Gå til innhold

Velkomen alle som ønsker å være med


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Trenger litt motivasjon i ukene som kommer for å komem meg igang etter julen. OG en liten vektrappotering. Begynner på nytt kurs i uke 3. Og må gå ned et par kg til da. Noen som ønsker å være med? Hadde vært kjekt.

 

Lady:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med å støtte, vil ikke veie meg ennå. Har uansett vært flink fra 2 januar. Føler at jeg har vært masse på do siden da:)

Spist mange måltider, ikke noe godis e.l

Drikki masse vann:)

Håper du klarer det, er gjerne med å rapp. Gleder meg til uka for da blir det ny trening på meg:)

Blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke til å veie meg denne uken, tror jeg. Har vært en del snop i dag i besøk og i morgen blir det raspeballer hos mor, før jeg skal på brudeshow. Men fra mandag er det ramme alvor igjen. Det ser jeg frem til. Holder på å tømme skapene fra jul. Har prøvd å trykke litt i folk som har vært på besøk, men ALLE skal jo slanke seg no.

Ha en fortsatt fin helg.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en tur på squash banen i dag jeg.

Har vært flinl, spist minst 4 måltider denne uka, ig nå skal jeg straks spise dagens 2 måltid:)

Vi får gjøre vårt beste:)

Vi snakkes til uka, kommer nok ikke på i mårra, for da er jeg opptatt hele dagen:)

Lykke til på start dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vekten i dag og jeg må gå ned 4 kg til neste uke, det kan holde hardt. Mye vann og lite salt. Ikke noe kjekt å begynne på nytt kurs og veie mer enn hva jeg gjorde da jeg sluttet før jul.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste dagen vært flink til å drikke mye vann og få i meg de måltidene jeg bør få i meg. Har faktisk sett det på vekten, rart med alt dette vannet som samles i kroppen når det blir så mye feit mat. Har ikke komt igang med trening. Jobber 100 % og har et barn på 17 mnd, som for tiden er syk og jeg er aleine med han en liten stund pga min samboer jobber på sjøen. Så døgnet har litt for få timer til at jeg rekker av alt.

Men en fin uke så langt, og jeg håper dere der ute og har fått en fin begynnelse på dette året.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt til å veie meg på fredag, hvis jeg klarer. Har tenkt det sånn at når jeg haqr gått opp noen kilo, så er det ikke noen annen måte å gripe det på enn å stå på å begynne å veie meg og spise riktig. Tenkte at det kanskje var lettere å veie meg anna hver dag. For rett å slett å holde motivasjonen oppe. Skal jeg bare veie meg en gang i uka, så så klarer jeg ikke holde fokuset like bra hele uka, og da er det litt lett å gli ut.

 

Klarer du 4 kilo på en uke er du kjempe flink, men du skal ikke bli skuffa om du ikke klarer det!!. Og du skal se at du langt i fra er den eneste som eventuelt har gått opp i juleferien!

Dette klarer du!

:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på nytt kurs 16/1 og gleder meg. Tror nok ikke klarer å gå ned til der jeg var da jeg skuttet før jul, men det er veldig kjedelig at jeg gikk opp de kiloene i julen. Bare noen dager og pluss 3 kg, surt. Må vel bare innse at jeg å tenke på dette hele tiden. Eller i det minste trene innimellom og drikke vann, lett å falle tilbake på brusen når man har drukket en del brus i løpet av en sånn helg. Men så har jeg så god samvittighet når jeg vat at jeg har spist riktig og drukket kun vann i løpet av en dag.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som regel at et glass brus på kvelden er greit om jeg har klart å drikke nok vann i løpet av dagen jeg. Og om jeg da har lyst på brus, så prøver jeg og ta noen slurker vann, og da har jeg ikke så lyst på brus lenger:)

Er kjempe fort gjordt å falle tilbake på de gamle vanene.

Gruer meg noe sinnsykt til veiing, du har i allefall tatt det steget og gått på vekta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilsamen denne ukenn har jeg gått ned 2,2 kg. Veldig gøy. Men gruer meg litt til tirsdag da jeg skal levere inn min første rapport. Det kan bli spennende å se hva hun har å si.......

Har ikke fått trimmet noe da min sønn har fått ørebetennelse, men på fredag skal jeg ligge hos en veninne til lørdag, og vi sliter med samme sak. Så da skal vi spise sundt, gå tur, le masse,røyke masse og shoppe litt. Alt i fred og ro. Kjenner på meg selv at jeg trenger det no.

 

Ønsker deg og alle andre som eventuelt leser dette, en riktig god helg. Stå på, det er ett nytt år med nye muligheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...