Gå til innhold

10 kg klubben - motivasjonstråd


Gjest fru luna
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest fru luna

Milla27

 

Hvilket kaloriunderskudd har du lagt deg på? Du sier du skal spise 1900, men det hores ut som du spiser mindre enn det, eller tar jeg feil? Hvor mye forbrenner du etter formelen alt inklusive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Milla27

Fru Luna.

 

Nå er det lenge siden jeg reknet ut formelen, men da kom jeg til at jeg skulle spise 1900 pga all treningen, men spiser mindre enn det innimellom ja. Har hatt en periode med veldig lite penger og kneipp brød gir meg ikke så mye kalorier:)

 

Jeg husker ikke helt hvordan det var jeg skulle rekne ut formelen, men skal finne den på siden her en plass og prøve å rekne ut på ny..Kan det stemme at jeg endte på ca 2500 i utrkningen og derfor skulle spise 18- 1900? Tror kanskje det...Nå er jeg hjemme i moderbyen og har tilgang på mer variert kost, så nå håper jeg det går bedre neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Det var godt å høre at de har nok tilgang på mat, Milla27. Håper at du finner ut av hvor mye du skal spise for å unngå at kroppen går på sparebluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vil bare gi beskjed om at jeg ikke kommer til å være på denne siden fremover, men håper å være tilbake om kort tid!

 

Ønsker dere masse lykke til med omleggingen, selv skal jeg også fortsette med kostomlegging og trening fremover.

 

Tastes snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...