Gå til innhold

Jeg trenger motivasjon!!!!


Mona
 Share

Anbefalte innlegg

Er nå ferdig med et GR- kurs, men har bare gått ned snøtt 3 kg på 7 uker. Jeg synes jeg har vært flink med mat og trim, og mister motivasjonen når resultatene uteblir. Skal begynne på kurs 2 over helgen, men kjenner at motivasjonen ikke er like god nå som den var da første kurs startet. Det er mye kortere vei til utskeielsene nå, og det er jo ikke bra. Er det noen som har noen kloke ord å komme med, slik at lysten til å lykkes kan begynne å blomstre igjen?? Skal helst ned ca. 10 kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Velkommen i klubben :) Føler det akkurat sånn som deg.Jeg selv skal også ned 10 kg og har gått ned LUSNE 1,5 kg på 8 uker.....så jadda!

 

Men lykke til! Jeg prøver å tenke meg meg selv at jeg ikke er en overvektig kandidat, så tar det sikkert lengre tid med meg.....kan jo være?

 

hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei jeg er med! Trenger sårt litt motivasjon. Er litt usikker på hva jeg veier etter jula, men jeg er ganske så sikker på, at det er noen kilo mer en det jeg vil veie!! Sist gang jeg prøvde meg her, datt jeg litt av lasset, så god idè med "kilokiller"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...