Gå til innhold

Hvor mye gikk dere ned på 1. kurs?


Gjest YummyMummy

Anbefalte innlegg

Gjest YummyMummy

Jeg har akkurat startet på kurs, og ble forferdet hvor mye jeg veier....:)

 

Må ned ca 35 kg, fullammer babyen min, så jeg håper de første kiloene forsvinner raskt.

 

Hvor mye kan jeg regne med å gå ned i løpet av første kurs?

Vær så snill og si 30 kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei yummymummy.30 kilo på ett kurs er vel litt mye på ett kurs vil jeg tru.den som min kursleder sa at hadde gått ned mest på ett kurs hos henne hadde gått ned 13 kilo.det kan jo hende du klarer å gå ned mye,ingen av oss er like.

ønsker deg lykke til.husk på at det blir anbefalt en meny for di som ammer.hilsen nanne71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å gå ned ganske mye, men 10 kg er faktisk veldig mye i denne sammenhengen.

Det jeg har hørt er at du klarer å forbrenne ca. 1/2 kg fett i uka, men vanlig aktivitet. Resten er vann og muskler som forsvinner. Det som er dumt med at muskler forsvinner er at forbrenninga går ned, da blir det lettere å legge på seg igjen.

 

Tenk heller at du skal ha den fine kjolen eller genseren du er så glad i til sommeren, da kan du klare det.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg gikk mitt første GR-kurs i høst, og i løpet av 7 uker (8 møter) gikk jeg ned 8,2 kg. Kjempefornøyd! Tror det er en ganske bra nedgang, ikke for fort og ikke for sakte. Etter kurset styrte jeg hverdagen mer på egenhånd, og gikk ned ca 500 gram i uken. Var veldig fornøyd med det. Er viktig å ikke gå ned for fort, da vil kiloene bare komme på igjen (jepp, jeg vet!!). Dessuten vil man jo ikke miste alt av muskler!

 

Så bare stå på YummyMummy, så skal du se at kiloene sakte men sikkert forsvinner, og IKKE kommer på igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...