Gå til innhold

søndagslink 5 kilo før jul


Gjest lotta
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, då var helgen snart forbi, og jeg håper alle har haft det fint og ikke brukt opp neste ukas kosemerker allerede nå.

Jeg sklei ut litt igår-kvell da.

Har ikke rørt alkohol på lenge, men tog meg ett par glas rødvin igår og då slinker det alltid ner ett og annet i tillægg.

Jaja, det var ikke så ille som før i tiden, og jeg har IKKE dålig samvittighet.

 

Passer på att velkomna Flesk nær jeg ændå er på tråden.

Visst finns det plats til deg og!!!!!

 

Regnet øser fortsatt ner, så det blir litt innendørs husarbeid idag.

Skulle ha gjort det igår, men åkte på shoppingtur istedenfør. Det var mye hyggligare haha......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si om uken som har gått- men skal iallefall ikke ha en sånn uke igjen på lenge! Sklidd helt ut, sjøl om jeg klarte å ta meg sammen litt igjen- så sklei jeg utpå igjen. Men men- spist er spist. Blir spennende å gå på vekten på tirsdag.

 

Skal være hjemme alene i en uke, og etter jeg er ferdig på sykehuset om ettermiddagen er det rett hjem for å lese til eksamen... Da gjelder det å være sterk- merker jo at jeg har en tendens til å synes synd på meg sjøl rett før eksamen. Så blir det spennende å se hvor mye tid det blir til trening.

 

Lykke til neste uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte veie og måle i dag, siden jeg skal mye på vift - muligens - den kommende uken, og drar bort alt for tidlig i morgen tidlig, som er min opprinnelige dag. Men jeg har gått ned 0,6 kg, og inn en cm i midjen og en cm rundt lårene! må si meg fornøyd med det. Bare at jeg innser at tiden er knapp til jul, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få gått ned de så utrolig ønskede 5 kg før jul.... hvis jeg sier jeg har mandag 19.12 som dato (ellers blir det 27.12, og DET går jo ikke, da har jeg nok litt julemat innabords...), er det 7 uker til, og da må jeg gå ned 0,5 kg pr uke. vet med meg selv at jg har uker som viser 0, og noen viser 0,2 og da MÅ jeg ha noen uker som viser mer enn 0,5 eller 0,6. huff, tida går for fort!

men kjøpte en litt annerledes og tøff "bluse" som jeg skal ha på julebordet. den passer, men vil sitte enda finere vhis jeg får slanket meg litt. og det er bare 4 ukr til......... Hjeeeeeeeeeeeeelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for velkomsten! Det er godt å høre at dere heller ikke er super- mennesker, men faller utpå litt rett som det er. Det hørerer med til livet. Utfordringen blir jo å hente seg inn igjen. Enten det blir til neste måltid eller neste dag. Gikk ned i vekt i sommer på GR internettkurs, men utover høsten har noen kilo kommet snikende på igjen. Jeg var gledelig overrasket over slankemenyen, og skal prøve å holde meg til den. 1600 kcal pr dag. Jeg vet jo at når jeg klarer det, og begynner å kjenne at buksene blir litt slakkere, føler jeg meg tilnærmet fantastisk. Tenk hvor deilig det skal bli å gå på julebord i midten av desember å føle seg vel!!! Skal prøve å komme igang med trening fra mandag av.

PS Nicket skjemmer ingen... Hadde overhodet ikke planlagt å skrive innlegg da jeg valgte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og mitt nick har INGENTING med beinrangel å gjøre, hvis noen har tenkt det. Har helt andre grunner til det valget, som ikke har noe asom helst med kropp og størrelse å gjøre. Sånn som at jeg leste Gosmal sitt nick på en annen måte enn God-smal som jeg nå tror det skal være. Tenkte på at det kanskje var et tyrkisk navn eller noe... Men hva vet vel jeg :) rat det der med nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen, alle sammen!

 

Ser ut som vi alle unner oss litt ekstra i helgene, og jeg tror at om vi ikke hadde gjort det, så ville det blitt enda flere utskeielser i uka også. Vi skal jo HOLDE vekta senere også, og jeg tror ingen kan klare det med et strengt slankeregime hele tiden. Men det er viktig å være bevisst, og vet man med seg selv at det ikke går å hente seg inn igjen etter helgen, ja da er det sikkert best å velge det letteste snackset.

Jeg for min del har blitt flink å legge inn alt jeg spiser i skjemaet her på Vektklubben, så vet jeg i alle fall NÅR jeg har skeia ut. I går ble det popcorn på kino med tilhørende kvikklunsj, pluss skalldyr, pasta og rødvin til kvelds. Totalt over 2400 kalorier på en dag. Men var på steppen min og fikk forbrent 400 kalorier i går keld også, så jeg tror ikke det vil gi utslag på vekta, totalt sett. Med unger i huset er jeg ikke akkurat inaktiv ellers heller.

Har vært på vekta denne uka også, ja opptil flere ganger for å se at resultatet stemmer, og nå er jeg nede på 65 kilo. Forrige uke følte jeg at jeg sto i ro på 66,6 kilo. Har ikke gjort noe ekstra, bare holdt programmet mitt. Med slike resultater er de 5 resterende kiloene sikkert borte før jul, ja.

Gleder meg til julebord. I år kommer jeg til å gnistre, med 15 kilo borte fra kroppen. Er så fornøyd med resultatet, og dette har jeg klart uten å gå på kurs!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skoj att læsa inlægget ditt. Sitter hær og smiler og føler mig glad bara før att du er glad.

Smygvæger meg og, men jeg har ikke like gode resultater.

Det ær morro ændå, vi er like gamle og like høye, eller korte, og har samme mål.

Jeg er dock førnøjd med slutresultat på 62 kilo. Det hade varit supert.

Stå på, du er kjempeflink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har vært litt av en utfordring! Hele familien samlet fra hele landet, og middager laget av nachos, kjøttdeig og ost, hjortestek, pasta og annet snadder... Rødvin og nøtter på kveldene og alle kosemerkene var borte før jeg var halveis gjennom helga.... Hm.. Har veiedag i morgen så det spørs om det blir resultater! Turte ikke snikveie meg i morges, men er lykkelig for at jeg klarte å stå i mot alle kakefatene (sjokoladekake, marsipankake, jordbærkake, blåbærpai, puddinger og gud veit hva mer!) Stappet innpå med frukt i stedet, så jeg føler meg litt flink likevel, da!

Synd at rødvin skal smake så godt...

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over ja... Har gaatt taaelig greit, litt yoghurtis i gaar og jeg endte ikke saa altfor mye under dagsbehovet etter all maten men, og det ble nok litt for lite trening egentlig. Jeg skulle trene etter jobb i gaar, dvs etter middag og saant, endte med at jeg ble sittende og bygge modell og plutselig var klokka 23.30!! Og da trener jeg ikke altsaa :)

 

Menmen, ny dag og nye muligheter! Har allerede vaert paa en 45 min gaatur foer frokost, og i kveld blir det styrketrening! Skal mekke linsesuppe til middag, fant oppskrift her paa sidene, saa jeg gleder meg faktisk til middag naa! :)

 

Dere som har kommet dere gjennom uka uten noen store saar: good work! Og til dere som det ikke gikk saa greit for: det er en ny dag i morgen, og den har blanke ark saa det er bare aa staa paa! :)

 

Selv satser jeg paa at neste uke blir litt bedre, har spist litt i meste laget i snitt denne uka... Men tror det skal bli hardt aa forbedre det siden det er mye som skjer denne uka: tirsdag skal jeg til ei venninne paa middag, fredag blir det London-tur og minst to maaltider ute og loerdag er det bursdagsfest... Jeg faar vel gjoere det beste utav det: tirsdag blir det tur foer frokost + styrketrening senere, fredag blir det tur foer frokost og masse gange rundt i London og paa loerdag faar jeg vel vaere glad for at kjaeresten er paa besoek :)

 

Lykke til alle sammen! Jeg krysser fingra for at vekta er flott for de som har veiedag i morgen (meg inkludert... jeg er glad bare vekta viser 100 gram ned etter denne uka gitt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har vært litt av en utfordring! Hele familien samlet fra hele landet' date=' og middager laget av nachos, kjøttdeig og ost, hjortestek, pasta og annet snadder... Rødvin og nøtter på kveldene og alle kosemerkene var borte før jeg var halveis gjennom helga.... Hm.. Har veiedag i morgen så det spørs om det blir resultater! Turte ikke snikveie meg i morges, men er lykkelig for at jeg klarte å stå i mot alle kakefatene (sjokoladekake, marsipankake, jordbærkake, blåbærpai, puddinger og gud veit hva mer!) Stappet innpå med frukt i stedet, så jeg føler meg litt flink likevel, da!

Synd at rødvin skal smake så godt...

Ellen[/quote']

 

Flott at du klarte å stå imot ALLE fristelsene, men det er vel ikke familiesamling hver uke, så i sånne lag må det være lov å unne seg litt. Det er jo ikke det du spiser en helg i året som legger seg på hoftene, men det du spiser alle de andre helgene - og ukedagene. Oprah Winfrey har sin egen metode - hun smaker på alt, men tar bare EN bit. Det virker kanskje for mange, men rundt her hos meg har vi et ordtak som også sier at det er siste biten du blir feit av. Det gjelder å slutte i tide. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...