Gjest wikki Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hei eg har gått på to kurs med grete rode før jul.men nå kjenne eg at eg e klare får å fortsette aleine=)Eg har gått ned 13 kilo før jul men i dag er det den første veiedagen min helt aleine=) Er det noen her som er i samme båt som meg??? Noen som vil være med og backe meg opp??eller gi meg råd?? HIlsen ei jente fra vestlandet Nå er vekta kommet ned på 90,2 kilo eg begynte på 107,9 i slutten av september så dette går rakelig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trulteline Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Gratulere med de 13 kg. Det er jo kjempebra. Jeg er med deg nedover på vekta jeg. Viste ikke at GR hadde denne siden. Dumpet tilfeldigvis innom ettersom jeg lette etter noen trenignstips for trening med stor ball. Har kjøpt meg det og det er jo bare morro å hive seg på noen sit ups og armhevinger (hater intenst armhevinger for jeg EIER ikke muskler til det) Ble støl og det var en god følelse faktisk. Har vært flink å gå turer i uka som har gått men ikke vært så flink med kostholdet. Men er igang med gåinga ihvertfall. Jeg er idag 81,7 kg og har som mål 70 kg, gjerne litt under:) Men det er vanskelig alene så flott om vi kan backe hverandre opp litt. Jeg har noen fødselskilo samt noen andre kilo som henger så sinnsykt godt som jeg helst hadde sett bare hadde rent av men det er desverre ikke så lett. Så vi får bare på med joggeskoa og ut å gå! Har en liten gutt som er glad i kjøre vogn så har jo ingen unnskyldning heller Jeg må finne frem til staheten min så klarer jeg nok den værste biten inntil ting og rutiner går litt mer av seg selv, men derfor trenger jeg også noen til å backe meg opp i de motbakkene jeg møter..... Ha en flott dag! Trulteline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest wikki Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Så bra at du er med meg nedover=9alltid kjekt og bli backet opp og støtte andre=) Har du gått på greterode kurs?? Heheheh det e egentlig litt tøft får målet mitt laaaaaaaaaaangt der borte er 70 men nå holde det med del målet på 80 kilo=) I går var første veie dag etter jul , før jul veide eg 93,4kilo i går veide eg 91,8 så det vil si eg har gått ned 16 kilo siden eg begynte på kurs siden 26 september,eg blei ganske glad kan du si=) Det er liksom en helt ny start på et nytt år=)også klarer eg det uten kurs det er jo en lettelse=) Eg ser du har gått i innkjøp av ball.....er den sånn store yoga ball???eg såg de solgt det på obsen et sånn helt sett med yoga ting......men vet liksom ikke kossen eg skal bruke det=) Eg tror meg og deg er i samme båt på mangen måter=) eg og har en liten sønn Leif Arve han blir 1 år i morgen=)så eg og går mye turer med vogna=) Og når eg gikk gravide så gikk eg opp 30 kilo så eg hadde ganske mye ekstra nå kan du si=) Gikk du mye opp da du var graivde???kor gammel e sønnen din??? Kos deg Hilsen wikki=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest galskap Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei, eg sriv og på aleine. Har aldri gått på kurs med GR, men har vore her inne ein del og funne hjelp/inspirasjon. Starta på ca. 80 kg, på jmulaften veide eg 76 kg, men då eg veide meg ei veka seinare var det 79 plutselig. Kommer til å veie meg igjen ganske snart på den same vekta som første gang. Teller ikkje kalorier enno men har begynt å trene styrke, mye gåing og skal no begynne meir kondisjonstrening. Eg er 173 cm høg og vil gå ned til 72 i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trulteline Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja har gått på ett GR kurs før og fikk det vel egentlig ikke til å funke helt. Har gått på Libra tidligere og da tok jeg av 19 kg. Men etter graviditet (har to stk bak meg og snek meg opp i 100 kg hver gang.. Siste gang la jeg på meg 24,5, kg. Med 1 mann hadde jeg ett tyngre utgangspkt og la kun på meg 7,3 kg, men nåla gikk jo til 100 kg der også. Så første kur startet jeg på 93,2 kg etter første graviditet.... da var det ca 19 kg ned.. så stabiliserte vekta seg og jeg havnet på 75 kg. Stresset ikke noe mer med vekta siden planen var flere barn og jammen var det ikke på med 24,5 kg da neste mann var på vei. Ønske er 1 barn til men sambo vil foreløpig ikke, så da får jeg jo prøve å gjøre noe med vekta. Vegard er 1 1/2 år i dag (født 9. juli) så jeg er overhodet ikke klar for noe svangerskap ennå men på sikt forhåpentligvis ... Så dette er min historie, så vet hva det vil si å ta av seg noen kg, men det er så lett å skli ut når man ikke har noen med på "laget". Skal bli morro å ha følge med noen på veien og knea mine sier ihvertfall ikke neitakk til ett lettere liv Ha vært flink i dag. Ha gått tur i 1 t 10 min og 25 min på spinningsykkelen og 15 min styrke med ballen min. Har sett den pakka på OBS og den ser super ut, men jeg har ikke de esktra tingene. Så pakka først etter at jeg hadde kjøpt min, men hadde gått for den på OBS. Den ringen som følger med er vissnok god trening for armer/rygg. Må få tak i den utenom tror jeg. Jeg søkte på Kvasir etter "trening med ball" og kom frem til at IFORM har noen øvelser under styrketrening som heter "trening med ball". Supert!!!! Så uten mann i huset( på jobb i Nordsjøen) og med to sovende barn i huset var det bare å sparke seg opp på sykkelsetet og få svettet litt. Det var NULL trimpoeng i går så måtte være litt flink idag. Var på vekta på lørdag jeg da og det var da den viste 81,7.... sneik meg en tur på den idag og ble godt overrasket.. 1,8 ned men det er jo bare vann, men jeg får jo kick av det, så det motivere meg. Vet det kun er veiing en gang i uka men dette er litt av motivasjonen min ettersom jeg ikke går på kurs. Uff dette ble langt, skal skjerpe meg på skrivinga. Snakkes Klem fra trulteline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trulteline Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Glemte det helt. Men gratulerer så masse med dagen til sønnen din. Da er det altså nesten på dagen ett hvalt år mellom våre to. Vittig Trulteline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Constance Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei! Jeg går ikke på kurs denne gangen. gikk på kurs for 4 år siden og gikk da ned 23,5 kg på et halvt år. Har dessverre gått opp igjen 10 kg, og disse MÅ jeg få av meg NÅ! Fint at vi er flere som ikke går på kurs da man får bedre motivasjon og lyst når en sammarbeider med andre. Håper vi kan være til hjelp for hverandre :-) Høyde: 164 Vekt: 65,6 Mål: Minus 10-15 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest wikki Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 kjekt at du skrive inn....me skal støtte hverandre me vet du=) eg ser at du ikke e så veldig høy egentlig,men 65,6 kilo er vel ikke så mye det heller,men så klart du må jo føle deg til pass selv=) Viss du har gått på kurs før så kan du bare begynne med det du gjorde dA DU gikk på kurset tidliger..og begynne og telle kalorier=)det funker iallefal veldig godt=) Tror du vil klare det du får iallfal støtte i fra meg=) hilsen wikki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar