Gå til innhold

Lørdagslinken - ned 20 - 30 kg


Gjest Berteline
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Berteline

jeg fan den ikke jeg gosmal, så jeg legger den ut. Off har gått påå i vekt etter at jeg drakk på torsdagen. Drikking medfører også natmatt, og fyllemat, og skal ut igjen i dag også... jaja, men artig har jeg nå hattt det. Bare synd jeg ødelegger forbrenningga i flere dager fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går, etter at jeg har gått ned drøyt 1/3 av det jeg skal ned, stoppet mannen min helt opp og bare så på meg! Så sa han "Så pen du er!" Jeg ble helt paff, for med en liten en på drøye ett år, med overvekt og søvnmangel, har jeg ikke følt meg så veldig pen på en stund! I dag sa han at det var godt å få meg tilbake.

-Han har aldri klaget da jeg gikk opp, men det var deilig å oppdage at han setter pris på det jeg gjør nå! Jeg fikk iallefall fornyet motivasjon og selvtillitt!

 

Dette skal jeg klare å gjennomføre!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går' date=' etter at jeg har gått ned drøyt 1/3 av det jeg skal ned, stoppet mannen min helt opp og bare så på meg! Så sa han "Så pen du er!" Jeg ble helt paff, for med en liten en på drøye ett år, med overvekt og søvnmangel, har jeg ikke følt meg så veldig pen på en stund! I dag sa han at det var godt å få meg tilbake.

-Han har aldri klaget da jeg gikk opp, men det var deilig å oppdage at han setter pris på det jeg gjør nå! Jeg fikk iallefall fornyet motivasjon og selvtillitt!

 

Dette skal jeg klare å gjennomføre!

 

CamCam[/quote']

 

 

Så deilig det må ha vært å høre!!!!!

Det eneste jeg får høre av min samboer er: har du lagt på deg, har du trena i dag, sitter du å pakker i deg igjen.

Har sagt til han at dette er en feil framgangsmåte og han er klar over det, men han har vanskeligheter med å skryte av meg til meg. Men jeg har hørt av andre at han skryter av meg til de så det er jo veldig morro da. Så jeg vet han bryr seg om meg, men han har bare litt vanskeligheter til å si det til meg. Jeg tar alt med godt mot og det negative han sier til meg har begynt å bare prelle av, for jeg vet han synes jeg er flink og jeg er stolt av meg selv med det jeg har fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Så kjekt for deg camcam at mannen din sier sånne fine ting til deg, skulle ønske min også var sånn. Kan ikke huske sist han sa noe fint til meg, skulle ønske der var litt mer støtte å hente.

Ikke så mangen som har vært her inne i dag eller? Så få som har skrevet (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...