Gå til innhold

Bekjennelsen...


Gjest flua

Anbefalte innlegg

... 4 pannekaker til middag! Og en kald når jeg ryddet etterpå!

 

Hvor ille er egentlig pannekaker? Spiste Heistad syltetøy, blåbær og en med lett eple mos og kanel. Steker i lite smør (flytende Vita hjertegod). Ca 100 kcal per pannekake? Vanlig oppskrift!

 

Hilsen Flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Pannekaker på meg idag også.. Jeg spiste 2,5 ble 315 kcal. Pluss to teskjeer med sukker. Mmm, var veldig godt:) Lenge siden jeg har spist sånt.. Men har ikke oversteget kcal inntaket mitt idag tross pannekaker med sukker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker på meg idag også.. Jeg spiste 2' date='5 ble 315 kcal. Pluss to teskjeer med sukker. Mmm, var veldig godt:) Lenge siden jeg har spist sånt.. Men har ikke oversteget kcal inntaket mitt idag tross pannekaker med sukker:)[/quote']

 

Så da har jeg vel spist borti 600 kcal da... uff a mei... men er ikke oppi mer enn 1400 for i dag enda uansett, så det går vel. Men, nam ja godt var det!!!

 

-og takk Tuxi også, for da fikk jeg noe mer å forholde meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt kos på meg også i dag. Spiste 7 ruter med kokesjokolade. hehe. Oversteg kaloriintaket med bare 9kcal, så da er det ingen krise :) Godt var det iallefall! Må kose seg litt innimellom også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også spist pannekaker til middag. Spiste 5.... Det var 2 mer enn jeg hadde planlagt å spise - men var så utrolig godt. Med hjemmelaget blåbærsyltetøy. Nydelig var det. Har litt dårlig samvittighet, men var på 55 minutters spinningtime før middag, så håper det går bra likevel. (Men ble fryktelig mange kalorier på middagen)

 

Siv42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker, lefser, sjokolade... ja litt skal vi unne oss dere. Men, tenkte litt på det, og tror vi har kommet langt på vei når vi innser at vi har "sprukket" og ikke bare feier det under teppet. Men som det er sagt så mange ganger, spist er spist, og litt skal man jo unne seg så lenge man henter seg inn igjen.

 

Neste gang spiser vi kanskje en pannekake mindre, to ruter sjokolade mindre og bare en halv lefse :(

 

Klem flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang spiser vi kanskje en pannekake mindre' date=' to ruter sjokolade mindre og bare en halv lefse :(

 

Klem flua[/quote']

 

He, he... Lov å håpe, men jeg må innrømme at når jeg er på sånne møter som begynner kl 18.00 og varer til 21.00, og jeg ikke har spist siden lunsj, da må jeg "forgripe" meg på noe, for å stå løpet ut. I går hadde jeg til og med fått i meg en banan, men det var ikke nok... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...