Gå til innhold

Slankedagbok..nytt år, nye muligheter..


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Idag har heldigvis sulten og sjokoladehungeren roet seg litt. Men jeg har spist mye idag og, men jeg tror kroppen trenger det fordi det har blitt VELDIG mye trening den siste tiden. I løpet av de siste 14 dagene, har jeg trent hardt 9 av de. Veldig fornøyd med det! :P

 

Idag blir det 1650 kalorier tilsammen. Har spist deilig omelett med skinke, masse grønnsaker, litt lett-ost og fullkorns-pasta i til middag. nam nam! Og har til og med tenkt å spise litt dessert idag..har kjøpt Sans røde bær-is + litt bringebær! :P

3, 2 trimpoeng idag.

 

Imorgen er det veiedag.. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 332
  • Created
  • Siste svar

Da var det klart for ukas oppsummering og resultater igjen...

 

Fredag 26/1: 1700 kalorier

Lørdag 27/1: 1600 kalorier

Søndag 28/1:1450 kalorier

Mandag 29/1:1500 kalorier

Tirsdag 30/1: 1650 kalorier

Onsdag 31/1: 1700 kalorier

Torsdag 1/2: 1650 kalorier

 

Trimpoeng tilsammen: 22,1! :)

 

..og det førte til 400 gram opp..:P :P Æsj!!!! Jeg vet det er pga mensen, men skikkelig irriterende likevel..hadde vært hyggelig å fått litt lønn for strevet..

Men har da ihvertfall blitt 2 cm mindre på hvert lår på 14 dager..så jeg krymper litt ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen får vi overnattingsgjester fra lørdag til mandag! Det er en venninne av meg og mannen hennes som kommer på besøk fra Oslo, så det blir hyggelig. Men derimot vanskelig når det gjelder mat og trening.. trening blir det ikke mulighet til da, men får prøve å ta det igjen til uka. Imorgen kveld skal vi servere kyllingfilet med salat, kyllingsaus og bakte poteter, så det er jo ganske sunt! :P Men det blir nok en del vin imorgen.. samboern skal bake Lillians ostekake imorgen, så da blir det litt ekstra kalorier fra det og. På søndagen skal vi på tapas-restaurant, jeg eeelsker tapas, så jeg tror jeg tar meg en "spisedag" på søndag.. blir nok en stor søndagsfrokost og, så den dagen blir det helt fri fra kaloritelling..

 

Idag har det ikke blitt noe trening, men vi har hatt storrengjøring her idag (godt man får gjester av og til..:P ) og har vel forbrent en del kalorier på vasking av vinduer, støvsuging osv. Har også bært mange tunge poser fra butikken!

 

Ønsker alle en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over, og gjestene har reist hjem igjen. Hatt en veldig koselig helg, men spist veldig mye..uff..på lørdag ble det ca 1800-1900 kalorier, og på søndag telte jeg ikke kalorier..spiste halvannet rundtykke med ett speilegg og 2 skiver bacon til frokost, kyllingsalat til lunsj, 3 konfektbiter og en dobbel cappuccino på kafe og tapas og 2 glass vin til middag. Har ikke regnet ut kalorier, men det ble nok en del..

Men nå er det hverdag igjen, og tid for sunn og kalorifattig mat igjen, og ikke minst trening! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint at du fortsetter å skrive matdagbok...

jeg pleier å lese i den og finner mange gode tips;-)

 

stå på og er sikker på at du når ditt mål snart!!!

ha en fin dag.

klem fra minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier også og være fysen i de dagene før mensen,klarer liksom ikke

å la være å spise.har lyst på det og det og det,men når mensen har kommet har det værste søtsuget gitt seg.

Pleier også å gå opp 500-1 kg når jeg har mensen men det forsvinner fort når mensen er vekk...heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre fra deg her, Minni! Ja, godt mensen er over.. nå går alt så mye bedre! ;)

Men nå har jeg klart å bli litt småsyk, så trening frister ikke i det hele tatt.. får heller ta det med ro noen dager til formen er bedre. Når det gjelder mat, så har det gått veldig bra idag. Tilsammen idag blir det ca 1400 kalorier. Har også funnet ut at grønn te hjelper veldig mot søtsug! Sitter og koser meg med en kopp akkurat nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Rina! :)

 

Idag har jeg vært på kurs med jobben hele dagen, og der skulle vi få servert lunsj.. jeg håpet at det var noe sunt og godt, synes det ofte er så mye kaker, wienerbrød og cookies på sånne kurs. Men sannlig var det grove baguetter med sunt pålegg, og store fristende fruktfat! :) Så da var jeg fornøyd!

 

Trening er det verre med om dagen..føler meg litt bedre idag av forkjølelsen, så da satser jeg på å få tatt en tur på treningssenteret imorgen. Idag blir det omtrent 1450 kalorier tilsammen. Igår kjøpte jeg ryvita knekkebrød, og det var veldig godt! Og så få kalorier da! Hadde litt søtsug igår kveld, så da spiste jeg 4 ryvita-knekkebrød med litt karamell-prim på og drakk en stor kopp te! Det ble ikke mer enn 230 kalorier. :D

Tror det blir det til kveldsmat idag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj..nå har jeg akkurat vært og snoket litt i kjøkkenskapet..det ble ikke så voldsom utskeielse akkurat, kun 5 tørkede aprikoser og litt mandler, men jeg er så lei av at jeg driver og spiser utenom måltidene.. :D

Jeg skal liksom spise 1300-1400 kalorier de dagene jeg ikke trener, og ca 1600 kalorier de dagene jeg trener, men jeg tror jeg må forandre litt på planen min.. er litt umotivert etter en helg med utskeielser og noen dager uten trening. Jeg er dessuten nesten alltid sulten de dagene jeg bare spiser 1300 kalorier..

 

Derfor er dette min nye plan:

 

* Spise ca 1500 kalorier 6 dager i uka

 

* En slankefri dag i uka (for å kose meg skikkelig, holde motivasjonen oppe og forhåpentligvis skru opp forbrenningen litt)

 

* Trening minst 4 ganger i uka

 

* Drikke masse vann hver dag

 

Noen som har noen synspunkter? Tror dere dette vil funke? Skal ned ca 5-6 kg før sommeren, men helst til påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Syns den nye planen din ser veldig fin ut. Selv justerte jeg opp kaloriinntaket mitt for noen uker siden, og hadde positiv effekt av det. Enig i at det er bra med en slankefri dag i uka, bare man ikke tar helt av :D

 

Jeg har fått en liten valp! For en uke siden. Hun er 9 uker og kjempesøt, golden retriever. Men hun klarer bare å holde seg i ca en time, :) så vi må ut med henne hele tiden, og hun biter på alt og alle, og ødelegger ting osv. Vi flyr beina av oss for å passe på hva hun driver med til enhver tid. :D Men det er så koselig også. Får ikke tid til noe trening, da, men forhåpentligvis fører det økte aktivitetsnivået mitt til at jeg hvertfall ikke går opp i vekt... (?) og om noen måneder er hun jo så stor at vi kanskje kan begynne å gå ordentlige turer med henne,og da kan jeg ta igjen alle tapte trimpoeng (for det har ikke blitt så mange...:))

 

Forresten... snoking i skapet som du snakker om, mandler og aprikoser, det er jo bare sunt så det ville jeg ikke kalle noen synd.. blodsukkeret var sikkert litt lavt og du trengte noe energirikt. Kan hende det bare var bra for deg å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg igjen, Anneli! :)

Så heldig du er som har fått deg valp!!! Den hørtes jo bare kjempeskjønn ut. Golden retriver er jo kjempefine hunder da! Skjønner at det er mye styr i starten, hun er vel som en liten baby omtrent... :D Men det blir jo kjempefint å få en som måå ut på tur ofte..kanskje ikke de lengste turene enda, men etterhvert blir det nok supert med en treningskompis.

 

Bra å høre at du syntes den nye planen min hørtes bra ut. Jeg tror 1500 kalorier 6 dager i uka er passe for meg, jeg vil ikke føle meg sulten når jeg spiser 1500 kalorier og håper og tror jeg vil gå ned i vekt. Skal ikke ta helt av på den ene slankefrie dagen nei. :) Jeg tenkte å spise vanlig, sunn mat på dagen og kose meg litt ekstra på den ene kvelden.. med f.eks en litt mer kaloririkmiddag enn 400 kalorier (som jeg vanligvis spiser ellers), litt vin og litt godteri. Men jeg skal selvfølgelig ikke gi blaffen i alt den dagen, bare slippe å holde styr på kaloriene.. er litt lei av det. Dessuten; hvis jeg ikke trener minst 4 ganger den uka, så blir det full kaloritelling også på lørdager...

Får håpe dette funker! Skal ihvertfall prøve det en måned, og så se om jeg må gjøre om på noe..

 

Kos deg videre med lille Mia! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det gått veldig bra med maten! Jeg tror 1500 kalorier daglig passer meg utmerket. Har vært god og mett i hele dag, og spist mye deilig mat. :) Så da gjenstår det å se om det blir nedgang neste fredag..imorgen er det veiedag, men har overhodet ingen forhåpninger pga besøk og derfor utskeielser i helgen og ikke noe trening i det hele tatt pga at jeg har vært syk. Jeg hadde planer om å komme meg avgårde på trening idag, men jeg hoster fortsatt en del, så da lot jeg det være..

 

Dette har jeg fått i meg idag:

 

Frokost: Go'dag müsli frukt m/skummet melk

 

Lunsj: 5 ryvita rug-knekkebrød m/makrell i tomat

 

Mellommåltid: 1 appelsin + 1 yoghurt m/litt müsli

 

Mellommåltid: Tørkede aprikoser og mandler

 

Middag: Chili con carne m/salat

 

Mellommåltid: En liten bringebær-smoothie

 

Kveldsmat: 4 ryvita m/cottage cheese, eplemos og kanel

 

De to siste måltidene er ikke inntatt enda, så det gleder jeg meg til å kose meg med senere. All denne maten ble 1490 kalorier tilsammen! :)

 

Nå har jeg funnet ut at jeg SKAL spise 250 kalorier til frokost, 300 til lunsj, 150 til mellommåltid, 150 til mellommåltid nr to, 400 til middag og 250 til kveldsmat. Jeg tror det kommer til å gi meg en god metthetsfølelse hele dagen. Før har jeg av og til prøvd å spare kalorier til kvelden, men det er det slutt på nå. Men denne fordelingen satser jeg på at jeg ikke småspiser mellom måltidene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag og tid for oppsummering og veiedag igjen...

 

Fredag 2/2: 1750 kalorier

Lørdag 3/2: 1850 kalorier

Søndag 4/2: Aner ikke..telte ikke kalorier denne dagen, men det ble nok mye..

Mandag 5/2: 1650 kalorier

Tirsdag 6/2: 1400 kalorier

Onsdag 7/2: 1500 kalorier

Torsdag 8/2:1500 kalorier

 

Trimpoeng tilsammen: 0... *pinlig pinlig* Men har vært syk, så det er unnskyldningen..

 

Men det førte faktisk til -400 gram! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag og tid for oppsummering og veiedag igjen...

 

Fredag 2/2: 1750 kalorier

Lørdag 3/2: 1850 kalorier

Søndag 4/2: Aner ikke..telte ikke kalorier denne dagen' date=' men det ble nok mye..

Mandag 5/2: 1650 kalorier

Tirsdag 6/2: 1400 kalorier

Onsdag 7/2: 1500 kalorier

Torsdag 8/2:1500 kalorier

 

Trimpoeng tilsammen: 0... *pinlig pinlig* Men har vært syk, så det er unnskyldningen..

 

Men det førte faktisk til -400 gram! :D[/quote']

 

Hei :):):)

 

Jeg er imponert over hvor flink du er til å skrive opp alt du spiser og telle kalorier. Er kjekt å lese din side.

 

Og 400 gram ned er nå bra det, du er kjempe flink.

 

Ha ei flott helg

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg, Evelyn! :) Jeg leste i bloggen din at du har hatt noen tøffe dager i det siste..jeg håper det går bedre med både kosthold og humør nå! Jeg skrev et ganske langt svar til deg i bloggen din, men så forsvant plutselig internettforbindelsen og alt var borte..så da gadd jeg rett og slett ikke å skrive alt på nytt. Men stå på videre, jeg er sikker på at du klarer det!! Tenk hvor mye du har oppnådd så langt. :D

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, og det var godt å få beveget litt på seg igjen. Har ikke trent på en uke, så det var virkelig på tide..Jeg merker veldig fort at energien forsvinner hvis jeg ikke trener..igår måtte jeg til og med ta meg en liten hvil i 15-tiden da jeg satt hjemme og leste pensum. Det pleier jeg aldri å gjøre ellers, så det er godt at forkjølelsen er borte og at jeg kan trene igjen!

 

Når det gjelder mat, så går det virkelig strålende! Det blir ikke noe problem å holde seg innenfor 1500 kalorier idag.

 

Ønsker alle en flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og venter på at samboern skal komme seg hjem fra jobben, mens den gode pizzaduften sprer seg i leiligheten vår...mmmm!! Idag blir det hjemmelaget tacopizza til middag! :) Idag er det lørdag og derfor fri fra kaloritelling.. deilig med en liten pause! Jeg har vært på jobb idag, så da ble det vanlig sunn frokost, mellommåltid og lunsj. Ikveld blir det som sagt hjemmelaget pizza til middag, og litt godteri. Vi fikk litt belgisk sjokolade i gave forrige uke, så det skal smakes på ikveld. Det blir også litt godt og blandet og muligens bittelitt superchips. Selv om det blir mer kalorier enn vanlig idag, så tror jeg ikke det blir altfor gærent tilsammen.. Det er jo bare nå ikveld det blir litt ekstra kos, har vært flink på dagen idag. Det har også blitt ca 10 000 skritt idag. Jeg har gledet meg i hele dag til en skikkelig kosekveld, så nå håper jeg bare samboern kommer hjem snart så vi får smakt på pizzaen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld koste jeg meg veldig..det var utrolig deilig med en pause fra kaloritellingen! Selv om det stod skåler med sjokolade, vingummi og potetgull foran meg hele kvelden, så spiste jeg faktisk ikke såå mye..det ble selvfølgelig en del, men det ble masse "rester" heldigvis..jeg var litt redd for at når det først var lov med godteri, så ville jeg kaste meg over det, men det er vel noe med at det som er "lovlig" ikke er så attraktivt.. Selv om den belgiske sjokoladen smakte himmelsk, så var nesten det beste å slippe og registrere alt jeg putter i meg.. ;) Men for all del...det ble nok ganske mange kalorier tilsammen igår.

 

Før jeg gikk på jobb idag, satte jeg godteriskålene "tilfeldigvis" rett ved go'stolen til samboern, og da jeg kom hjem fra jobb var planen min i boks; skålene var tomme! ;) (Samboern er av den irriterende sorten..han kan spise hva som helst, og fortsatt se like slank ut..*grrr*) Men da slapp jeg ihvertfall og bli fristet av godteri ikveld..

 

Nå er jeg ganske sliten, hadde en litt dårlig dag på jobb. Jeg jobber som sagt i hjemmesykepleien, og det er ikke alle eldre mennesker som er like søte og hyggelige.. Idag har jeg fått mye kjeft og klaging uten at de hadde noen som helst grunn til det, og en dame mente til og med at jeg var det dummeste mennesket hun hadde møtt.. Det sier hun visst til alle, og jeg tar meg ikke nær av det, men det tapper meg likevel for energi å høre på sånn kjefting.. så da var det godt at arbeidsdagen omsider tok slutt. :)

 

Jeg holder meg fortsatt til planen med 1500 kalorier 6 dager i uka, og det går veldig fint! Denne uka skal jeg ikke veie meg før fredag..har drevet og veid meg hver eneste dag i noen uker nå, og det er bare forvirrende. Nå er badevekten skjøvet langt under skapet, og der skal den stå helt til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrr, så kaldt det er om dagen!! Igår var det -10 grader her i Bergen, og det er vel ganske uvanlig at det er så kaldt på denne kanten av landet.. Nå har jeg bare bodd her i snart 2 år, men det har aldri vært så kaldt som nå her. Så da frister det veldig å fyre opp i peisen, drikke kakao og spise boller, men man blir ikke slank skal man holde på sånn! ;)

 

Så derfor tok jeg turen ut i kulda og inn på treningssenteret idag istedet.. Fikk vel 2,5 trimpoeng, men synes jeg fortjente mer. Det er SÅ kjedelig at jeg plutselig må jobbe mye mer for trimpoengene da jeg kom under 70 kg, men så er jeg da glad for at jeg ikke veier 70 mere. Idag ble det 6 km på ellipsemaskin, 6 km på trimsykkel og litt styrke.

Jeg er litt lei av sangene på MP3-spilleren som jeg pleier å trene til, så idag lastet jeg ned en ny sang jeg hørte i helgen..Jeg er vel en liten skap-fan av Grand Prix, og på lørdagens finale hørte jeg en sang som egner seg meget godt til trening.. Rocket riiiiiide!!! Haha, skikkelig Grand Prix-klisje av en sang, men det er ihvertfall skikkelig fart i den og en ordentlig gla'sang. Hehe, jeg må innrømme at jeg ikke hadde så altfor høyt volum på MP3-spillern da jeg hørte på den sangen på trening.. ;) Den sangen sitter nå som klistret i hodet mitt, og det er en her hjemme som begynner å bli litt vel lei av min "vakre" sangstemme som har hylt ut "Rocket riiiiiide" i hele kveld.. :)

 

Nei, nå skal jeg lukke meg inne på kjøkkenet og synge og gaule så mye jeg vil, mens jeg lager hjemmelagde kjøttkaker. Det står på menyen imorgen, så da lager jeg de ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg måtte le da jeg leste dette. ;) Det var en skikkelig gladlåt, passer bra til trening, men musikalsk sett ganske platt, da. Men jeg er en skapfan av grand prix selv, blir alltid i godt humør når jeg ser på det.

 

Jeg syns 2,5 trimpoeng ikke er så verst jeg. Selv pleier jeg å være fornøyd når jeg får 2 trimpoeng (400 kcal) da har jeg gjerne holdt på med ellipsemaskin/tredemølle i ca 50 minutter og er ganske sliten...! Du har sikkert myyye bedre utholdenhet enn meg. Merker jeg lengter etter treningsstudio nå som jeg snakker om det, skal bli godt å begynne med det igjen neste uke. Kan ikke denne uka fordi jeg må være hjemme med hunden, men neste uke skal mannen min være hjemme med henne...så da skal jeg endelig trene! :)

 

Så flink du var som trosset kulda og dro på trening, mye smartere enn å sitte hjemme med muffins som jeg gjorde ;) he he

 

Det er alltid veldig inspirerende å lese i slankedagboka di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gøy at du er skapfan av Grand Prix du og, Anneli! :) Enig at sangen er ganske platt, det er ikke akkurat en sånn sang jeg sitter og hører på for meg selv, men til trening er den knall!

Tviler på at jeg er mye bedre på utholdenhet enn deg, 50 min på ellipsemaskin er jo supert! Jeg pleier ofte å dele opp kondisjonstreningen, f.eks 25 min på ellipsemaskin, så stryketrening, og så ca 20-25 min på ellipsemaskin igjen.

Igår bestilte jeg meg pulsklokke!!! Den gleder jeg meg skikkelig til å bruke, kan tenke meg at det er veldig motiverende. Bestilte den fra bikeshop.no etter anbefaling av noen her i vektklubben, så da får jeg den snart i posten. :)

 

Det høres virkelig ut som du har fått deg en liten baby i huset, hehe. Hvor lenge er valpen sånn at dere må være hjemme med henne hele dagen? Sikkert koselig med en liten valp da. (Hihi, nå skrev jeg akkurat "valk" istedet for "valp"... valker er IKKE like koselige som valper..;) )

 

Apropo søte dyr...imorgen er det jo Valentine's Day og jeg har kjøpt en ganske morsom gave til min kjære... han har alltid snakket om at han ønsket seg en gris da han var liten.. For noen uker siden så jeg at man kan kjøpe en liten kjælegris hos Kirkens Nødhjelp. Det koster bare 130 kroner, også kjøper de en liten mini-gris og gir til en familie som trenger det i Sør-Asia. Omtrent som fjern-adoptering..bortsett fra at det er en gris, og ikke et barn. Så da fikk jeg et søtt bilde av mini-grisen i posten, som jeg skal gi han imorgen! Så da får han tilslutt en liten søt gris, som lever i Asia og som er til nytte for en fattig familie. ;) Hehe, syntes det var en ganske morsom gave.

 

Idag har det blitt 1460 kalorier, og nå skal jeg ut og trene!

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute og trent litt. Det ble kjemperask gange i 40 minutter og 1,5 trimpoeng! ;) Nå har jeg dusjet og sitter og koser meg med oppskjært eple, appelsin og ananas og en stor kopp te. Det er så deilig å være sunn! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det jo Valentine's Day, men egentlig så er jeg ikke så veldig opptatt av den dagen..så det blir ingen fancy middag på restaurant på oss idag, vi skal heller kose oss hjemme med terteskjell med reker, grønnsaksblanding, fiskepudding og crabsticks i hvit saus! Vi skal en tur på kino ikveld da, så det blir litt "feiring", selv om jeg egentlig synes dagen er litt tull..

 

Men samboern ble veldig glad for kjælegrisen jeg hadde kjøpt!;) Vi fikk oss en god latter, og en fattig familie i Asia får seg en gris, så da er vel alle fornøyde! ;)

Selv fikk jeg en kjempegod bodylotion og en håndkrem fra en fransk butikk som selger kjempegode velvære-produkter fra Provence.

 

Idag rakk jeg en treningsøkt og 2,2 trimpoeng før forelesninger. Det blir også ca 1500 kalorier idag og. Jeg har kjøpt konfekt-aprikoser som jeg skal knaske på kinoen ikveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld smakte jeg noe godt!! Yoghurtnøtter! Deilige nøtter med stivnet yoghurt rundt! Men det er hele 27 kalorier pr stk, så det ble ikke mange bitene jeg spiste, men godt var det uansett.

 

Idag har jeg ryddet litt i kjøkkenskap, og hva skjulte seg heeelt bakerst i skapet?? Jo, en STOR toblerone, som vi kjøpte på taxfreen da vi kom hjem fra Hellas i september. Det første jeg tenkte var " YES!! SJOKKIS!!" :) Men før jeg rakk og i det minste TENKE på å ta en bit, så kastet jeg den i søpla, og helte middagsrestene over. :) Ikke at jeg pleier å spise det jeg putter i søpla, men hvis det er sjokolade og den ligger heelt øverst, fortsatt inni papiret sitt, så må jeg innrømme at det kunne faktisk ha hendt at jeg hadde tatt meg en bit likevel...Uff!! Høres forferdelig ekkelt ut når jeg sier det høyt. Men nå er tobleronen blandet med brun saus, så da frister det ikke så veldig akkkurat. ;)

 

Idag har jeg vært på trening igjen, og da prøvde jeg romaskinen. Og det merkes skikkelig i armene!! Kommer nok til å bli støl imorgen. :) Jeg ble kjempesliten etter veldig kort tid, så på romaskinen trente jeg tydeligvis muskler som ikke er vant til å bli brukt... jeg ønsker meg tynnere og sterkere armer, så da må jo romaskin være en bra treningsmåte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag igjen!

 

Ukas resultater:

 

Fredag 9/2: 1500 kalorier

Lørdag 10/2: Fri fra kaloritelling

Søndag: 11/2: 1530 kalorier

Mandag 12/2: 1480 kalorier

Tirsdag 13/2: 1460 kalorier

Onsdag 14/2: 1585 kalorier

Torsdag 15/2: 1550 kalorier

 

12, 4 trimpoeng tilsammen denne uken.

 

Vekten viste idag akkurat det samme som forrige fredag..;) Kjedelig!! Jeg som synes jeg har vært veldig flink denne uken! Neste uke SKAL jeg se 68-tallet!!! (Veide 69,1 idag)

 

Ifølge GR-formelen trenger jeg 2460 kalorier daglig hvis jeg har 12 trimpoeng i uka, som jeg hadde denne uken. Jeg ligger jo nesten 1000 kalorier under behovet seks dager i uka, men bortimot rundt dagsbehovet på lørdager. I følge formelen bør jeg jo spise litt mer, men tror ikke det hjelper.. har prøvd det før uten noe særlig resultat. Skulle ønske jeg måtte spise mer, men får holde meg til 1500 kalorier daglig ihvertfall en stund til.. Får gi det nye opplegget litt mere tid, før jeg eventuelt justerer litt igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...