker ikke pulsklokke men iblandt pulsmåleren på ergometersykkelen. Det kcal forbruket som står i displayet på ergometersykkelen stemmer ganske bra med det som kommer opp når jeg logger inn hvor langt jeg har syklet, så det kan ikke være så veldig galt.

Hvis dere klarer dere med færre trimpoeng er jo det helt supert! Det viktige er vel at vi finner ut hva som skal til for oss slik at vi greier det, jeg kjenner at det er viktig å ha en heiagjeng !

Lykke til i neste uke.

Hilsen en med KJEMPESTØLE lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Etter halvannen uke med sår hals, lite futt på trening (mest styrke og lite kondisjon), mye halslinser og annet halssnop kan jeg snart ikke lenger bare skylde på vann i kroppen og pms.

Har gått opp, det skal bli en hard runde å komme tilbake til desemberformen :) Blir så oppgitt over meg selv, att det er mulig å svinge så voldsomt i vekt bare fordi en blir sjuk. Har fortsatt litt smårester i halsen, hoster en del slim ennå så det spørs hvor fort jeg kommer igang med skikkelig trening.

Jaja, hjalp ikke noenting at jeg var "litt flink" i jula, er totalt sett i slutten av januar der jeg pleier å være... det er til å grine av....

dato: 29 des - 2 jan- 8 jan - 15 jan- 22 jan

vekt: 60,3 - 62,0- 61,5- 62,8(!)- 63,6 (!!)

midje: 74,0 - 75,0- 74,0- 74,5 - 76,0 (!)

trimp: 31,5 - 18,5- 27,3- 18,3 - 23,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...