Gå til innhold

I år blir jeg fru!!


B79

Anbefalte innlegg

Jeg gifter meg I ÅR :)

Har jo lenge vært "til sommeren", men nå når jeg kan si i år (!) så ble det plutselig så mye nærmere liksom. Neste jul og nyttår feirer jeg som fru!

Mange måneder igjen til sommeren, men kommer til å gå så raskt!

Har maange kilo og centimeter som må av før det, hmmm...

 

Håper på litt oppdateringer fra dere snart, er så spennende å høre om andre som er i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Hei jeg blir fru i august.... Utrolig spennende, har nok vært litt slapp i julen, og lagt på mef igjen. Hadde 7,5 kg før det. Så må bare ha full skjerpings nå fremover. Har vært i morspermisjon, og begynner å jobbe igjen nå, så rekner med det blir travle tidre frem mot bryllupet. Men veldig moro og

Er du kommet langt med planlegging og booking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare bestilt kirke og lokale ennå, så må få ordna med resten snart..

Men er veldig fornøyd både med kirke og lokale, tror det skal passe supert til oss!

Drømmen av en brudekjole er i hus, men er altfor liten (kjøpte brukt). Derfor er jeg medlem her;)

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det er jo en kjempemotivasjon til å få av noen kilo. begynte på kurs 8/1 og angrer på at jeg ikke begynte før.

 

Jeg har også kjøpt kjole.Den passer perfekt nå,men har forsikret meg om at den kan syes inn både her og der om jeg er flinke å gå ned i vekt. Har et delmål på 10 kg til sommeren,da er det 6 kilo igjen til målet endelig er nådd.

 

Lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har du kjøpt kjole på belle amie?

 

Det er jo en kjempemotivasjon til å få av noen kilo. begynte på kurs 8/1 og angrer på at jeg ikke begynte før.

 

Jeg har også kjøpt kjole.Den passer perfekt nå' date='men har forsikret meg om at den kan syes inn både her og der om jeg er flinke å gå ned i vekt. Har et delmål på 10 kg til sommeren,da er det 6 kilo igjen til målet endelig er nådd.

 

Lykke til jenter[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...