Gjest anneme Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Nå har jeg virkelig gjort det store. jeg har meldt meg på internettkurs:) 20/1-07 starter det!!!!!!! jeg har gått på grete roede kurs før gikk i 2 år og gikk ned 20kg. etter eg flytta for 3 år siden har jeg gått opp 10 kg og nå skal de bort. min samboer er glad i å lage mat, og jeg kan love at det er god mat. han jobber i nordsjøen så når han er borte går det veldig fint, når han kommer hjem og er hjemme i 4 uker så blir det som regel til at jeg sitter sammen med han i sofaen. han liker ikke å gå turer så da syns jeg det kan vere litt hardt å komme seg ut..........litt for glad i å kose meg. se på film/tv og gjerne mye digg, men nå er det slutt på det. min vekt er nå 86,7, har begynt litt allerede på vektklubben. håper det går den rette veien. setter pris på om noen henger seg på kan trenge en dytt i baken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Saala Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei Jeg gikk to to grete roede-kurs for 1,5 år siden. Gikk ned endel da, men har desverre gått opp mesteparten etterpå. Denne gang tenkte jeg å melde meg på et internett-kurs. Det starter rundt om 12. februar. Lurer på hvordan det blir. Denne gang skal jeg gå ned _alle_ kiloene jeg har bestemt meg for, og deretter skal jeg melde meg på et hold-vekten-kurs. Aldri mer skal jeg ta av samme kilo to ganger. Jeg veier 85 kg (1 kg mindre enn forrige uke ) og skal ned til 66. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anneme Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 det høres ut som vi er i samma bås:) jeg fant bare det kuset som starta først. kan ikke vente for lenge:) så nå er det gå staver og skritt telleren er med fra morgen til kveld. denne gangen skal det gå.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Saala Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 det høres ut som vi er i samma bås:) jeg fant bare det kuset som starta først. kan ikke vente for lenge:) så nå er det gå staver og skritt telleren er med fra morgen til kveld.denne gangen skal det gå.......... Jeg er spent på hvordan inernett-kurset blir å fungere. Jeg valgte å ikke begynne på kurs før i februar. Tror jeg skal klare å holde "koken" på egenhånd fram til da. Har det kommende kurset som motivasjonskilde. Og i tillegg går kurset helt fram til påske, og det er jo bra. Jeg føler virkelig motivasjonen strømme på :-) Håper vi klarer å nå våre mål. Klem Saala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bebe32 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jepp, henger meg på her... Starter på internettkurs på mandag 15/1. Har også gått på ordinært kurs før med gode resultater :-) Motivasjonen svinger fra å være på topp til å være litt slunken :-) Jeg har startet opp igjen på sats og føler at trening er det som gjør det lettest å gjennomføre kurset. Jeg veier nå 88 og vil ned til 70. Så mange så mulig til sommeren, men jeg har ingen tidsfrist ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anneme Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jepp' date=' henger meg på her... Starter på internettkurs på mandag 15/1. Har også gått på ordinært kurs før med gode resultater :-) Motivasjonen svinger fra å være på topp til å være litt slunken :-) Jeg har startet opp igjen på sats og føler at trening er det som gjør det lettest å gjennomføre kurset. Jeg veier nå 88 og vil ned til 70. Så mange så mulig til sommeren, men jeg har ingen tidsfrist ellers..[/quote'] så koselig at du henger deg på da er det ikke mange dagenen før du begynner, det blir spennende. gleder meg til å komme i gang...... Ja nå er helgen her og jeg har fri. det er det værste for meg. blir så forferdelig salt sjuk. tror det ihvertfall, er nok bare syken egentlig. det er det største problemet for meg POTETGULL Får prøve å holde fingren unna:) Ha en fin helg til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stairway Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jepp' date=' henger meg på her... Starter på internettkurs på mandag 15/1. Har også gått på ordinært kurs før med gode resultater :-) Jeg veier nå 88 og vil ned til 70. Så mange så mulig til sommeren, men jeg har ingen tidsfrist ellers..[/quote'] Jeg begynner også på internettkurs på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anneme Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg begynner også på internettkurs på mandag så flott. det er forstatt en uke til jeg begynner, men gleder meg masse lykke til til deg......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bebe32 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg begynner også på internettkurs på mandag Lykke til!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stairway Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Takk 1 dag igjen, jeg er kjempespent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anneme Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 I dag har alt gått på skeiva...... har spist to måltider i dag. Jeg fikk en liten brann i det elektriske til en lampe i dag, var ikke store greiene, men sjokket var stort. har aldri vært med på noe sånt før...... litt skjelven enda...... skal pøve å få laga meg noe mat etterpå men matlysen er ikke stor. det blir en ny og bedre dag i morra:) Håper alle har hatt en fin helg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kanka Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg er nå på mitt tredje internettkurs. Men resultatet er ikke godt som jeg hadde ventet. Det siste kurset har jeg bare holdt vekta. Jula er vanskelig. Dessuten har jeg fylt 50 år, og jeg tror det er vanskeligere å gå ned da enn jeg har opplevd tidligere, det oppleves i alle fall slik. Jeg har også gått på murs mange ganger og lagt på meg igjen. Denne gangen trimmer jeg mye mer, så jeg regner med at sjansen for å holde vekta er bedre enn før. Nå er jeg på ny frisk, selv om jeg har vært influensasyk i 4 uker med bihule- og ørebetennelse de siste to ukene. Jeg har spiste mindre enn tidligere, og ligger nå på rundt 1400 kcal. Jeg har ligget på godt 1600 kcal tidligere. Men, jeg tror kroppen min har reagert på å få mindre mat, jeg har i alle fall tatt av mer denne siste uke enn tidligere. Jeg måtte kompensere med mindre mat da jeg ikke har trent i det hele tatt. Nå er jeg frisk og snart ferdig med pencillinkuren min. Jeg regner med å gå på spinning på tirsdag, gleder meg enormt. Lykke til med internettslankinga, det fungerer. Jeg har fått det til tidligere og tror jeg skal greie å gå ned flere kilo nå etter jul. Jeg tok av nesten 5 kilo på det første kurset. Nå skal jeg ned minst 10 kilo til. Vi greier dette sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bebe32 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Denne gangen trimmer jeg mye mer' date=' så jeg regner med at sjansen for å holde vekta er bedre enn før.[/quote']Ja, jeg tror virkelig på at trening hjelper på å holde vekten nede ved at man får en god balanse i forbrenningen og sultfølelsen. I tillegg hjelper det på humøret og selvfølelsen :-) Jeg spiser av en eller annen grunn mye mer når jeg ikke trener... Lykke til med internettslankinga' date=' det fungerer. Jeg har fått det til tidligere og tror jeg skal greie å gå ned flere kilo nå etter jul. Jeg tok av nesten 5 kilo på det første kurset. Nå skal jeg ned minst 10 kilo til. Vi greier dette sammen.[/quote']JA, dette klarer vi sammen :-) Jeg starter med friskt mot imorgen og sitter nå å prøver å få litt oversikt over hvordan sidene fungerer.. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar