Gå til innhold

Vil prøve nye retter


Gjest sej

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Nå er det en stund siden jeg har skrevet, men nå er jeg kommet i gang igjen. Jeg kom meg gjennom julen uten å gå opp i vekt og jeg har gått ned 0,5 kg siste uke. Det ser kanskje ikke så mye ut, men klarer jeg å holde denne trenden blir det 26kg på et 1 år. Det håper jeg at jeg klarer for det er mange kilo å ta av.

 

Jeg startet på internett kurs før jul og det fungerer bra for meg.

 

Det er morsomt å lese alle de positive innleggene i dette forumet. Det inspirerer meg til å jobbe videre.

 

Målet mitt for denne uken er å forsøke noen av de spennende rettene som står i kursbok 1. Jeg har gått på kurs tidligere uten egentlig å prøve så mye nytt, men jeg har oppdaget at boken har mange spennende alternativer som jeg aldri har forsøkt før.

 

Forrige helg lagde jeg ostemuffins med kesam. De var veldig populære i hele familien. I går laget jeg Bruchetta til lunsj. Det smakte nydelig! Jeg anbefaler derfor oppskriftene i kursboken.

 

Håper dere alle får en flott uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset om oppskriftene i boka. Jeg har vært for lite flink til å bruke oppskriftene også. Muffinsene hørtes ut som en kjempeide for meg som er søtmoms i helgene!!

26 kilo på 1 år.....Eia var det meg! Du har vært kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...